Tja om nou te zeggen dat ik ontken dat er een god is. Tja misschien wel, maar dat komt omdat je dan als agnost zegt dat je niet van god kan wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
Wat een serieus onderwerp zeg!
Ik ben ook atheist als ik het zo lees
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk nooit zo bij stil. Wat vind je er 'nogal wat' aan?
Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
door mensen als jij worden mensen als char en uri geller rijk
ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die lachen zich de tering met hun criminele praktijken.
Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet meer, ie heb ik al opgegeten in mijn nasi goreng
Lekker eten hier trouwens als je van pittig houdtaanradertje
Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt impliceren dat iemand die heel veel ellende mee heeft gemaakt, of meemaakt, op wat voor manier dan ook, daarvoor gekozen heeft, op wat voor manier dan ook, omdat er nog wat geleerd moest worden in dit leven, op wat voor manier dan ook. Dan ga je compleet voorbij aan de ellende en die persoon zelf.
Maar een goochelaar is geen oplichter. Daar weet je dat het trucage is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ach mijn oom is er ook rijk mee geworden, maar die noemde zichzelf gewoon goochelaar!
Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow... bedoel je het zo. Ik dacht dat je het over een godsdienst had. Als ik het woord 'gelovig' hoor, koppel ik dat aan een godsdienst.
Maar wat heeft dat te maken met iemand die een relatie heeft en gelovig is? (daar ging het toch over?)
Enjoy the flingquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
singles are getting serious
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
Deed ik expres.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zovaak hetzelfde horen zeggen in 1 zin
Als jij iets leuks weet om het over te hebben gooi het in de groep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
kan at niet een andere keer hahahahahahhaa (ja ik ben een heel klein beetje aangeschoten sorry)
Ik ben zeker agnost. Voor mij is dat dus "nergens in geloven". Ik sta open voor spiritualiteit. Maar ik heb ook iets tegen religiies.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo zie ik het. Ik zeg niet dat er niks is. En ik zeg ook niet dat er wel wat is. Ik sta er voor open dat er iets kan zijn. Maar voor ik weet dat er iets is moet ik het eerst zelf meegemaakt hebben.
Maar aan de post hierboven te zien ben je dan geen agnost. Wat dan wel?
Ah, vandaar dat ik het niet begreepquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef dawg het volgende:
Het was een reactie op tijnbrein die reageerde op het relaas van duimelot.
heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereidenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders zouden wij jouw gaan missen.![]()
Even een update over mijzelf. Ik zoek nog steeds werk. Helaas is dat gesprek niets geworden.
hihi ik kan ook niet denken, heb honger. ow buiten allerlei inidiaas gezang ofzo grappigquote:
Single blijft reislustig ondanks kredietcrisisquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
Ik had ook niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht
Het gesprek dat ging goed. Maar ik twijfelde of ik die functie wel echt leuk zou gaan vinden het was totaal iets anders dan ik altijd al had gedaan. En bij het bedrijf was ook twijfel of ik wel geschikt zou zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heej, oh at is balen zeg. enig idee waarop het is misgelopen? kan je misschien de volgene keer daaarop- voorbereiden
Je kan wel merken dat je wat op hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja hoor volgen jaar weer als ik de kans krijgsparen dus
nee geen vakantieliefdes. ben zo niet over mijn ex heenkreeg gister mail van een kennis van hem over at ik nog geld terug krijg van wintersport en ik zat gewoon te trilllen
maargoed, wel fijn van at geld. jheb lekker een mail tgerug gestuurd (die ging ook naar mn ex haha) fdat ik at geld hier ga opmaken in Maleisie
grinnik
vals he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |