Wat voor seks vind je dan wel lekker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.
Ooo, ik heb geen mayoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Zo, het scharrel-verhaal lijkt uit te draaien op de door mij gewenste zachte landing. Mooi. Dan kan ik daarna weer rustig op zoek naar De Ware.
Die ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)
of haal ik nu mensen door elkaar?
Kijk, goed gedaan! Feestjequote:
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor seks vind je dan wel lekker?
Hier heet dat een patatje oorlog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
Dat ligt er aan waar woon jij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.quote:
Oh lekker een patatje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hier heet dat een patatje oorlog.
Yup, hier dus ook. Curry of ketchup is naar eigen keuze.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
Nu rest de vraag nog wat neem je bij je patatje?
Ik ga zelf voor de mexicano.
Ik kook elke dag eten. Dus ik eet goed en gezond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.
Eten singles minder goed omdat ze minder koken?
Vanwege het niet alleen voor jezelf willen koken enzo
Sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
Nope. Er word namelijk op zeer regelmatige basis voor mij gekooktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
Dat varieert nogal. Van biefstuk tot een kroketje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
In mijn geval niet zozeer, kan zelf vrij aardig koken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
Stelling: Singles eten veel afhaalvoer?
ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libellequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk altijd zelf. Ik heb sinds ik op mijzelf woon nu anderhalf nog nooit afhaalvoer gehaald. Maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
ik eet een keer per week frietjes, heeeeeel soms 2 keer als de kids er niet zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.
Da's okayquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Ik eet eigenlijk altijd veel afhaalvoer. Ik wil nog wel eens rond een uurtje of 11 een kapsalon bestellen ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zat vandaag bij de logopedie voor mn zoontje en las een oude libelle
daarin stonden wel 34 redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben dan single te zijn.
oa stond erin dat mensen in een relatie gezonder eten
ikzelf kook omdat ik mijn kids wel wat gezonds voor wil zetten, zijn ze er niet dan kan ik het geen koken noemen dan bestaan mijn maaltijden uit pizza, loempia's, afbakbroodjes met dingen erop, friet, bestellen etc.
Als ik toch geen kids zou hebben zou het erg met me gesteld zijn geloof ik.
Daarom ook dat ik als de kids er niet zijn ik regelmatig bij vrienden wordt uitgenodigd om mee te eten, dan krijg ik een gezonde hap binnen
Dat krijg ik dus echt niet weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef Howl het volgende:
Ik eet veel magnetronvoer. Je weet wel, van die kant-en-klaar maaltijden.
Waarschijnlijk heb je dan meer seks. En dat is ook goed voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.![]()
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
wel leuk trouwens hoe we van een pinkie naar onze eetgewoontes zijn gegaan
pinkie- grote clit- filmpje- ander filmpje- friet sate- eetgewoonten
euh het was in de libellequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd dat je weer aan de man gaat dan. Dan ga je gezonder leven.![]()
Weet je nog meer redenen waarom het gezonder is om een relatie te hebben. Misschien een link naar dat artikel.
dat was ook mijn link toen ik t filmpje keek, de mensen die erbij stonden vonden t dan ook nogal vreemd dat ik begon te kwijlenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bizar he, wat wij allemaal aan elkaar linken. Volgens mij kwam het trouwens door jouw zieke geest die poep aan een toetje ging linken
Nee, zelden. In de anderhalf jaar dat ik hier nu woon misschien twee keer gedaan. Geen behoefte aan en ik vind het veel te duur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry.
Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.quote:
Wel wat ik voor mezelf maak (goedkoop, gezond maar heel sober) en voor ¤8,- kan ik 2,5 dagen gewoon etenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Duur? Het ligt er maar aan waar en wat je haalt. Voor 7 a 8 euro heb je hier bijvoorbeeld een aardige bak roti of chinees, daar maak je het echt niet zelf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |