Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Alleen
Met mn telefoon (=tevens wekker)
want ik ben single
Dus: mocht iemand me nog willen bellen, dat kan
Ben je nu mensen aan het uitnodigen om je wakker te bellen, want ik zie dat wel zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Alleen
Met mn telefoon (=tevens wekker)
want ik ben single
Dus: mocht iemand me nog willen bellen, dat kan
Ach, ik lig er heus niet van wakker hoor. Bovendien ben ik niet zo haatdragend, dus even goede vrienden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Laat zitten joh. Ik zeg toch, niet te serieus nemen.
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zijn muzikanten aantrekkelijker dan niet-muzikanten?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik lig er heus niet van wakker hoor. Bovendien ben ik niet zo haatdragend, dus even goede vrienden.
Ik ben echt a-creatiefquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.
Muzikanten maar dan moeten ze niet zwaar verslaafd zijn of arroganten rocksterren zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mits beroemd, ja. Celebrities zijn gewild, al is het alleen maar om hun geld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
Nexie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ben je nu mensen aan het uitnodigen om je wakker te bellen, want ik zie dat wel zitten
wie ja zegt verwijs ik even naar mijn foboquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Subtielquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, gewoon doen en geen zorgen maken
Inderdaad. Creatieviteit is aantrekkelijk. Misschien kan ik de muze worden van een schrijfster.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die zich creatief kunnen uiten hebben een streepje voor, ja. Dat hoeft uiteraard niet muzikaal te zijn.
Jij hebt weer andere specialiteiten.quote:
Nee, dat jouw echte naam er stondquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ging niet over de soa-test hoor.
Dat is dan weer niet echt mijn dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits beroemd, ja. Celebrities zijn gewild, al is het alleen maar om hun geld.
Haha, dat dacht ik al. Hij heeft al op zijn kop gehad daarvoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat jouw echte naam er stond
(ik doelde op de wijziging, haha)
Nou lekker zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Nee.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik ben best wel creatief... Niet dat het veel helpt... want ik ben geen celebrity.![]()
Mijn ding is het ook niet, maar het is wel een gegeven. Bekende mensen zijn gewild en geliefd, al is het alleen maar om hun geld (of status, or whatever).quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef Nexie het volgende:
Dat is dan weer niet echt mijn dingHoewel ook ik me soms echt goed voor moet houden dat het maar een gespeeld karakter is waar ik op kwijl
Maar het geld doet het niet zo voor mij, dan is het altijd nog hun karakter zoals ik dat zie. Volgens mij is dat echt een grote tegenvaller als je merkt dat ze niet altijd zo cheerful zijn zoals in je favoriete serie/optreden
Als je sneller dan gemiddeld iets kunt produceren wat door mensen als "mooi" wordt ervaren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je nou eigenlijk creatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |