Daarom is geen reden.quote:
Verzin eens een leuke!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
De stelling van vandaag:quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen
Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Dat is ook onzinquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Dat zijn oneerbare eisen IMOquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
quote:
oke ik deed er wel eenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.
Nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Dit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver een beetje aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Inderdaad, die kant wilde ik ook op met mijn stelling. Waar ligt jouw grens wat ben jij bereidt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zijn oneerbare eisen IMO![]()
Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
No way.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Ik zie dan alleen maar een hoop "problemen" op komen en ik weet niet of ik daar zo'n zin in zou hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef dawg het volgende:
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
Ik denk dat een veganist mij ook niet wilt. Alles wat zij bespaard eet ik dubbel en dwarsquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè
En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
Iemand gelooft, maar gaat niet (vaak) naar de kerk, heeft een bijbel onder zijn bed liggen, en discussies over de evolutietheorie lopen altijd uit op irritatie en frustratie. Om maar even een voorbeeld te noemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.
Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven
bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Misstique het volgende:
Singles ouwe stijl..
Metstellingen
.
Klopt. Leuk om te zien dat het in ere hersteld is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef dawg het volgende:
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
Reïncarnatie. Interessant. Geloof jij dan ook dat als je goed leeft je volgende leven beter is en als je slecht leeft je volgende leven slecht is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!
nee, ik geloof dat je leeft om ervan te leren. Dat je ervaringen opdoet in het leven als mens en hier je les uit moet leren. Hierdoor 'groei' je en kom je in een volgend leven dan wel dus een stukje 'beter' terug.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Reïncarnatie. Interessant. Geloof jij dan ook dat als je goed leeft je volgende leven beter is en als je slecht leeft je volgende leven slecht is?
ik ben dus atheist, geloof niet in een god maar geloof wel ietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Howl het volgende:
Atheïsten geloven nog dat god niet bestaat. Ik ben agnost. Ik geloof dus nergens in. Het kan me niet veel schelen of een eventuele partner een geloof heeft. Maar het wordt wat anders als ik opeens ook in haar sinterklaas, allah, jehova, paashaas of wat dan ook moet geloven.
*sluit aan bij ^quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
nee, ik geloof dat je leeft om ervan te leren. Dat je ervaringen opdoet in het leven als mens en hier je les uit moet leren. Hierdoor 'groei' je en kom je in een volgend leven dan wel dus een stukje 'beter' terug.
Beter in de zin van dat je als geest/ ziel weer meer hebt ervaren en geleerd etc.
Die groei kan ook doorgaan in andere zintuigen, ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.
Ik geloof dus ook in 'geesten' en dat deze hier 'rondzweven' tot ze er weer aan toe zijn weer nieuwe ervaringen op te doen en een leven in menselijke vorm gaan aannemen.
en om t nog zweveriger te maken :
Ik geloof ook dat een kind zijn ouders kiest juist om de lessen die hij dan later kan leren, want door zijn ouders te kiezen kiest hij ook een bepaald leven.
Dit is niet echt aan mijn besteed. Ik geloof niet in dat soort dingen. Maar iedereen zijn/haar geloof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee, ik geloof dat je leeft om ervan te leren. Dat je ervaringen opdoet in het leven als mens en hier je les uit moet leren. Hierdoor 'groei' je en kom je in een volgend leven dan wel dus een stukje 'beter' terug.
Beter in de zin van dat je als geest/ ziel weer meer hebt ervaren en geleerd etc.
Die groei kan ook doorgaan in andere zintuigen, ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.
Ik geloof dus ook in 'geesten' en dat deze hier 'rondzweven' tot ze er weer aan toe zijn weer nieuwe ervaringen op te doen en een leven in menselijke vorm gaan aannemen.
Ik geloof ook dat een kind zijn ouders kiest juist om de lessen die hij dan later kan leren, want door zijn ouders te kiezen kiest hij ook een bepaald leven.
Sterker nog, ik vind het nogal wat om te impliceren dat iemand voor een bepaald leven kiest, of heeft gekozen, wanneer en op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is niet echt aan mijn besteed. Ik geloof niet in dat soort dingen. Maar iedereen zijn/haar geloof.
Hoe is het daar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
ah hier zitten jullie.....
ik snapte al niet waarom re het vorige topic dichtgooide...
Hoi, Murmeliquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
ah hier zitten jullie.....
ik snapte al niet waarom re het vorige topic dichtgooide...
Ik ook. Maar ik dacht ik laat de inhoud maar even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het nogal wat om te impliceren dat iemand voor een bepaald leven kiest, of heeft gekozen, wanneer en op wat voor manier dan ook.
Agnost betekent zoiets als "Iemand die het niet weet". Ik weet niet of er een god is. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien de hemel, de hel of nog een leven in een ander lichaam. Misschien ook niets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dus atheist, geloof niet in een god maar geloof wel iets
ik kan mij niet vinden in een agnost, helemaal niets geloven. Je leeft je gaat dood en meer niet. Wat houd je dan tegen om niet meten een eind aan je leven te maken
zo ik ben er weer vandoor pauze is om
tot later
Weer wat geleerd. Ik zeg altijd dat ik atheist ben, maar ik voel het meer zoals jij het nu omschrijft. Agnost dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Agnost betekent zoiets als "Iemand die het niet weet". Ik weet niet of er een god is. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien de hemel, de hel of nog een leven in een ander lichaam. Misschien ook niets.
Zo zie ik het. Ik zeg niet dat er niks is. En ik zeg ook niet dat er wel wat is. Ik sta er voor open dat er iets kan zijn. Maar voor ik weet dat er iets is moet ik het eerst zelf meegemaakt hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Agnost betekent zoiets als "Iemand die het niet weet". Ik weet niet of er een god is. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien de hemel, de hel of nog een leven in een ander lichaam. Misschien ook niets.
Ik denk dat ik toch meer richting agnost zit dan richting atheist. Voor mijn gevoel leef je idd en ga je vervolgens dood. Niks meer niks minder. Lering eruit halen enzo, dat snap ik allemaal niet echt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dus atheist, geloof niet in een god maar geloof wel iets
ik kan mij niet vinden in een agnost, helemaal niets geloven. Je leeft je gaat dood en meer niet. Wat houd je dan tegen om niet meten een eind aan je leven te maken
zo ik ben er weer vandoor pauze is om
tot later
Ik sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Wat vind je er 'nogal wat' aan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef dawg het volgende:
Sterker nog, ik vind het nogal wat om te impliceren dat iemand voor een bepaald leven kiest, of heeft gekozen, wanneer en op wat voor manier dan ook.
Pas je op voor kannibalen. Die schijnen daar nog te zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
zo ben er weer, de pc hier doet erg raar
maar leujke vakantie ja. morgen naar sumatra de jungle in enzo
door mensen als jij worden mensen als char en uri geller rijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet meer, ie heb ik al opgegeten in mijn nasi gorengquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas je op voor kannibalen. Die schijnen daar nog te zitten.
Wij kunnen ook serieus zijn van tijd tot tijd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
Wat een serieus onderwerp zeg!
Ik ben ook atheist als ik het zo lees
Tja om nou te zeggen dat ik ontken dat er een god is. Tja misschien wel, maar dat komt omdat je dan als agnost zegt dat je niet van god kan wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
Wat een serieus onderwerp zeg!
Ik ben ook atheist als ik het zo lees
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Wat vind je er 'nogal wat' aan?
Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
door mensen als jij worden mensen als char en uri geller rijk
ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.
Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet meer, ie heb ik al opgegeten in mijn nasi goreng
Lekker eten hier trouwens als je van pittig houdtaanradertje
Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!
Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.
Maar wat heeft dat te maken met iemand die een relatie heeft en gelovig is? (daar ging het toch over?)
Enjoy the flingquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
singles are getting serious
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
Deed ik expres.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zin
Als jij iets leuks weet om het over te hebben gooi het in de groep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
Ik ben zeker agnost. Voor mij is dat dus "nergens in geloven". Ik sta open voor spiritualiteit. Maar ik heb ook iets tegen religiies.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo zie ik het. Ik zeg niet dat er niks is. En ik zeg ook niet dat er wel wat is. Ik sta er voor open dat er iets kan zijn. Maar voor ik weet dat er iets is moet ik het eerst zelf meegemaakt hebben.
Maar aan de post hierboven te zien ben je dan geen agnost. Wat dan wel?
Ah, vandaar dat ik het niet begreepquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef dawg het volgende:
Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.
heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereidenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.![]()
Even een update over mijzelf. Ik zoek nog steeds werk. Helaas is dat gesprek niets geworden.
hihi ik kan ook niet denken, heb honger. ow buiten allerlei inidiaas gezang ofzo grappigquote:
Single blijft reislustig ondanks kredietcrisisquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
Ik had ook niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht
Het gesprek dat ging goed. Maar ik twijfelde of ik die functie wel echt leuk zou gaan vinden het was totaal iets anders dan ik altijd al had gedaan. En bij het bedrijf was ook twijfel of ik wel geschikt zou zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereiden
Je kan wel merken dat je wat op hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja hoor volgen jaar weer als ik de kans krijgsparen dus
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heenkreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen
maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie
grinnik
vals he
hier ook. uri geller bv is al jaren geleden ontmaskert. de methode van char is ook wereldwijd bekent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.
Het duurde even voordat die 'mij' kwamquote:
Wij missen jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.![]()
Ja, fok is niet zo snel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurde even voordat die 'mij' kwam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisiegrinnik
vals he
![]()
Nee, hoor gewoon leuke dingen van doen in Maleisie van dat geld. Het geld was tenslotte al voor een andere vakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja hoor volgen jaar weer als ik de kans krijgsparen dus
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heenkreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen
maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie
grinnik
vals he
Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t'squote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
vreeemd,deze zin is namelijk weer 100% correct
hahaha zit geen d inquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
vreeemd,deze zin is namelijk weer 100% correct
stam+t en verder het kofschip/fokschaap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t's)
Nederlandse les.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
stam+t en verder het kofschip/fokschaap.
niet het, maar 'tquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet het, maar 't
Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.quote:
Firefoxquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.
Maar eh, Firefox heeft ingebouwde spellingscontrole, misschien een tip?
Als het om spelling en grammatica en dergelijke gaat, is het "les nederlands", niet "nederlandse les"quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederlandse les.![]()
Wat is les 2?
De browserquote:
Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.quote:
Dan gebruik je waarschijnlijk Internet Explorer (die blauwe "e").quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.
Firefox en dan de Nederlandse versie downloaden. Ik gebruik zelf een Engelse versie, want ik heb een hekel aan Nederlandstalige software.quote:
Ik kreeg pas een uitnodiging voor EyeFlirten, speeddating zonder praten. Dat moet ik ook eens een keer proberen. Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
Hehe, waarom weet ik niet, maar mijn collega begint net over fileflirten. Er is zelfs een site voor:
www.fileflirt.nl
Hebben we wel eens gedaan in de auto van Enschede naar Amsterdam. Op een gegeven moment soort van file. Drie meiden in een auto, een fotocamera en plezier. Leukste was dat een kerel in een auto ons zag en voor ons ging rijden, toen haalden wij hem weer in.. etc etc. Totdat wij de afrit moesten hebben en hij ons totziens knipperde met z'n lampenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
Hehe, waarom weet ik niet, maar mijn collega begint net over fileflirten. Er is zelfs een site voor:
www.fileflirt.nl
Haha, dat lijkt me ook leuk. Ik zag er laatst een artikel over staan in de Spits! Zondags waren trouwens de mensen die op de foto stonden bij de dat artikel op TV geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een uitnodiging voor EyeFlirten, speeddating zonder praten. Dat moet ik ook eens een keer proberen. Lijkt me leuk.
Een kennis van me heeft ook aan die eerste sessie meegedaan. Geen tv gezien trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me ook leuk. Ik zag er laatst een artikel over staan in de Spits! Zondags waren trouwens de mensen die op de foto stonden bij de dat artikel op TV geweest.
Echt waar? Geinig. En wat vond je kennis ervan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Q. het volgende:
Een kennis van me heeft ook aan die eerste sessie meegedaan. Geen tv gezien trouwens.
dat staat er denk ik geheel los vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
door mensen als jij worden mensen als char en uri geller rijk
maar je zegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat staat er denk ik geheel los van
ik ben nml totaal geen zwerverig tiepje en heb enorm mijn bedenkingen bij tiepjes als char en rui geller
ik geloof dat wil niet zeggen dat ik goedgelovig ben, dat is weer heel iets anders
dus geloof je in char?quote:ik denk dan ook dat het ooit heel normaal is dat mensen een beter ontwikkeld zesde zintuig hebben en bv telepatie, helderziendheid e.d. gewoon bij het leven hoort.
Ja, leuk. Een aanrader. Dus ik moet het ook eens gaan doen ooit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt waar? Geinig. En wat vond je kennis ervan?
Ik bedoel het niet zoals jij het nu omschrijft, ik bedoel meer in de zin van rijk/ arm, een bepaald deel van de wereld, een happy gezinnetje waar al 2 kindjes rondlopen of een tienermoeder die er alleen voor staat etc. Maar ik zeg niet dan een heel leven al geschreven is, je maakt zelf bepaalde keuzes waardoor dingen ook heel anders kunnen verlopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey rival, ze hebben er een speciaal hoekje voor in TRU, kun je lekker gaan rellen daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar je zegt
[..]
dus geloof je in char?
Ik zag dat artikel staan over EyeFlirten en dacht: ja, dat zou iets voor mij zijn. Niet om het daadwerkelijk op zo'n meet te doen, maar ik ben echt wel van de ogen. Als er daar iets overspringt, oew oew oewwwquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, leuk. Een aanrader. Dus ik moet het ook eens gaan doen ooit.![]()
nee ik geloof niet in char, ik geloof wel dat er mensen zijn die die gave ECHT hebben!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar je zegt
[..]
dus geloof je in char?
Ze zegt toch ooit.. betekend niet dat dat nu aanwezig is bij die tv-typesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar je zegt
[..]
dus geloof je in char?
Hoi auto, heb je je avatar aangepast?quote:
Ja! Hoe vind je hem?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi auto, heb je je avatar aangepast?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zag dat artikel staan over EyeFlirten en dacht: ja, dat zou iets voor mij zijn. Niet om het daadwerkelijk op zo'n meet te doen, maar ik ben echt wel van de ogen. Als er daar iets overspringt, oew oew oewww![]()
EyeFlirten is gewoon Leuk
Haha, dat is inderdaad irritant.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, btw, ik zeg altijd dat ik me niet zo aan kleine dingetjes erger.
Maar er was 1 ding waar ik me heeeel erg aanstoorde bij mn ex.
Als we een toetje aten en hij ging het een keer uit de keuken halen, pakte hij voor mij steevast een soeplepel, ook nadat ik al jaaaren elke dag een dessertlepel gebruikte.
Hey Autoquote:
Hey!quote:
Fotow!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ja, wel goed! Beetje hoofdpijn alleen, maar verder alles prima. Oja en ik verveel mij, maar ik heb geen zin om mij fatsoenlijk aan te kleden, dus ik blijf lekker in mijn "pyjama"outfit lopen & niets doen
Lekker lui doen is ook weleens fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ja, wel goed! Beetje hoofdpijn alleen, maar verder alles prima. Oja en ik verveel mij, maar ik heb geen zin om mij fatsoenlijk aan te kleden, dus ik blijf lekker in mijn "pyjama"outfit lopen & niets doen
Ik vind het heeérlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker lui doen is ook weleens fijn
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroekquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fotow!!![]()
heb een zwak voor meiden in ochtendkleding cq onopgemaakt![]()
Maar je avatar is leuk!
Dat zeg ik! vind dat juist altijd wat bij vrouwen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het heeérlijk
[..]
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
Dankje!
Kinky.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
ZIE JE!! Ben niet de enige!quote:
Mompelt iets over een profielquote:
quote:
Ik mis de leeftijd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
en je lengtequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
39quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de leeftijd!
Oh en T_T (her)ken ik niet
Oke! Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Wel slim, maar niet lekker.quote:
Lange mannenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Edit: Lengte 1,92m
Je weet niet over welke lengte hij het heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
janies kennende was dat niet de vraag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je weet niet over welke lengte hij het heeft
Hoe vaak ben je al geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net naar mijn psycholoog geweest. Komt hij uit zelf met het feit dat het misschien handig om getest te worden op autisme. Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu zelf ook inziet dat er misschien een andere aanpak nodig is. Aan de andere kent denk waarom heb je al die keren dat ik dat gevraagd heb niet geluisterd.
Wel waarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
janies kennende was dat niet de vraag
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
(als ie maar niet zo klein is als mn pinkTrauma's
)
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al geweest?
Want, vooral in het begin, is het zo dat ze een eigen beeld van je willen krijgen, zonder dat jij jezelf gaat diagnosticeren
En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
lijdt of leid?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes haptquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel waar
en kennelijk ken jij mij niet zo goed, want die lengte boeit me niet echt
(als ie maar niet zo klein is als mn pinkTrauma's
)
Dan zou ik misschien beter geholpen kunnen worden als nu. Nu loop ik tegen een heleboel dingen aan in het leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?
Leid maar ook lijdt.quote:
Ik ben weggelopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes hapt
en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit![]()
Later. Dudequote:
Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterdequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes hapt
en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit![]()
Ouch, je had net zo goed een kernbom aan zijn ego kunnen bindenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben weggelopen
arme jongen
ik probeer me nu te visualiseren welk standje t is dat (ook al is t een pinkie) de clit in de weg zit....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.
Het kan soms, als 'patiënt', fijn zijn om een labeltje te hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ArTiC het volgende:
waarom zo snel ergens een labeltje op plakken? autisme, depressie, borderline etc...allemaal vage begrippen met een symptomen lijst van heb ik jou daar waar je dus altijd wel wat punten in kunt herkennen bij iemand.
Mwah..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zat, is dat een excuus?
Ik niet eigenlijk. Waarom dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterde
als je daar zelf vrede mee hebt misschien...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het kan soms, als 'patiënt', fijn zijn om een labeltje te hebben
Netzo als er mannen zijn met een kleine, zijn er ook vrouwen met een grote, schijnt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer me nu te visualiseren welk standje t is dat (ook al is t een pinkie) de clit in de weg zit....
als de dame in kwestie geen tientonner is en hij ook niet trouwens dan moet het in iedergeval mogelijk zijn om hem erin te stoppen.
Of er veel gevoeld wordt en wat er gezegd is, bewegen moet je niet doen anders floepst ie eruit ok....
maar hoebedoel je de clit in de weg???
en welk labeltje heb jij gekregen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je daar zelf vrede mee hebt misschien...
Ik was er niet blij mee iig
omdat een psych eerst een algemeen beeld van je wil en op basis daarvan de juiste vragen gaat stellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Waarom dan?
zoals ik zei ik probeerde t me te visualiserenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Netzo als er mannen zijn met een kleine, zijn er ook vrouwen met een grote, schijnt.
Maar ik liep maar wat te bleren, ik zou ook niet weten hoe dat in de weg moet zitten. Niet alles moet je serieus nemen
Ik zag laatst een filmpjequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Netzo als er mannen zijn met een kleine, zijn er ook vrouwen met een grote, schijnt.
Maar ik liep maar wat te bleren, ik zou ook niet weten hoe dat in de weg moet zitten. Niet alles moet je serieus nemen
Zoiets zag ik dus voor mequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals ik zei ik probeerde t me te visualiseren
zou pas erg zijn als die met een klein pinkie die met een grote clit trof en de clit groter is dan t pinkie
lijkt me voor een vrouw ook niet fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje
Die vrouw had een nog grotere dan die jongen met dat pinkje
Ja, dat ligt dan weer aan het labelletje en of jij jezelf dat labeltje kan/wil geven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je daar zelf vrede mee hebt misschien...
Ik was er niet blij mee iig
een blauw labeltjequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en welk labeltje heb jij gekregen?
Wie zegt dat ik perse een labeltje wil?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ArTiC het volgende:
waarom zo snel ergens een labeltje op plakken? autisme, depressie, borderline etc...allemaal vage begrippen met een symptomen lijst van heb ik jou daar waar je dus altijd wel wat punten in kunt herkennen bij iemand.
dat zei ik netquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals ik zei ik probeerde t me te visualiseren
zou pas erg zijn als die met een klein pinkie die met een grote clit trof en de clit groter is dan t pinkie
Haha bizar he. Als ik dat in het echt tegen zou komen zou ik wel even raar staan te kijken denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil dit beeld niet eens op mijn netvlies hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
been there done that, die psych weet het beter hoor, vertrouw daar maar op en als je daar niet op kan vertrouwen raad ik je aan een andere psych te zoeken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik perse een labeltje wil?
Maar als ik met dit labeltje beter geholpen kan worden dan nu. Dan wil ik liever dat label vandaag nog dan morgen.
Hoe zou jij het vinden als je naar de dokter gaat met klachten en daar een behandeling krijgt die niet blijkt te werken? Maar jij weet dat misschien een andere behandeling wel kan werken. Dan wil jij toch ook dat de dokter naar jouw luistert.
kan je dr pijpen ipv beffenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Haha bizar he. Als ik dat in het echt tegen zou komen zou ik wel even raar staan te kijken denk ik
Jij bent heul geen mod hier.quote:
Ok, waarom nou? Klote brein dat alles in plaatjes omzetquote:
Ehh oke...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze trok zichzelf ook echt af
Cool dat filmpje wil ik wel zien dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze trok zichzelf ook echt af
Nou, liever niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
Cool dat filmpje wil ik wel zien dan.
Ik wacht nu ook af wat er gaat gebeuren. Maar hij moet nu wel met verdomd goede argumenten komen als hij mij niet wil laten testen. En dan nog ga ik om een second opinion vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
been there done that, die psych weet het beter hoor, vertrouw daar maar op en als je daar niet op kan vertrouwen raad ik je aan een andere psych te zoeken.
Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig en aan de andere kant niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte
en:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kijk ik dit?
Two girls isquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig en aan de andere kant niet.
Zelfde als met dat Two girls One cup verhaal
Que?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
je wil het zien twerijl je eigenlijk weet dat je het niet wil zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig en aan de andere kant niet.
die viel toch wel meequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Two girls is. Maar dit filmpje wil ik wel zien.
Ja inderdaad! Hahaha. Precies hoe je het zegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil het zien twerijl je eigenlijk weet dat je het niet wil zien
is net als iemand iets ruikt en zegt boh dat STINKT en dan toch zelf nog even ruiken he ookal was er al gezegd dat het stinkt
Ehm.. Ja, dat waren twee meisjes die iets vies op aten ofzo (ik heb hem niet gezien, maar iemand anders kan hier vast een samenvatting geven van 2 Girls 1 Cup)quote:
Ik heb ze nog veel smeriger gezien iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die viel toch wel mee
niet t ding waar ik in geintresseerd ben maar zoals sommige er op reageren is wel overdreven
Zo smerig was het inderdaad nu ook weer niet. Maar het filmpje waarover het nu ging wil ik wel zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die viel toch wel mee
niet t ding waar ik in geintresseerd ben maar zoals sommige er op reageren is wel overdreven
dan zoek je op girl with big clit ofzo!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo smerig was het inderdaad nu ook weer niet. Maar het filmpje waarover het nu ging wil ik wel zien.
ik heb opeens zin in een hazelnoot creme toetjequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
Toch leuk dat 2 girls in 1 cup steeds blijft terug komen. Al daarom is het al een geslaagd filmpje.
Uhm... beeld je eens 2 leuke meiden in. Lekker puur natuur. Beeld je ook even in dat je net lekker hebt zitten kleien. Beeld je dan die 2 leuke meiden in samen met je bolus. En dan ga je nog een stapje verder en beeld je je in dat ze je bolus lekker gaan opetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Is vast NSFW... dus nu maar even niet.
Net even gezocht. Is dat allesquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zoek je op girl with big clit ofzo!?
of je vraag jb ff waar t staat
lui ding!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze waar staat dat filmpje dan? Dat scheelt mij weer zoeken.
Lekker met slagroom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb opeens zin in een hazelnoot creme toetje
Hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb opeens zin in een hazelnoot creme toetje
Ik ga zo zwemmen als ik terug ben ga ik wel even zoeken.quote:
Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef JonKeL het volgende:
Uhm... beeld je eens 2 leuke meiden in. Lekker puur natuur. Beeld je ook even in dat je net lekker hebt zitten kleien. Beeld je dan die 2 leuke meiden in samen met je bolus. En dan ga je nog een stapje verder en beeld je je in dat ze je bolus lekker gaan opeten
Patatje flip.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg zo meteen een frietje met sate saus...
Dat zegt mij niets...quote:
Wat voor seks vind je dan wel lekker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.
Ooo, ik heb geen mayoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Zo, het scharrel-verhaal lijkt uit te draaien op de door mij gewenste zachte landing. Mooi. Dan kan ik daarna weer rustig op zoek naar De Ware.
Die ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)
of haal ik nu mensen door elkaar?
Kijk, goed gedaan! Feestjequote:
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor seks vind je dan wel lekker?
Hier heet dat een patatje oorlog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
Dat ligt er aan waar woon jij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.quote:
Oh lekker een patatje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hier heet dat een patatje oorlog.
Yup, hier dus ook. Curry of ketchup is naar eigen keuze.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
Nu rest de vraag nog wat neem je bij je patatje?
Ik ga zelf voor de mexicano.
Ik kook elke dag eten. Dus ik eet goed en gezond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.
Eten singles minder goed omdat ze minder koken?
Vanwege het niet alleen voor jezelf willen koken enzo
Sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
Nope. Er word namelijk op zeer regelmatige basis voor mij gekooktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
Dat varieert nogal. Van biefstuk tot een kroketje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
In mijn geval niet zozeer, kan zelf vrij aardig koken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
Stelling: Singles eten veel afhaalvoer?
ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libellequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk altijd zelf. Ik heb sinds ik op mijzelf woon nu anderhalf nog nooit afhaalvoer gehaald. Maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
ik eet een keer per week frietjes, heeeeeel soms 2 keer als de kids er niet zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.
Da's okayquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Ik eet eigenlijk altijd veel afhaalvoer. Ik wil nog wel eens rond een uurtje of 11 een kapsalon bestellen ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libelle
daarin stonden wel 34 redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben dan single te zijn.
oa stond erin dat mensen in een relatie gezonder eten
ikzelf kook omdat ik mijn kids wel wat gezonds voor wil zetten, zijn ze er niet dan kan ik het geen koken noemen dan bestaan mijn maaltijden uit pizza, loempia's, afbakbroodjes met dingen erop, friet, bestellen etc.
Als ik toch geen kids zou hebben zou het erg met me gesteld zijn geloof ik.
Daarom ook dat ik als de kids er niet zijn ik regelmatig bij vrienden wordt uitgenodigd om mee te eten, dan krijg ik een gezonde hap binnen
Dat krijg ik dus echt niet weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef Howl het volgende:
Ik eet veel magnetronvoer. Je weet wel, van die kant-en-klaar maaltijden.
Waarschijnlijk heb je dan meer seks. En dat is ook goed voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.![]()
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
wel leuk trouwens hoe we van een pinkie naar onze eetgewoontes zijn gegaan
pinkie- grote clit- filmpje- ander filmpje- friet sate- eetgewoonten
euh het was in de libellequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.![]()
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
dat was ook mijn link toen ik t filmpje keek, de mensen die erbij stonden vonden t dan ook nogal vreemd dat ik begon te kwijlenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linken
Nee, zelden. In de anderhalf jaar dat ik hier nu woon misschien twee keer gedaan. Geen behoefte aan en ik vind het veel te duur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.quote:
Wel wat ik voor mezelf maak (goedkoop, gezond maar heel sober) en voor ¤8,- kan ik 2,5 dagen gewoon etenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.
Afgekapt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef Q. het volgende:
Zo, nu ik weer echt helemaal single ben kan ik dit weekend lekker gaan sletten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |