Gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Woohooo! Eindelijk een echt goede uitslag.
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Ik snap het idee achter de conclusie welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ze ook geen gekke conclusies trekken
Rofl, de laatste 2 dagen waren verschrikkelijk op kantoor. Sinds ik hier begonnen ben heb ik niet zo hard gewerktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maiet
Jij hebt nog lang niet hard genoeg gewerkt
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
Dank jullie, rhju, An en twistje.
Wat is er met je kat dan, twist?
Aw! Arme poes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.
Dat lijkt me wel apart, een kat met een kort staartje. Hopen dat het goed komt maar dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel apart, een kat met een kort staartje. Hopen dat het goed komt maar dan.
TD has a pointquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat ga je doen om je goede nieuws te vieren dawg? Want zulk nieuws verdient dat natuurlijk.
Ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter de conclusie wel
Ging even kijken in je fobo of er een foto van je dikkie-dik stond. Maar helaas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.
Maar wat Polle zelf zo ongeveer het ergst zal vinden is dat ie vanaf dinsdagavond tien uur geen eten meer hebben. Dat wordt afzien voor onze dikkie-dik.
Er zijn genoeg mensen die dat wél doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ga toch niet iets doen waar ik geen zin in heb.
Dat is hun probleem en naar mijn bescheiden mening is dat heel erg dom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dat wél doen![]()
Utrecht?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ga toch niet iets doen waar ik geen zin in heb.
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hun probleem en naar mijn bescheiden mening is dat heel erg dom.
Uhh, ik heb net een jointje opgestoken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat ga je doen om je goede nieuws te vieren dawg? Want zulk nieuws verdient dat natuurlijk.
Even zoeken (qua uiterlijk lijkt ie niet op dikke-dik trouwensquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ging even kijken in je fobo of er een foto van je dikkie-dik stond. Maar helaas.
Hoop dat het meevalt en hij zijn hele staart kan behouden.
Dat valt me van je tegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, ik heb net een jointje opgestoken.
En voor de rest niet, als ik alles moest vieren wat in positieve zin met mijn gezondheid te maken had, zou ik de helft van mijn leven feest hebben, en dat is iets teveel van het goede.
Hij kijkt wel mooi naar de camera.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Even zoeken (qua uiterlijk lijkt ie niet op dikke-dik trouwens):
[ afbeelding ]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Maar wat heb je dan tegen Utrecht?
Je bent erg warrig![]()
Ja, katten en eten. Wat zal ie het zwaar krijgen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.
Maar wat Polle zelf zo ongeveer het ergst zal vinden is dat ie vanaf dinsdagavond tien uur geen eten meer hebben. Dat wordt afzien voor onze dikkie-dik.
Thnx.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kijkt wel mooi naar de camera.Mooie kater.
Wie zit daar links op de grond???
Ja, mij ook. Ik word oud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen.
Oke.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Verzet je er tegen!quote:
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Vruchtje!quote:
Ik ben vampier weet je nogquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Dus dan ga je die opdracht niet doen, maar daar ga je dan gezeik mee krijgen ofzo?
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.quote:
Daar zit ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.
Okee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daar zit ik niet
Ik werk in amstelveen tegenwoordig!
Ik ga zo wel naar de mediamarkt, dus zwaai maar!
Oh ja, dan laat maar. Pure energie lijkt me ook niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vampier weet je nogEeuwig jong enzo.
Hehe, coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |