Enorm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Fijn dawg!
Geen idee wat voor uitslag precies, maar zo te horen ben je er heel blij mee
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
dat zei mijn ex vroeger ook altijd trouwens
Ojee, foute opmerking dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
dat zei mijn ex vroeger ook altijd trouwens
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..quote:
Haha, dan ga je gewoon iene-miene-mutte doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..
Herkenbaar probleem. Ongeveer een jaar geleden moest ik ook een auto uitkiezen en wist ik ook totaal niet wat ik wilde. Zelfs niet eens in welke auto's ik een proefrit wilde maken. Wat ik je kan adviseren? Maak gewoon een proefritje in die auto's die je zojuist genoemd hebt en kies degene die jou het lekkerste gevoel geeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je wordt aangenomen nav de intake wel
Ja maar dan moet ik dus kiezen welke auto ik een proefrit wil makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ongeveer een jaar geleden moest ik ook een auto uitkiezen en wist ik ook totaal niet wat ik wilde. Zelfs niet eens in welke auto's ik een proefrit wilde maken. Wat ik je kan adviseren? Maak gewoon een proefritje in die auto's die je zojuist genoemd hebt en kies degene die jou het lekkerste gevoel geeft.
En als je geen zin hebt om zoveel proefritjes te maken, maak je er een en als dat bevalt, doe je dat gewoon
Succes!
Ik vind proefritjes sowieso lastig. Het is wel leuk, maar ik vind (bijna) alles prima rijden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus kiezen welke auto ik een proefrit wil maken
Maar inderdaad, ik moet gewoon ff al die ritjes achter mekaar plannen op een middag of zo. En iemand met verstand van auto's meenemen
Leg het me maar uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Hmm, ja dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind proefritjes sowieso lastig. Het is wel leuk, maar ik vind (bijna) alles prima rijden.
Gewoon die vier auto's pakken die je net zei en dan 2 op een dag. Vind je er één al goed, gelijk kappen en die nemen
Ah, okquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet in het openbaar.
Dan kan ze het ook moeilijk begrijpen/snappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet in het openbaar.
Dan moet ze ook geen gekke conclusies trekkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan ze het ook moeilijk begrijpen/snappen
Maietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |