Geen suffe gezichten bij het bedienen aub!quote:
vanwaar kom je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet misschien vanaf 1 feb elke dag naar utrecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Vanuit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Arme jij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Flink filerijden dusquote:
Het is niet te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef Aarti het volgende:
Ah, als je heeeeeeeel vroeg vetrekt is het wel te doen
PM? Worden we collega's?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet te doen.![]()
Het is een kut opdracht![]()
En maar ga ik er niet over zeggen op een inet forum
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beursquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Geen suffe gezichten bij het bedienen aub!
Of lekker treinen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Godtje het volgende:
Het is niet te doen.![]()
Het is een kut opdracht![]()
En maar ga ik er niet over zeggen op een inet forum
Om vervolgens de auto te starten en niet beseffen dat de versnelling er op staat en tegen de muur aanrijden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beurs
Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Ik vraag het je wel als ik je tegenkom in de gang bij mijn nieuwe baas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope we worden geen collega´s
Meer ga ik er echt maar niet over zeggen online.
Voor jou tien anderen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beurs
En ik haat de treinquote:
Hoezo niet?quote:
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Niet dat treinen leuk is, want dan deed ik het zelf ook wel![]()
* MNR kan heel goed schakelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om vervolgens de auto te starten en niet beseffen dat de versnelling er op staat en tegen de muur aanrijden?
Dan zou ik ze eerst moeten gaan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!
Oke, daar zit wat inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.
Foto's!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
En van je baas?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Over een half uur mag ik van mezelf naar huis
Mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
Partypooper!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Die zijn er dan weer niet en die komen er ook niet.
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan iemand niet dwingen om foto's op het internet te plaatsen terwijl zij dat niet wilt.
Dan koopt ze 20cm lange stiletto hakken en gaat daar mijn ballen mee bewerken. Ik ben niet echt in voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...
Haha. Ik ging dan ook gewoon weg. Je kan je tijd wel beter gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Het is stage
En het is niet echt de bedoeling dat ik al ga, maar ik ben al een paar dagen klaar gewoon
En ik word gek van het niksen
Hakken is wel een must.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Je moest eens weten...quote:
quote:
Voor de man misschien welquote:
Lang genoeg op lopen om er aan te wennen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Voor de man misschien welAls ik op hakken ga lopen wordt het een ramp hoor
Ik ga dan wiebelen
Ja, dan kun je het beter niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Voor de man misschien welAls ik op hakken ga lopen wordt het een ramp hoor
Ik ga dan wiebelen
Paar dagen niksen??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Het is stage
En het is niet echt de bedoeling dat ik al ga, maar ik ben al een paar dagen klaar gewoon
En ik word gek van het niksen
Ik weet niet wat voor stage je doet, maar ik had mijn eigen cliënten en dan vroeg ik gewoon van; Ja mag ik dit niet lekker thuis uit werken? En dat was geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Idd
Maar ik vind dat altijd zo lullig
Maar ja
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef bigbird het volgende:
Met mijn lengte is het erg lastig om er aan te wennen en ook niet echt super om dan nog meer boven de gemiddelde mens om je heen uit te torenen
Je kunt het ook anders bekijken: zeeen van tijd, je kunt doen en laten waar je zin in hebt en je krijgt ook nog eens betaald. Waar heb je zin in om te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
Maar dit jaar heb ik een minor waarbij ik op kantoor met andere studenten aan een project moet werken
Maar die andere houden zich niet zo strak aan de planning en ik wel
Waardoor ik nu moet wachten tot zij klaar zijn
Dus ze merken het wel als ik er niet ben, en heb een contract ondertekend dat ik hier 8 uur per dag ben
Maar ja er is gewoon echt geen werk voor me
Heb heb al aangegeven en krijg ook iets meer taken maar dat is pas per volgende week en die leveren me in totaal nog geen 8 uur opEn ik zit hier dus 4 keer 8 uur
En ik heb nog maar een week gewoon stage (daarna nog wel wat stage maar niet structureel)
Dus om aan iets helemaal nieuws te beginnen is onzin
dan zul je maar gewoon je tijd moeten volmaken. Of elk uur om werk vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
Maar dit jaar heb ik een minor waarbij ik op kantoor met andere studenten aan een project moet werken
Dus ze merken het wel als ik er niet ben, en heb een contract ondertekend dat ik hier 8 uur per dag ben
Heb heb al aangegeven en krijg ook iets meer taken maar dat is pas per volgende week en die leveren me in totaal nog geen 8 uur opEn ik zit hier dus 4 keer 8 uur
En ik heb nog maar een week gewoon stage (daarna nog wel wat stage maar niet structureel)
Oke, dat heb ik vorig jaar ook gehad, maar dan als eindopdracht. Tja, als jij met jouw deel klaar bent en je kunt niet verder, dan zou ik ook gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
quote:
Dus ga je geen enorme hakken oid aandoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan val je wel op als vrouw, met die lengte.
ik geef je groot geljikquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er is niemand om het aan te vragen want ze hebben het allemaal druk
En ik krijg niet betaald
Zou het wel krijgen, maar heb na maanden nog geen euro gezien
En heb geen reguliere lessen nu dus ook geen ander schoolwerk
Mn huis kan nodig een poetsbeurt gebruiken maar ja dat gaat zo moeilijk vanacht mn computer
En ik lig al niet zo goed in de groep (die met die andere studenten, ze vinden het gek dat ik alles al af heb) dus echt wegblijven lijkt me een slecht idee
Maar voor vandaag ben ik er wel klaar mee
Doeg
Je hebt gelijk, lekker naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er is niemand om het aan te vragen want ze hebben het allemaal druk
En ik krijg niet betaald
Zou het wel krijgen, maar heb na maanden nog geen euro gezien
En heb geen reguliere lessen nu dus ook geen ander schoolwerk
Mn huis kan nodig een poetsbeurt gebruiken maar ja dat gaat zo moeilijk vanacht mn computer
En ik lig al niet zo goed in de groep (die met die andere studenten, ze vinden het gek dat ik alles al af heb) dus echt wegblijven lijkt me een slecht idee
Maar voor vandaag ben ik er wel klaar mee
Doeg
Of Stadsdeel. Z-O is best groot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo nog bij je in de wijk aarti, ik zal zwaaien.
MNR is jaloers op dawgjequote:
Jij wilde toch zo'n busje kopen? Heb je dat uiteindelijk ook gedaan?quote:
welke wijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo nog bij je in de wijk aarti, ik zal zwaaien.
ik weet niet eens wat het is, en ik ben al blij voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
Woohooo! Eindelijk een echt goede uitslag.
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Congratz dawgje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Vertel. vertel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
You bastardquote:
Super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |