abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064991

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065012
tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65065069
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef automatic_ het volgende:
tvp
pi_65065154
meldt
compact en kleverig.
pi_65065202
Tvp
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65065242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom!
For great justice!
pi_65065280
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
pi_65065334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Daarom!
Daarom is geen reden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065348
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Verzin eens een leuke!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065478
Op mijn laatste stelling hadden nog niet veel mensen gereageerd.
pi_65065497
En welke was dat?
pi_65065498
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?

Ik zelf zou wel bereid zijn om concessies te doen maar wel tot op een zekere hoogte.
14 SHADES OF GREY
pi_65065533
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
pi_65065623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.
14 SHADES OF GREY
pi_65065706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef automatic_ het volgende:
En welke was dat?
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:24:25 #16
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65065742
TijdVoorPauze, een tvpje
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_65065749
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Dat is ook onzin
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065795
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.
pi_65065918
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
compact en kleverig.
pi_65066002
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
14 SHADES OF GREY
pi_65066026
quote:
In welke zin leefstijl?

Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.
pi_65066088
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Dat zijn oneerbare eisen IMO

Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
pi_65066117
huh? deze zag ik helemaal niet... heb ik gewoon een nieuwe gemaakt
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:33:50 #24
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65066120
leefstijl als in roken, nee geen consessie, roken is gewoon een no go.

Voor de rest, als zij elke avond wijn wil drinken, heb ik daar geen moeite mee. Als ze elke avond naar de parenclub wil om met een andere kerel te palen, ga ik wel twijfelen aan mijn eigen paal. Maar ik zou denk ik wel uitzoeken of die wereld ook iets voor mij is, nieuwsgierigheid naar andere omgangsvormen speelt dan zeker een rol.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65066167
Stellingen
pi_65066188
Als hij van me zou eisen dat ik veganist zou worden, zou ik denken

Maar misschien zou het uiteindelijk wel zo groeien, in de loop van de relatie (al denk ik dat niet in dit geval)
compact en kleverig.
pi_65066199
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Arme jij
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.
oke ik deed er wel een bij. maar eigenlijk heb ik het hardstikke naar mijn zin hier. echt een heel leuk bedrijf. mijn eerste baan waar ik het echt naar mijn zin heb.

En om mee te praten in de huidige discussie. de enige consessie die ik ooit heb "moeten" doen was stoppen met blowen. had ik weinig moeite mee. het was denk ik ook de manier hoe ze het zei. en de redenen die ze gaf, ik vond ze solide
verder zou ik bv nooit mijn biefstuk laten staan omdat zij veganist is ofzo
pi_65066221
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Niet
pi_65066346
quote:
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver een beetje aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Dit.
pi_65066406
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat zijn oneerbare eisen IMO

Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
Inderdaad, die kant wilde ik ook op met mijn stelling. Waar ligt jouw grens wat ben jij bereidt te doen?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:45:04 #31
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65066459
hoihoi ben ik ook heel even...

over de stelling, het is in een reltie ook een stukje geven en nemen, maar zoals iedereen al zegt, tot op zekere hoogte. ls de een de ander eisen gaat stellen want anders.... dan zit er iets verkeerd.
bv vrouwen die eisen dat hun man niet meer alleen op stap mag ofzo
een vrouw kan wel angeven dat ze er moeite mee heeft en samen kijken hoe ze dit kunnen oplossen.
De man kan bijwijze van ipv 3x per week alleen te gaan stappen dit minderen of haar vaker meenemen zodat ze ziet dat er niets is om zich zorgen om te maken ofzo.

Ik las ook dat mensen een relatie aangaan omdat ze denken bij elkaar te passen, inderdaad zijn er echt onomkoombare verschillen dan kan je beter alleen verder.

en wat betreft het roken, sja als je dat een no go vind dan begin je dus al geen relatie met een roker en komt het verder ook niet ter sprake he.

maar van iemand verwachten dat de ander jouw levensovertuiging overneemt, MOET overnemen, bv veganist worden of moslim worden ofzo, dat vind ik niet kunnen en ook niet om er dan steeds over te zeuren als iemand wel een stukje vlees zou pakken. Dan kies gewoon meteen een veganist of accepteer dat de ander hier niet open voor staat.
pi_65066517
Veganist worden, of opeens gelovig worden? Nee dat soort dingen gaan er bij mij niet in.

Als ze een hekel aan alcohol heeft bijvoorbeeld, dan zou ik in haar bijzijn niet of weinig drinken als zij dat fijner vind. Maar als ik een keer weg ben met maatjes en we hebben zin om eens flink door te zakken dan zou ik dat ook doen.

Kleine dingetjes wil ik best concessies op doen. Maar dingen die belangrijk zijn voor mij niet. Dan zoekt ze maar lekker iemand die daar anders over denkt.
pi_65066595
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
No way.
pi_65066614
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65066626
Techno; ik wacht hè

En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
pi_65066649
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
pi_65066664
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik zie dan alleen maar een hoop "problemen" op komen en ik weet niet of ik daar zo'n zin in zou hebben.
pi_65066685
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
pi_65066728
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef dawg het volgende:
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.

Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
pi_65066770
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
Ik denk dat een veganist mij ook niet wilt. Alles wat zij bespaard eet ik dubbel en dwars

En bij gelovig, het hangt er maar net vanaf. Als het echt een fanatiekeling is dan moet ze dat zelf weten, maar niet in mijn bijzijn.
Kan ik gewoon op zondag dingen met haar ondernemen en als ze er geen denkbeelden op na houd die pal tegen over de mijne staan dan mag ze best gelovig zijn.
En belangrijkste ze moet nooit gaan proberen mij te bekeren want dan is het heel erg snel voorbij.
pi_65066787
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè

En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
Eetsmakelijk dan maar.
Ik zou best minder vlees kunnen eten. Maar helemaal geen vlees meer eten dat gaat mij te ver.
14 SHADES OF GREY
pi_65066820
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.

Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
Iemand gelooft, maar gaat niet (vaak) naar de kerk, heeft een bijbel onder zijn bed liggen, en discussies over de evolutietheorie lopen altijd uit op irritatie en frustratie. Om maar even een voorbeeld te noemen?

Iemand kan gelovig zijn, streng en er dagelijks heel erg mee bezig zijn, maar iemand kan ook gelovig zijn, en dat een beetje onder de oppervlakte houden, maar waar je het aan de kleine dingen toch vaak merkt.

Ik weet niet hoe ik dat zou vinden eigenlijk.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:59:05 #43
238120 Duimelot
pi_65066927
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven

bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
pi_65066996
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè
Ik wacht even een geschikt moment af. Word momenteel bezig gehouden met wat werk.
pi_65067000
Singles ouwe stijl. .
Met stellingen .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65067029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven

bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:03:35 #47
238120 Duimelot
pi_65067082
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!
pi_65067124
Ik ben Atheïst. Maar ik zou het geen probleem vinden als mijn vriendin religieus is. Zo lang zij niet eist dat ik mij bekeer tot haar religie en open staat voor andere denkbeelden heb ik er geen problemen mee.
14 SHADES OF GREY
pi_65067128
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Misstique het volgende:
Singles ouwe stijl. .
Met stellingen .
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
pi_65067176
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef dawg het volgende:
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
Klopt. Leuk om te zien dat het in ere hersteld is. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65067178
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!
Reïncarnatie. Interessant. Geloof jij dan ook dat als je goed leeft je volgende leven beter is en als je slecht leeft je volgende leven slecht is?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:13:40 #52
238120 Duimelot
pi_65067488
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Reïncarnatie. Interessant. Geloof jij dan ook dat als je goed leeft je volgende leven beter is en als je slecht leeft je volgende leven slecht is?
nee, ik geloof dat je leeft om ervan te leren. Dat je ervaringen opdoet in het leven als mens en hier je les uit moet leren. Hierdoor 'groei' je en kom je in een volgend leven dan wel dus een stukje 'beter' terug.
Beter in de zin van dat je als geest/ ziel weer meer hebt ervaren en geleerd etc.
Die groei kan ook doorgaan in andere zintuigen, ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.

Ik geloof dus ook in 'geesten' en dat deze hier 'rondzweven' tot ze er weer aan toe zijn weer nieuwe ervaringen op te doen en een leven in menselijke vorm gaan aannemen.

en om t nog zweveriger te maken :
Ik geloof ook dat een kind zijn ouders kiest juist om de lessen die hij dan later kan leren, want door zijn ouders te kiezen kiest hij ook een bepaald leven.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:13:46 #53
240240 Howl
Find me in the future
pi_65067493
Atheïsten geloven nog dat god niet bestaat. Ik ben agnost. Ik geloof dus nergens in. Het kan me niet veel schelen of een eventuele partner een geloof heeft. Maar het wordt wat anders als ik opeens ook in haar sinterklaas, allah, jehova, paashaas of wat dan ook moet geloven.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:15:51 #54
238120 Duimelot
pi_65067580
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Howl het volgende:
Atheïsten geloven nog dat god niet bestaat. Ik ben agnost. Ik geloof dus nergens in. Het kan me niet veel schelen of een eventuele partner een geloof heeft. Maar het wordt wat anders als ik opeens ook in haar sinterklaas, allah, jehova, paashaas of wat dan ook moet geloven.
ik ben dus atheist, geloof niet in een god maar geloof wel iets
ik kan mij niet vinden in een agnost, helemaal niets geloven. Je leeft je gaat dood en meer niet. Wat houd je dan tegen om niet meten een eind aan je leven te maken

zo ik ben er weer vandoor pauze is om
tot later
pi_65067636
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
nee, ik geloof dat je leeft om ervan te leren. Dat je ervaringen opdoet in het leven als mens en hier je les uit moet leren. Hierdoor 'groei' je en kom je in een volgend leven dan wel dus een stukje 'beter' terug.
Beter in de zin van dat je als geest/ ziel weer meer hebt ervaren en geleerd etc.
Die groei kan ook doorgaan in andere zintuigen, ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.

Ik geloof dus ook in 'geesten' en dat deze hier 'rondzweven' tot ze er weer aan toe zijn weer nieuwe ervaringen op te doen en een leven in menselijke vorm gaan aannemen.

Ik geloof ook dat een kind zijn ouders kiest juist om de lessen die hij dan later kan leren, want door zijn ouders te kiezen kiest hij ook een bepaald leven.
*sluit aan bij ^

Maarre... ik heb er niet zoveel op tegen als iemand gelovig is, geloof ik. Behalve als het echt tegen mijn eigen gevoel in zou gaan, dat zou er een issue komen
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:17:31 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65067652
ah hier zitten jullie.....
ik snapte al niet waarom re het vorige topic dichtgooide...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_65067766
quote:

[..]

Dit is niet echt aan mijn besteed. Ik geloof niet in dat soort dingen. Maar iedereen zijn/haar geloof.
14 SHADES OF GREY
pi_65067794
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dit is niet echt aan mijn besteed. Ik geloof niet in dat soort dingen. Maar iedereen zijn/haar geloof.
Sterker nog, ik vind het nogal wat om te impliceren dat iemand voor een bepaald leven kiest, of heeft gekozen, wanneer en op wat voor manier dan ook.
pi_65067810
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
Hoe is het daar?
For great justice!
pi_65067820
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
Hoi, Murmeli
Leuke vakantie?
14 SHADES OF GREY
pi_65067861
Vakantiegangster!
pi_65067880
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Sterker nog, ik vind het nogal wat om te impliceren dat iemand voor een bepaald leven kiest, of heeft gekozen, wanneer en op wat voor manier dan ook.
Ik ook. Maar ik dacht ik laat de inhoud maar even buiten beschouwing.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:23:42 #63
240240 Howl
Find me in the future
pi_65067904
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik kan mij niet vinden in een agnost, helemaal niets geloven. Je leeft je gaat dood en meer niet. Wat houd je dan tegen om niet meten een eind aan je leven te maken

tot later
Agnost betekent zoiets als "Iemand die het niet weet". Ik weet niet of er een god is. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien de hemel, de hel of nog een leven in een ander lichaam. Misschien ook niets.
pi_65067942
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef Howl het volgende:

[..]

Agnost betekent zoiets als "Iemand die het niet weet". Ik weet niet of er een god is. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien de hemel, de hel of nog een leven in een ander lichaam. Misschien ook niets.
Weer wat geleerd. Ik zeg altijd dat ik atheist ben, maar ik voel het meer zoals jij het nu omschrijft. Agnost dus.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65067980
U hebt gezocht op het woord: agnosticisme.
RESULTAAT
 ag·nos·ti·cis·me het; o theorie volgens welke het niet mogelijk is iets te weten van God

U hebt gezocht op het woord: atheisme.
RESULTAAT
 athe·ïs·me het; o ontkenning vh bestaan ve god

pi_65067986
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef Howl het volgende:

[..]

Zo zie ik het. Ik zeg niet dat er niks is. En ik zeg ook niet dat er wel wat is. Ik sta er voor open dat er iets kan zijn. Maar voor ik weet dat er iets is moet ik het eerst zelf meegemaakt hebben.

Maar aan de post hierboven te zien ben je dan geen agnost. Wat dan wel?
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:26:51 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068030
zo ben er weer, de pc hier doet erg raar
maar leujke vakantie ja. morgen naar sumatra de jungle in enzo
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:26:57 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068032
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:

[..]

tot later
Ik denk dat ik toch meer richting agnost zit dan richting atheist. Voor mijn gevoel leef je idd en ga je vervolgens dood. Niks meer niks minder. Lering eruit halen enzo, dat snap ik allemaal niet echt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65068035
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef dawg het volgende:
Ik sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Wat vind je er 'nogal wat' aan?
pi_65068137
er zijn 2 opties.
1 je gaat dood en je komt vanaf dat moment in een constante droom als het ware. (dus net als wanneer je gaat slapen)
2 je komt terug in een ander lichaam zonder iets van je vorige leven te herinneren.

en god bestaat niet
pi_65068180
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
zo ben er weer, de pc hier doet erg raar
maar leujke vakantie ja. morgen naar sumatra de jungle in enzo
Pas je op voor kannibalen. Die schijnen daar nog te zitten.
14 SHADES OF GREY
pi_65068210
quote:

[..]

door mensen als jij worden mensen als char en uri geller rijk
pi_65068236
Wat een serieus onderwerp zeg!

Ik ben ook atheist als ik het zo lees
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:32:56 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068296
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pas je op voor kannibalen. Die schijnen daar nog te zitten.
nee niet meer, ie heb ik al opgegeten in mijn nasi goreng
Lekker eten hier trouwens als je van pittig houdt aanradertje
pi_65068298
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:

Wij kunnen ook serieus zijn van tijd tot tijd.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:32:58 #76
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068299
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:

Tja om nou te zeggen dat ik ontken dat er een god is. Tja misschien wel, maar dat komt omdat je dan als agnost zegt dat je niet van god kan weten
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65068303
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Wat vind je er 'nogal wat' aan?
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
pi_65068325
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:34:04 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068344
singles are getting serious
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
pi_65068368
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.
ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!
pi_65068392
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.

Maar wat heeft dat te maken met iemand die een relatie heeft en gelovig is? (daar ging het toch over?)
pi_65068399
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

nee niet meer, ie heb ik al opgegeten in mijn nasi goreng
Lekker eten hier trouwens als je van pittig houdt aanradertje
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.

Even een update over mijzelf. Ik zoek nog steeds werk. Helaas is dat gesprek niets geworden.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:35:51 #83
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068403
quote:

[..]

Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zin
pi_65068414
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:

[..]

ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!
Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.
pi_65068425
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.

Maar wat heeft dat te maken met iemand die een relatie heeft en gelovig is? (daar ging het toch over?)
Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.
pi_65068431
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
Enjoy the fling
pi_65068444
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zin
Deed ik expres.
pi_65068452
quote:
Als jij iets leuks weet om het over te hebben gooi het in de groep.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:37:04 #89
240240 Howl
Find me in the future
pi_65068455
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Zo zie ik het. Ik zeg niet dat er niks is. En ik zeg ook niet dat er wel wat is. Ik sta er voor open dat er iets kan zijn. Maar voor ik weet dat er iets is moet ik het eerst zelf meegemaakt hebben.

Maar aan de post hierboven te zien ben je dan geen agnost. Wat dan wel?
Ik ben zeker agnost. Voor mij is dat dus "nergens in geloven". Ik sta open voor spiritualiteit. Maar ik heb ook iets tegen religiies.
pi_65068456
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef dawg het volgende:

Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.
Ah, vandaar dat ik het niet begreep
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:37:11 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068459
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Even een update over mijzelf. Ik zoek nog steeds werk. Helaas is dat gesprek niets geworden.
heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereiden
pi_65068500
Nog vakantieliefdes opgedaan, Mumerlidame?
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:39:08 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068516
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef MNR het volgende:

[..]

Enjoy the fling
hihi ik kan ook niet denken, heb honger. ow buiten allerlei inidiaas gezang ofzo grappig leuk land wel hoor, beetje vage mensen die aziaten maar als je op klein en donker valt zijn ze wel leuk
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:39:13 #94
240240 Howl
Find me in the future
pi_65068520
quote:
Single blijft reislustig ondanks kredietcrisis
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:39:27 #95
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068530
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Deed ik expres.
Ik had ook niet anders verwacht
pi_65068629
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht

Wat denk je wel niet van mij?
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:42:13 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068638
Haha ja hoor volgen jaar weer als ik de kans krijg sparen dus
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heen kreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie grinnik vals he
pi_65068640
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereiden
Het gesprek dat ging goed. Maar ik twijfelde of ik die functie wel echt leuk zou gaan vinden het was totaal iets anders dan ik altijd al had gedaan. En bij het bedrijf was ook twijfel of ik wel geschikt zou zijn.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:42:47 #99
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068662
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heen kreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie grinnik vals he
Je kan wel merken dat je wat op hebt
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:43:08 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068678
nee het toetsenbord is gaar
pi_65068683
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.
hier ook. uri geller bv is al jaren geleden ontmaskert. de methode van char is ook wereldwijd bekent.

mensen geloven graag in het onverklaarbare, het geeft ze trouwens heel veel rust te "weten" dat een overleden iemand er tevreden mee is. (heb je char ooit horen zeggen dat een overleden persoon nog heel wat af te maken heeft en nooit dood had willen gaan? )
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:43:45 #102
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068696
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Wat denk je wel niet van mij?
Het duurde even voordat die 'mij' kwam
pi_65068708
Het viel me bijna niet op, maar heb er eentje dezelfde categorie voor je ontdekt Tijn
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Wij missen jou
Wij gaan jou missen
Dat is jouw boek (bezittelijk)

Het is eigenljik gemakkelijk: het is altijd jou, behalve als het bezittelijk is, dan is het jouw
pi_65068713
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het duurde even voordat die 'mij' kwam
Ja, fok is niet zo snel.
pi_65068714
O, btw, ik zeg altijd dat ik me niet zo aan kleine dingetjes erger.
Maar er was 1 ding waar ik me heeeel erg aanstoorde bij mn ex.
Als we een toetje aten en hij ging het een keer uit de keuken halen, pakte hij voor mij steevast een soeplepel, ook nadat ik al jaaaren elke dag een dessertlepel gebruikte.
compact en kleverig.
pi_65068718
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Murmeli het volgende:
nee het toetsenbord is gaar
vreeemd,deze zin is namelijk weer 100% correct
pi_65068772
quote:
fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie grinnik vals he

Ja, dat wel, maar dat mag heus wel eens
pi_65068787
quote:
Nee, hoor gewoon leuke dingen van doen in Maleisie van dat geld. Het geld was tenslotte al voor een andere vakantie.
Prettige vakantie verder.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:46:01 #109
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65068794
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:

[..]

Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t's )
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:46:01 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65068795
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:

[..]

hahaha zit geen d in typen kost hier heel veel tijd. korte zin gaat dus wel
maar ik ga nu verder zuipen en eten
have a nice day
pi_65069028
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
(Geen idee hoe met d/t's )
dat hoef je ook echt niet aan mij te vragen, das echt een ramp!
pi_65069087
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t's )
stam+t en verder het kofschip/fokschaap.
pi_65069189
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Nederlandse les.
Wat is les 2?
14 SHADES OF GREY
pi_65069213
quote:

[..]

niet het, maar 't
compact en kleverig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:57:26 #115
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65069270
quote:

[..]

Dat zeg ik, ik snap er de ballen van
pi_65069277
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet het, maar 't
Je hebt helemaal gelijk.
pi_65069494
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
Nederlandse les.
Wat is les 2?
Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.

Maar eh, Firefox heeft ingebouwde spellingscontrole, misschien een tip?
pi_65069570
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.

Maar eh, Firefox heeft ingebouwde spellingscontrole, misschien een tip?
Firefox
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:05:33 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65069583
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nederlandse les.
Wat is les 2?
Als het om spelling en grammatica en dergelijke gaat, is het "les nederlands", niet "nederlandse les"
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:05:54 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65069596
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Firefox
De browser
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65069663
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

De browser
Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.
14 SHADES OF GREY
pi_65069693
waar hebben we het vandaag over?
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:09:09 #123
240240 Howl
Find me in the future
pi_65069703
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.
Dan gebruik je waarschijnlijk Internet Explorer (die blauwe "e").
pi_65069725
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
Firefox
Firefox en dan de Nederlandse versie downloaden. Ik gebruik zelf een Engelse versie, want ik heb een hekel aan Nederlandstalige software.
pi_65069776
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
waar hebben we het vandaag over?
Lessen Nederlands, browsers, d'tjes en t'tjes.
pi_65069799
Hehe, waarom weet ik niet, maar mijn collega begint net over fileflirten. Er is zelfs een site voor:
www.fileflirt.nl
pi_65069889
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
Hehe, waarom weet ik niet, maar mijn collega begint net over fileflirten. Er is zelfs een site voor:
www.fileflirt.nl
Ik kreeg pas een uitnodiging voor EyeFlirten, speeddating zonder praten. Dat moet ik ook eens een keer proberen. Lijkt me leuk.
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:14:52 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65069900
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
www.fileflirt.nl
Hebben we wel eens gedaan in de auto van Enschede naar Amsterdam. Op een gegeven moment soort van file. Drie meiden in een auto, een fotocamera en plezier. Leukste was dat een kerel in een auto ons zag en voor ons ging rijden, toen haalden wij hem weer in.. etc etc. Totdat wij de afrit moesten hebben en hij ons totziens knipperde met z'n lampen
pi_65069939
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik kreeg pas een uitnodiging voor EyeFlirten, speeddating zonder praten. Dat moet ik ook eens een keer proberen. Lijkt me leuk.
Haha, dat lijkt me ook leuk. Ik zag er laatst een artikel over staan in de Spits! Zondags waren trouwens de mensen die op de foto stonden bij de dat artikel op TV geweest.
pi_65070057
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha, dat lijkt me ook leuk. Ik zag er laatst een artikel over staan in de Spits! Zondags waren trouwens de mensen die op de foto stonden bij de dat artikel op TV geweest.
Een kennis van me heeft ook aan die eerste sessie meegedaan. Geen tv gezien trouwens.
For great justice!
pi_65070103
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
Een kennis van me heeft ook aan die eerste sessie meegedaan. Geen tv gezien trouwens.
Echt waar? Geinig. En wat vond je kennis ervan?
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:30:52 #132
238120 Duimelot
pi_65070518
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

dat staat er denk ik geheel los van
ik ben nml totaal geen zwerverig tiepje en heb enorm mijn bedenkingen bij tiepjes als char en rui geller
ik geloof dat wil niet zeggen dat ik goedgelovig ben, dat is weer heel iets anders
pi_65070675
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat staat er denk ik geheel los van
ik ben nml totaal geen zwerverig tiepje en heb enorm mijn bedenkingen bij tiepjes als char en rui geller
ik geloof dat wil niet zeggen dat ik goedgelovig ben, dat is weer heel iets anders
maar je zegt
quote:
ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.
dus geloof je in char?
pi_65070677
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef MNR het volgende:

[..]

Echt waar? Geinig. En wat vond je kennis ervan?
Ja, leuk. Een aanrader. Dus ik moet het ook eens gaan doen ooit.
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:35:44 #135
238120 Duimelot
pi_65070706
quote:

[..]

Ik bedoel het niet zoals jij het nu omschrijft, ik bedoel meer in de zin van rijk/ arm, een bepaald deel van de wereld, een happy gezinnetje waar al 2 kindjes rondlopen of een tienermoeder die er alleen voor staat etc. Maar ik zeg niet dan een heel leven al geschreven is, je maakt zelf bepaalde keuzes waardoor dingen ook heel anders kunnen verlopen.

verder is dit iets wat IK geloof en daarnaast is geloof er ook om mensen door het leven heen te helpen. Mij helpt het te weten dat ik alle ellende dus niet voor niets mee maak
pi_65070763
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef rival het volgende:

[..]

maar je zegt
[..]

dus geloof je in char?
Hey rival, ze hebben er een speciaal hoekje voor in TRU, kun je lekker gaan rellen daar
Respecteer Duimelot, would be nice
pi_65070856
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, leuk. Een aanrader. Dus ik moet het ook eens gaan doen ooit.
Ik zag dat artikel staan over EyeFlirten en dacht: ja, dat zou iets voor mij zijn. Niet om het daadwerkelijk op zo'n meet te doen, maar ik ben echt wel van de ogen. Als er daar iets overspringt, oew oew oewww

EyeFlirten is gewoon Leuk
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:39:26 #138
238120 Duimelot
pi_65070879
quote:

[..]

maar je zegt
[..]

dus geloof je in char?
nee ik geloof niet in char, ik geloof wel dat er mensen zijn die die gave ECHT hebben!
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:39:41 #139
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65070886
quote:

[..]

maar je zegt
[..]

dus geloof je in char?
Ze zegt toch ooit.. betekend niet dat dat nu aanwezig is bij die tv-types
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:41:14 #140
238120 Duimelot
pi_65070959
zo ik ben er alweer vandoor, een vriendin van me weet niet zeker of ze t gas heeft uitgezet en is bang dat dr soep overkookt
moet even gaan kijken haha

later
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:58:20 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65071714
Hoi allemaal
pi_65071732
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef MNR het volgende:

Respecteer Duimelot, would be nice
dat sowieso. ik maak niemand belachelijk oid.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
hooi
pi_65072188
quote:
Hoi allemaal
Hoi auto, heb je je avatar aangepast?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:09:38 #144
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65072216
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoi auto, heb je je avatar aangepast?
Ja! Hoe vind je hem?
Er waren een aantal mensen en die zagen die enge Chucky, terwijl ik een zeester-avatar had
pi_65072228
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik zag dat artikel staan over EyeFlirten en dacht: ja, dat zou iets voor mij zijn. Niet om het daadwerkelijk op zo'n meet te doen, maar ik ben echt wel van de ogen. Als er daar iets overspringt, oew oew oewww

EyeFlirten is gewoon Leuk

Lijkt me wel grappig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:11:42 #146
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65072322
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, ik zeg altijd dat ik me niet zo aan kleine dingetjes erger.
Maar er was 1 ding waar ik me heeeel erg aanstoorde bij mn ex.
Als we een toetje aten en hij ging het een keer uit de keuken halen, pakte hij voor mij steevast een soeplepel, ook nadat ik al jaaaren elke dag een dessertlepel gebruikte.
Haha, dat is inderdaad irritant.
Bij mij is het meer, met mijn moeder, dat ik standaard een plastic lepeltje gebruik en dan geeft zij mij een ijzer lepeltje :/.
pi_65072531
quote:
Hoi allemaal
Hey Auto

Hoe is het?
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:18:21 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65072582
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hey Auto

Hoe is het?
Hey!
Ja, wel goed! Beetje hoofdpijn alleen, maar verder alles prima. Oja en ik verveel mij, maar ik heb geen zin om mij fatsoenlijk aan te kleden, dus ik blijf lekker in mijn "pyjama"outfit lopen & niets doen
pi_65073019
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hey!
Ja, wel goed! Beetje hoofdpijn alleen, maar verder alles prima. Oja en ik verveel mij, maar ik heb geen zin om mij fatsoenlijk aan te kleden, dus ik blijf lekker in mijn "pyjama"outfit lopen & niets doen
Fotow!!

heb een zwak voor meiden in ochtendkleding cq onopgemaakt

Maar je avatar is leuk!
pi_65073225
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hey!
Lekker lui doen is ook weleens fijn
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:46:18 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65073709
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Lekker lui doen is ook weleens fijn
Ik vind het heeérlijk
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Fotow!!

heb een zwak voor meiden in ochtendkleding cq onopgemaakt

Maar je avatar is leuk!
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek

Dankje!
pi_65074026
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vind het heeérlijk
[..]

Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek

Dankje!
Dat zeg ik! vind dat juist altijd wat bij vrouwen hebben.

Of heb ik nu een fetisj?
pi_65074060
Ik ben van nature aartslui.
pi_65074091
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Kinky.
pi_65074181
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Kinky.
ZIE JE!! Ben niet de enige!

Dames, stop maar met opmaken!

Puur natuur, kom er maar in
pi_65074186
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
Of heb ik nu een fetisj?
Hmm, nee?
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:57:43 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074197
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Techno het volgende:
Ik ben van nature aartslui.
Mompelt iets over een profiel
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:01:32 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074353
Serieus, ik zie er niet uit!
pi_65074509
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
Serieus, ik zie er niet uit!
bepaal jij dat?
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:09:19 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074700
Ja. Duh!
pi_65074830
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Mompelt iets over een profiel

Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica

Zoiets?
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:13:07 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074874
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Zoiets?
Ik mis de leeftijd!
Oh en T_T (her)ken ik niet
pi_65074877
Ik zie er geweldig uit als ik net uit bed kom

Liefst als ik ook nog mn make-up er niet af heb gehaald savonds

O, en ik geef er niet zoveel om als mensen me zo zien, maar om er nou foto's van te gaan maken...
compact en kleverig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:13:48 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074898
Even een tipje voor de singles:

pi_65074932
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Zoiets?
en je lengte
compact en kleverig.
pi_65074934
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de leeftijd!
Oh en T_T (her)ken ik niet
39

T_T is zoiets: , maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.

Edit: Lengte 1,92m

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2009 16:15:15 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:15:20 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65074964
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:

[..]

39

Oke! Bedankt voor de informatie

Ooo oke. Ik snap het
pi_65075003
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Even een tipje voor de singles:

Wel slim, maar niet lekker.
pi_65075019
quote:

[..]

39

Lange mannen
compact en kleverig.
pi_65075020
quote:

janies kennende was dat niet de vraag
pi_65075048
Zo net naar mijn psycholoog geweest. Komt hij uit zelf met het feit dat het misschien handig om getest te worden op autisme. Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu zelf ook inziet dat er misschien een andere aanpak nodig is. Aan de andere kent denk waarom heb je al die keren dat ik dat gevraagd heb niet geluisterd.
14 SHADES OF GREY
pi_65075066
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:

[..]

Je weet niet over welke lengte hij het heeft
pi_65075083
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Je weet niet over welke lengte hij het heeft
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:18:44 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65075129
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net naar mijn psycholoog geweest. Komt hij uit zelf met het feit dat het misschien handig om getest te worden op autisme. Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu zelf ook inziet dat er misschien een andere aanpak nodig is. Aan de andere kent denk waarom heb je al die keren dat ik dat gevraagd heb niet geluisterd.
Hoe vaak ben je al geweest?
Want, vooral in het begin, is het zo dat ze een eigen beeld van je willen krijgen, zonder dat jij jezelf gaat diagnosticeren
pi_65075181
hai
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_65075224
Ah, mijn zachte landing has arrived. .
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:20:43 #177
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65075225
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Wel slim, maar niet lekker.
I agree.
pi_65075244
middag
pi_65075247
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:

[..]

Wel waar

en kennelijk ken jij mij niet zo goed, want die lengte boeit me niet echt

(als ie maar niet zo klein is als mn pink Trauma's )
compact en kleverig.
pi_65075295
Hoi DH en ArTic.
pi_65075319
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, gelukkig niet.
pi_65075379
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je al geweest?
Want, vooral in het begin, is het zo dat ze een eigen beeld van je willen krijgen, zonder dat jij jezelf gaat diagnosticeren
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
14 SHADES OF GREY
pi_65075424
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?
pi_65075473
quote:

[..]

lijdt of leid?
pi_65075511
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wel waar

en kennelijk ken jij mij niet zo goed, want die lengte boeit me niet echt

echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes hapt

en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit
pi_65075529
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:

[..]

En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?
Dan zou ik misschien beter geholpen kunnen worden als nu. Nu loop ik tegen een heleboel dingen aan in het leven.
14 SHADES OF GREY
pi_65075560
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef ArTiC het volgende:

[..]

lijdt of leid?
Leid maar ook lijdt.
14 SHADES OF GREY
pi_65075884
peeps fijne avond!
pi_65075912
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:

[..]

en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit
Ik ben weggelopen

arme jongen
compact en kleverig.
pi_65075987
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef rival het volgende:
peeps fijne avond!
Later. Dude
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:38:41 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076064
quote:

[..]

Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterde
pi_65076173
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:

[..]

Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.
pi_65076218
waarom zo snel ergens een labeltje op plakken? autisme, depressie, borderline etc...allemaal vage begrippen met een symptomen lijst van heb ik jou daar waar je dus altijd wel wat punten in kunt herkennen bij iemand.
pi_65076220
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben weggelopen

arme jongen
Dat is best wel lullig ja.
pi_65076316
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben weggelopen

arme jongen
Ouch, je had net zo goed een kernbom aan zijn ego kunnen binden
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:47:04 #196
238120 Duimelot
pi_65076406
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.
ik probeer me nu te visualiseren welk standje t is dat (ook al is t een pinkie) de clit in de weg zit....
als de dame in kwestie geen tientonner is en hij ook niet trouwens dan moet het in iedergeval mogelijk zijn om hem erin te stoppen.
Of er veel gevoeld wordt en wat er gezegd is, bewegen moet je niet doen anders floepst ie eruit ok....
maar hoebedoel je de clit in de weg???
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:47:13 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076410
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ArTiC het volgende:
waarom zo snel ergens een labeltje op plakken? autisme, depressie, borderline etc...allemaal vage begrippen met een symptomen lijst van heb ik jou daar waar je dus altijd wel wat punten in kunt herkennen bij iemand.
Het kan soms, als 'patiënt', fijn zijn om een labeltje te hebben
pi_65076475
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is best wel lullig ja.
Ik was zat, is dat een excuus?
compact en kleverig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:48:49 #199
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076495
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik was zat, is dat een excuus?
Mwah..
pi_65076502
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterde
Ik niet eigenlijk. Waarom dan?
14 SHADES OF GREY
pi_65076516
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het kan soms, als 'patiënt', fijn zijn om een labeltje te hebben
als je daar zelf vrede mee hebt misschien...
Ik was er niet blij mee iig
pi_65076534
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik probeer me nu te visualiseren welk standje t is dat (ook al is t een pinkie) de clit in de weg zit....
als de dame in kwestie geen tientonner is en hij ook niet trouwens dan moet het in iedergeval mogelijk zijn om hem erin te stoppen.
Of er veel gevoeld wordt en wat er gezegd is, bewegen moet je niet doen anders floepst ie eruit ok....
maar hoebedoel je de clit in de weg???
Netzo als er mannen zijn met een kleine, zijn er ook vrouwen met een grote, schijnt.

Maar ik liep maar wat te bleren, ik zou ook niet weten hoe dat in de weg moet zitten. Niet alles moet je serieus nemen

Van binnen had ik een beeld voor me en ik vond het grappig
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:49:59 #203
238120 Duimelot
pi_65076539
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en welk labeltje heb jij gekregen?
pi_65076544
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk. Waarom dan?
omdat een psych eerst een algemeen beeld van je wil en op basis daarvan de juiste vragen gaat stellen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:50:49 #205
238120 Duimelot
pi_65076578
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Netzo als er mannen zijn met een kleine, zijn er ook vrouwen met een grote, schijnt.

Maar ik liep maar wat te bleren, ik zou ook niet weten hoe dat in de weg moet zitten. Niet alles moet je serieus nemen
zoals ik zei ik probeerde t me te visualiseren
zou pas erg zijn als die met een klein pinkie die met een grote clit trof en de clit groter is dan t pinkie
pi_65076587
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ik zag laatst een filmpje

Die vrouw had een nog grotere dan die jongen met dat pinkje
compact en kleverig.
pi_65076611
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zou pas erg zijn als die met een klein pinkie die met een grote clit trof en de clit groter is dan t pinkie
Zoiets zag ik dus voor me
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:51:48 #208
238120 Duimelot
pi_65076626
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

lijkt me voor een vrouw ook niet fijn
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:52:21 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076648
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ja, dat ligt dan weer aan het labelletje en of jij jezelf dat labeltje kan/wil geven.
Als jij zelf denkt dat je autisme hebt (wat ik soms apart vind als je daar zelf mee komt, maar goed) of borderline, dan ben je blij als iemand zegt dat je het hebt (of dat de kans erop bestaat).
pi_65076657
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en welk labeltje heb jij gekregen?
een blauw labeltje
pi_65076661
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ArTiC het volgende:
Wie zegt dat ik perse een labeltje wil?
Maar als ik met dit labeltje beter geholpen kan worden dan nu. Dan wil ik liever dat label vandaag nog dan morgen.
Hoe zou jij het vinden als je naar de dokter gaat met klachten en daar een behandeling krijgt die niet blijkt te werken? Maar jij weet dat misschien een andere behandeling wel kan werken. Dan wil jij toch ook dat de dokter naar jouw luistert.
14 SHADES OF GREY
pi_65076670
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat zei ik net
compact en kleverig.
pi_65076701
quote:

[..]

Haha bizar he. Als ik dat in het echt tegen zou komen zou ik wel even raar staan te kijken denk ik
pi_65076723
quote:

[..]

Ik wil dit beeld niet eens op mijn netvlies hebben.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:54:14 #215
238120 Duimelot
pi_65076724
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zei ik net
ik was eerder
pi_65076729
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik perse een labeltje wil?
Maar als ik met dit labeltje beter geholpen kan worden dan nu. Dan wil ik liever dat label vandaag nog dan morgen.
Hoe zou jij het vinden als je naar de dokter gaat met klachten en daar een behandeling krijgt die niet blijkt te werken? Maar jij weet dat misschien een andere behandeling wel kan werken. Dan wil jij toch ook dat de dokter naar jouw luistert.
been there done that, die psych weet het beter hoor, vertrouw daar maar op en als je daar niet op kan vertrouwen raad ik je aan een andere psych te zoeken.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:54:53 #217
238120 Duimelot
pi_65076750
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:53 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Haha bizar he. Als ik dat in het echt tegen zou komen zou ik wel even raar staan te kijken denk ik
kan je dr pijpen ipv beffen
pi_65076804
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ze trok zichzelf ook echt af
compact en kleverig.
pi_65076805
quote:

[..]

Hopelijk loost ze dan ook niet opeens kwakkies.

Of wie weet neemt ze je wel gelijk anaal
pi_65076828
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:

[..]

een blauw labeltje
Jij bent heul geen mod hier.
14 SHADES OF GREY
pi_65076831
quote:

[..]

Ok, waarom nou? Klote brein dat alles in plaatjes omzet
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:57:08 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076843
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ehh oke...
pi_65076865
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Cool dat filmpje wil ik wel zien dan.
14 SHADES OF GREY
pi_65076874
Oh, 23:00 is wel vroeg gestart vandaag.
pi_65076891
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ehh oke...
Dat was ook mijn gedachte
en: Waarom kijk ik dit?
compact en kleverig.
pi_65076906
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
Cool dat filmpje wil ik wel zien dan.
Nou, liever niet eigenlijk.
pi_65076937
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

been there done that, die psych weet het beter hoor, vertrouw daar maar op en als je daar niet op kan vertrouwen raad ik je aan een andere psych te zoeken.
Ik wacht nu ook af wat er gaat gebeuren. Maar hij moet nu wel met verdomd goede argumenten komen als hij mij niet wil laten testen. En dan nog ga ik om een second opinion vragen.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:00:03 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65076976
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachte
en: Waarom kijk ik dit?
Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig en aan de andere kant niet.

Zelfde als met dat Two girls One cup verhaal
pi_65077018
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Two girls is . Maar dit filmpje wil ik wel zien.
14 SHADES OF GREY
pi_65077059
quote:
Que?
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:01:54 #231
238120 Duimelot
pi_65077063
quote:

[..]

je wil het zien twerijl je eigenlijk weet dat je het niet wil zien
is net als iemand iets ruikt en zegt boh dat STINKT en dan toch zelf nog even ruiken he ookal was er al gezegd dat het stinkt
pi_65077090
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Que?
FF googlen en genieten maar!
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:02:39 #233
238120 Duimelot
pi_65077091
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Two girls is . Maar dit filmpje wil ik wel zien.
die viel toch wel mee
niet t ding waar ik in geintresseerd ben maar zoals sommige er op reageren is wel overdreven
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:03:20 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077125
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je wil het zien twerijl je eigenlijk weet dat je het niet wil zien
is net als iemand iets ruikt en zegt boh dat STINKT en dan toch zelf nog even ruiken he ookal was er al gezegd dat het stinkt
Ja inderdaad! Hahaha. Precies hoe je het zegt
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Que?
Ehm.. Ja, dat waren twee meisjes die iets vies op aten ofzo (ik heb hem niet gezien, maar iemand anders kan hier vast een samenvatting geven van 2 Girls 1 Cup)
pi_65077143
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef JonKeL het volgende:
FF googlen en genieten maar!
Is vast NSFW... dus nu maar even niet.
pi_65077147
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

die viel toch wel mee
niet t ding waar ik in geintresseerd ben maar zoals sommige er op reageren is wel overdreven
Ik heb ze nog veel smeriger gezien idd
pi_65077193
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

die viel toch wel mee
Zo smerig was het inderdaad nu ook weer niet. Maar het filmpje waarover het nu ging wil ik wel zien.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:05:57 #238
238120 Duimelot
pi_65077249
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo smerig was het inderdaad nu ook weer niet. Maar het filmpje waarover het nu ging wil ik wel zien.
dan zoek je op girl with big clit ofzo!?
of je vraag jb ff waar t staat
pi_65077251
Toch leuk dat 2 girls in 1 cup steeds blijft terug komen. Al daarom is het al een geslaagd filmpje.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:06:37 #240
238120 Duimelot
pi_65077275
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
Toch leuk dat 2 girls in 1 cup steeds blijft terug komen. Al daarom is het al een geslaagd filmpje.
ik heb opeens zin in een hazelnoot creme toetje
pi_65077277
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Is vast NSFW... dus nu maar even niet.
Uhm... beeld je eens 2 leuke meiden in. Lekker puur natuur. Beeld je ook even in dat je net lekker hebt zitten kleien. Beeld je dan die 2 leuke meiden in samen met je bolus. En dan ga je nog een stapje verder en beeld je je in dat ze je bolus lekker gaan opeten
pi_65077290
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dan zoek je op girl with big clit ofzo!?
of je vraag jb ff waar t staat
Net even gezocht. Is dat alles Dat valt toch wel mee.

edit

[ Bericht 9% gewijzigd door tijnbrein op 15-01-2009 17:13:53 (filmpje bekeken.) ]
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:07:21 #243
238120 Duimelot
pi_65077308
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij deze waar staat dat filmpje dan? Dat scheelt mij weer zoeken.
lui ding!
pi_65077323
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Lekker met slagroom.

Het filmpje was toch nep.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:07:54 #245
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Hahaha

Ik krijg zo meteen een frietje met sate saus...
pi_65077368
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:

[..]

lui ding!
Ik ga zo zwemmen als ik terug ben ga ik wel even zoeken.
14 SHADES OF GREY
pi_65077390
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef JonKeL het volgende:
Uhm... beeld je eens 2 leuke meiden in. Lekker puur natuur. Beeld je ook even in dat je net lekker hebt zitten kleien. Beeld je dan die 2 leuke meiden in samen met je bolus. En dan ga je nog een stapje verder en beeld je je in dat ze je bolus lekker gaan opeten
Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.
pi_65077405
Ik hoef niet snel iets niet te zien maar soms
pi_65077408
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg zo meteen een frietje met sate saus...
Patatje flip.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:13:20 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077572
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Patatje flip.
Dat zegt mij niets...
pi_65077614
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
Dat zegt mij niets...
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
pi_65077619
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.
Wat voor seks vind je dan wel lekker?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:14:52 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077634
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Ooo, ik heb geen mayo

Ik ga
pi_65077648
Zo, het scharrel-verhaal lijkt uit te draaien op de door mij gewenste zachte landing. Mooi. Dan kan ik daarna weer rustig op zoek naar De Ware.
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:16:21 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077693
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Zo, het scharrel-verhaal lijkt uit te draaien op de door mij gewenste zachte landing. Mooi. Dan kan ik daarna weer rustig op zoek naar De Ware.
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)

of haal ik nu mensen door elkaar?
pi_65077705
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)

of haal ik nu mensen door elkaar?
Die ja.
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:17:02 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65077722
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Die ja.
Kijk, goed gedaan! Feestje
pi_65077728
Doei auto.
pi_65077753
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor seks vind je dan wel lekker?
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?
pi_65077766
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Hier heet dat een patatje oorlog.
pi_65077781
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?
Dat ligt er aan waar woon jij?
14 SHADES OF GREY
pi_65077846
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
pi_65077910
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
Oh lekker een patatje.
Voor mij is het altijd tijd om over seks te praten. Seks kent voor mij geen tijd.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:21:41 #264
238120 Duimelot
pi_65077912
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:

[..]

bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)
pi_65077914
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
pi_65077948
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)
Yup, hier dus ook. Curry of ketchup is naar eigen keuze.
pi_65077962
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.
pi_65077996
Nu rest de vraag nog wat neem je bij je patatje?
Ik ga zelf voor de mexicano.
14 SHADES OF GREY
pi_65078027
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.

Eten singles minder goed omdat ze minder koken?

Vanwege het niet alleen voor jezelf willen koken enzo
pi_65078034
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.

Oorlog bestellen. Kan je ook vrede bestellen dan?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:25:48 #271
238120 Duimelot
pi_65078087
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
Nu rest de vraag nog wat neem je bij je patatje?
Ik ga zelf voor de mexicano.
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....

een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
pi_65078093
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik kook elke dag eten. Dus ik eet goed en gezond.
14 SHADES OF GREY
pi_65078094
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Sorry.

Stelling: Singles eten veel afhaalvoer?
pi_65078097
quote:

[..]

Nope. Er word namelijk op zeer regelmatige basis voor mij gekookt
pi_65078132
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:

[..]

een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.
14 SHADES OF GREY
pi_65078136
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:

Dat varieert nogal. Van biefstuk tot een kroketje.
pi_65078195
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
In mijn geval niet zozeer, kan zelf vrij aardig koken.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:28:47 #278
238120 Duimelot
pi_65078215
quote:

[..]

ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libelle
daarin stonden wel 34 redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben dan single te zijn.

oa stond erin dat mensen in een relatie gezonder eten
ikzelf kook omdat ik mijn kids wel wat gezonds voor wil zetten, zijn ze er niet dan kan ik het geen koken noemen dan bestaan mijn maaltijden uit pizza, loempia's, afbakbroodjes met dingen erop, friet, bestellen etc.
Als ik toch geen kids zou hebben zou het erg met me gesteld zijn geloof ik.
Daarom ook dat ik als de kids er niet zijn ik regelmatig bij vrienden wordt uitgenodigd om mee te eten, dan krijg ik een gezonde hap binnen
pi_65078234
quote:

[..]

Sorry.

Ik kook eigenlijk altijd zelf. Ik heb sinds ik op mijzelf woon nu anderhalf nog nooit afhaalvoer gehaald. Maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan ofzo.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:29:45 #280
238120 Duimelot
pi_65078258
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.
ik eet een keer per week frietjes, heeeeeel soms 2 keer als de kids er niet zijn.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:29:55 #281
240240 Howl
Find me in the future
pi_65078267
Ik eet veel magnetronvoer. Je weet wel, van die kant-en-klaar maaltijden.
pi_65078274
quote:

[..]

Sorry.

Da's okay

@stelling: neuj, maximaal 1x per week als niemand zin heeft om te koken in het weekend, halen we friet. But that's it.
pi_65078332
quote:

[..]

Sorry.

Ik eet eigenlijk altijd veel afhaalvoer. Ik wil nog wel eens rond een uurtje of 11 een kapsalon bestellen ofzo

Maar dan heb ik ook al normaal gegeten
pi_65078340
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libelle
daarin stonden wel 34 redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben dan single te zijn.

oa stond erin dat mensen in een relatie gezonder eten
ikzelf kook omdat ik mijn kids wel wat gezonds voor wil zetten, zijn ze er niet dan kan ik het geen koken noemen dan bestaan mijn maaltijden uit pizza, loempia's, afbakbroodjes met dingen erop, friet, bestellen etc.
Als ik toch geen kids zou hebben zou het erg met me gesteld zijn geloof ik.
Daarom ook dat ik als de kids er niet zijn ik regelmatig bij vrienden wordt uitgenodigd om mee te eten, dan krijg ik een gezonde hap binnen
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
14 SHADES OF GREY
pi_65078349
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef Howl het volgende:
Ik eet veel magnetronvoer. Je weet wel, van die kant-en-klaar maaltijden.
Dat krijg ik dus echt niet weg.
pi_65078375
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
Waarschijnlijk heb je dan meer seks. En dat is ook goed voor je.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:32:41 #287
238120 Duimelot
pi_65078397
wel leuk trouwens hoe we van een pinkie naar onze eetgewoontes zijn gegaan

pinkie- grote clit- filmpje- ander filmpje- friet sate- eetgewoonten
pi_65078406
Ik ga zwemmen tot later.
14 SHADES OF GREY
pi_65078418
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zwemmen tot later.
Later
pi_65078437
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
wel leuk trouwens hoe we van een pinkie naar onze eetgewoontes zijn gegaan

pinkie- grote clit- filmpje- ander filmpje- friet sate- eetgewoonten
Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linken
pi_65078449
Later Tijn.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:34:47 #292
238120 Duimelot
pi_65078473
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

euh het was in de libelle
zoek es op libelle.nl ofzo ik heb geen idee
de andere redenen, nou regelmatig sex maakt een mens fitter, de rest ben ik alweer vergeten
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:36:01 #293
238120 Duimelot
pi_65078510
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linken
dat was ook mijn link toen ik t filmpje keek, de mensen die erbij stonden vonden t dan ook nogal vreemd dat ik begon te kwijlen
ONtopic: ik eet als single na mn eten regelmatig een toetje...
pi_65078513
koken
pi_65078522
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Kijk, goed gedaan! Feestje
Nu kan ik op zoek naar De Ware. .
For great justice!
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:36:22 #296
238120 Duimelot
pi_65078525
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zwemmen tot later.
zwem ze
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:36:37 #297
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65078536
quote:

[..]

Sorry.

Nee, zelden. In de anderhalf jaar dat ik hier nu woon misschien twee keer gedaan. Geen behoefte aan en ik vind het veel te duur.

Ik kook gewoon groente, vlees en pasta/rijst/aardappelen. En omdat ik als ik dan toch in de keuken sta graag efficiënt bezig ben, eet ik datgene op wat klaar is en smeer ik ondertussen het brood voor de volgende dag. Lekker praktisch, ik ga ook nooit zitten maar eet al staande, da's sneller.
pi_65078756
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:36 schreef Elegy het volgende:
ik vind het veel te duur.
Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2009 17:43:06 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:50:59 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65079059
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.
Wel wat ik voor mezelf maak (goedkoop, gezond maar heel sober) en voor ¤8,- kan ik 2,5 dagen gewoon eten
pi_65079142
Zo, nu ik weer echt helemaal single ben kan ik dit weekend lekker gaan sletten. .
For great justice!
pi_65079220
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef Q. het volgende:
Zo, nu ik weer echt helemaal single ben kan ik dit weekend lekker gaan sletten. .
Afgekapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')