Wat voor seks vind je dan wel lekker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, is dat alles? Laat maar zitten dan. Ben niet zo van de poep- en plasseks.
Ooo, ik heb geen mayoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
Zo, het scharrel-verhaal lijkt uit te draaien op de door mij gewenste zachte landing. Mooi. Dan kan ik daarna weer rustig op zoek naar De Ware.
Die ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En het scharrel-verhaal is dat meisje waar je niet van af kwam ofzo? (of borderline?)
of haal ik nu mensen door elkaar?
Kijk, goed gedaan! Feestjequote:
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor seks vind je dan wel lekker?
Hier heet dat een patatje oorlog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is patat frites met pindasaus en mayonaise. Yum.
Dat ligt er aan waar woon jij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Is het daar nog niet een beetje te vroeg voor?
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.quote:
Oh lekker een patatje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hier heet dat een patatje oorlog.
Yup, hier dus ook. Curry of ketchup is naar eigen keuze.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
bij ons is een friet oorlog, frietspeciaal met sate saus (friet speciaal is hier met mayo, cury en uitjes)
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar is hier? In Den Haag is een patatje oorlog met mayonaise, ketchup, currysaus, pindasaus en uien.
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rotterdam... als ik een oorlog bestel dan krijg je dat. En soms met uien nog erbij.
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
Nu rest de vraag nog wat neem je bij je patatje?
Ik ga zelf voor de mexicano.
Ik kook elke dag eten. Dus ik eet goed en gezond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.
Eten singles minder goed omdat ze minder koken?
Vanwege het niet alleen voor jezelf willen koken enzo
Sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef MNR het volgende:
Voor degene die willen slowchatten, dat kan ook hier. Ja ja, MNR streeft voor de overleving van dit topic![]()
Ik had het al een keer aangegeven, maar hey, ik ga voor de kracht van herhaling.
Nope. Er word namelijk op zeer regelmatige basis voor mij gekooktquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over eten moeten hebben, dan een stelling.
Eten singles minder goed omdat ze minder koken?
Vanwege het niet alleen voor jezelf willen koken enzo
Elke dag van de week een andere snack. Je moet toch wat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: wat eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |