Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Ik vraag het je wel als ik je tegenkom in de gang bij mijn nieuwe baas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope we worden geen collega´s
Meer ga ik er echt maar niet over zeggen online.
Voor jou tien anderen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beurs
En ik haat de treinquote:
Hoezo niet?quote:
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Niet dat treinen leuk is, want dan deed ik het zelf ook wel![]()
* MNR kan heel goed schakelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om vervolgens de auto te starten en niet beseffen dat de versnelling er op staat en tegen de muur aanrijden?
Dan zou ik ze eerst moeten gaan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!
Oke, daar zit wat inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.
Foto's!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
En van je baas?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Over een half uur mag ik van mezelf naar huis
Mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
Partypooper!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Die zijn er dan weer niet en die komen er ook niet.
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan iemand niet dwingen om foto's op het internet te plaatsen terwijl zij dat niet wilt.
Dan koopt ze 20cm lange stiletto hakken en gaat daar mijn ballen mee bewerken. Ik ben niet echt in voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...
Haha. Ik ging dan ook gewoon weg. Je kan je tijd wel beter gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Het is stage
En het is niet echt de bedoeling dat ik al ga, maar ik ben al een paar dagen klaar gewoon
En ik word gek van het niksen
Hakken is wel een must.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Je moest eens weten...quote:
quote:
Voor de man misschien welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |