abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064991

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065012
tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65065069
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef automatic_ het volgende:
tvp
pi_65065154
meldt
compact en kleverig.
pi_65065202
Tvp
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65065242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom!
For great justice!
pi_65065280
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
pi_65065334
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Daarom!
Daarom is geen reden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65065348
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Verzin eens een leuke!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065478
Op mijn laatste stelling hadden nog niet veel mensen gereageerd.
pi_65065497
En welke was dat?
pi_65065498
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?

Ik zelf zou wel bereid zijn om concessies te doen maar wel tot op een zekere hoogte.
14 SHADES OF GREY
pi_65065533
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
pi_65065623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen

Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.
14 SHADES OF GREY
pi_65065706
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef automatic_ het volgende:
En welke was dat?
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:24:25 #16
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65065742
TijdVoorPauze, een tvpje
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_65065749
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Dat is ook onzin
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65065795
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.
pi_65065918
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
compact en kleverig.
pi_65066002
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
14 SHADES OF GREY
pi_65066026
quote:
In welke zin leefstijl?

Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.
pi_65066088
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Dat zijn oneerbare eisen IMO

Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
pi_65066117
huh? deze zag ik helemaal niet... heb ik gewoon een nieuwe gemaakt
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:33:50 #24
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65066120
leefstijl als in roken, nee geen consessie, roken is gewoon een no go.

Voor de rest, als zij elke avond wijn wil drinken, heb ik daar geen moeite mee. Als ze elke avond naar de parenclub wil om met een andere kerel te palen, ga ik wel twijfelen aan mijn eigen paal. Maar ik zou denk ik wel uitzoeken of die wereld ook iets voor mij is, nieuwsgierigheid naar andere omgangsvormen speelt dan zeker een rol.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65066167
Stellingen
pi_65066188
Als hij van me zou eisen dat ik veganist zou worden, zou ik denken

Maar misschien zou het uiteindelijk wel zo groeien, in de loop van de relatie (al denk ik dat niet in dit geval)
compact en kleverig.
pi_65066199
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Arme jij
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.
oke ik deed er wel een bij. maar eigenlijk heb ik het hardstikke naar mijn zin hier. echt een heel leuk bedrijf. mijn eerste baan waar ik het echt naar mijn zin heb.

En om mee te praten in de huidige discussie. de enige consessie die ik ooit heb "moeten" doen was stoppen met blowen. had ik weinig moeite mee. het was denk ik ook de manier hoe ze het zei. en de redenen die ze gaf, ik vond ze solide
verder zou ik bv nooit mijn biefstuk laten staan omdat zij veganist is ofzo
pi_65066221
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Niet
pi_65066346
quote:
In welke zin leefstijl?

Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver een beetje aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Dit.
pi_65066406
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat zijn oneerbare eisen IMO

Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
Inderdaad, die kant wilde ik ook op met mijn stelling. Waar ligt jouw grens wat ben jij bereidt te doen?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:45:04 #31
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65066459
hoihoi ben ik ook heel even...

over de stelling, het is in een reltie ook een stukje geven en nemen, maar zoals iedereen al zegt, tot op zekere hoogte. ls de een de ander eisen gaat stellen want anders.... dan zit er iets verkeerd.
bv vrouwen die eisen dat hun man niet meer alleen op stap mag ofzo
een vrouw kan wel angeven dat ze er moeite mee heeft en samen kijken hoe ze dit kunnen oplossen.
De man kan bijwijze van ipv 3x per week alleen te gaan stappen dit minderen of haar vaker meenemen zodat ze ziet dat er niets is om zich zorgen om te maken ofzo.

Ik las ook dat mensen een relatie aangaan omdat ze denken bij elkaar te passen, inderdaad zijn er echt onomkoombare verschillen dan kan je beter alleen verder.

en wat betreft het roken, sja als je dat een no go vind dan begin je dus al geen relatie met een roker en komt het verder ook niet ter sprake he.

maar van iemand verwachten dat de ander jouw levensovertuiging overneemt, MOET overnemen, bv veganist worden of moslim worden ofzo, dat vind ik niet kunnen en ook niet om er dan steeds over te zeuren als iemand wel een stukje vlees zou pakken. Dan kies gewoon meteen een veganist of accepteer dat de ander hier niet open voor staat.
pi_65066517
Veganist worden, of opeens gelovig worden? Nee dat soort dingen gaan er bij mij niet in.

Als ze een hekel aan alcohol heeft bijvoorbeeld, dan zou ik in haar bijzijn niet of weinig drinken als zij dat fijner vind. Maar als ik een keer weg ben met maatjes en we hebben zin om eens flink door te zakken dan zou ik dat ook doen.

Kleine dingetjes wil ik best concessies op doen. Maar dingen die belangrijk zijn voor mij niet. Dan zoekt ze maar lekker iemand die daar anders over denkt.
pi_65066595
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
No way.
pi_65066614
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65066626
Techno; ik wacht hè

En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
pi_65066649
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
pi_65066664
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik zie dan alleen maar een hoop "problemen" op komen en ik weet niet of ik daar zo'n zin in zou hebben.
pi_65066685
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
pi_65066728
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef dawg het volgende:
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.

Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
pi_65066770
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
Ik denk dat een veganist mij ook niet wilt. Alles wat zij bespaard eet ik dubbel en dwars

En bij gelovig, het hangt er maar net vanaf. Als het echt een fanatiekeling is dan moet ze dat zelf weten, maar niet in mijn bijzijn.
Kan ik gewoon op zondag dingen met haar ondernemen en als ze er geen denkbeelden op na houd die pal tegen over de mijne staan dan mag ze best gelovig zijn.
En belangrijkste ze moet nooit gaan proberen mij te bekeren want dan is het heel erg snel voorbij.
pi_65066787
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè

En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
Eetsmakelijk dan maar.
Ik zou best minder vlees kunnen eten. Maar helemaal geen vlees meer eten dat gaat mij te ver.
14 SHADES OF GREY
pi_65066820
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.

Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
Iemand gelooft, maar gaat niet (vaak) naar de kerk, heeft een bijbel onder zijn bed liggen, en discussies over de evolutietheorie lopen altijd uit op irritatie en frustratie. Om maar even een voorbeeld te noemen?

Iemand kan gelovig zijn, streng en er dagelijks heel erg mee bezig zijn, maar iemand kan ook gelovig zijn, en dat een beetje onder de oppervlakte houden, maar waar je het aan de kleine dingen toch vaak merkt.

Ik weet niet hoe ik dat zou vinden eigenlijk.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:59:05 #43
238120 Duimelot
pi_65066927
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven

bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
pi_65066996
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè
Ik wacht even een geschikt moment af. Word momenteel bezig gehouden met wat werk.
pi_65067000
Singles ouwe stijl. .
Met stellingen .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65067029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven

bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:03:35 #47
238120 Duimelot
pi_65067082
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!
pi_65067124
Ik ben Atheïst. Maar ik zou het geen probleem vinden als mijn vriendin religieus is. Zo lang zij niet eist dat ik mij bekeer tot haar religie en open staat voor andere denkbeelden heb ik er geen problemen mee.
14 SHADES OF GREY
pi_65067128
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Misstique het volgende:
Singles ouwe stijl. .
Met stellingen .
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
pi_65067176
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef dawg het volgende:
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
Klopt. Leuk om te zien dat het in ere hersteld is. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')