hier ook. uri geller bv is al jaren geleden ontmaskert. de methode van char is ook wereldwijd bekent.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.
Het duurde even voordat die 'mij' kwamquote:
Wij missen jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.![]()
Ja, fok is niet zo snel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurde even voordat die 'mij' kwam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisiegrinnik
vals he
![]()
Nee, hoor gewoon leuke dingen van doen in Maleisie van dat geld. Het geld was tenslotte al voor een andere vakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja hoor volgen jaar weer als ik de kans krijgsparen dus
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heenkreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen
maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie
grinnik
vals he
Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t'squote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
vreeemd,deze zin is namelijk weer 100% correct
hahaha zit geen d inquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
vreeemd,deze zin is namelijk weer 100% correct
stam+t en verder het kofschip/fokschaap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar heeft ze dan ook aandacht aan besteedt (Geen idee hoe met d/t's)
Nederlandse les.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
stam+t en verder het kofschip/fokschaap.
niet het, maar 'tquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet het, maar 't
Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.quote:
Firefoxquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Les 2? Leraar zijn is niet echt mijn roeping, daar heb ik het geduld niet voor.
Maar eh, Firefox heeft ingebouwde spellingscontrole, misschien een tip?
Als het om spelling en grammatica en dergelijke gaat, is het "les nederlands", niet "nederlandse les"quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederlandse les.![]()
Wat is les 2?
De browserquote:
Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.quote:
Dan gebruik je waarschijnlijk Internet Explorer (die blauwe "e").quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een functioneel digibeet. Dus dat zegt mijn nog weinig.
Firefox en dan de Nederlandse versie downloaden. Ik gebruik zelf een Engelse versie, want ik heb een hekel aan Nederlandstalige software.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |