Daarom is geen reden.quote:
Verzin eens een leuke!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
De stelling van vandaag:quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen
Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Dat is ook onzinquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Dat zijn oneerbare eisen IMOquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
quote:
oke ik deed er wel eenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.
Nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Dit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver een beetje aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
Inderdaad, die kant wilde ik ook op met mijn stelling. Waar ligt jouw grens wat ben jij bereidt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zijn oneerbare eisen IMO![]()
Dat is hetzelfde dat je iemand vraagt van godsdienst te wisselen.
No way.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Ik zie dan alleen maar een hoop "problemen" op komen en ik weet niet of ik daar zo'n zin in zou hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Veganist worden of gelovig, dat zou ik niet doen. Want ik kan wel respecteren dat iemand anders op die manier denkt, maar het is niet mijn manier
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef dawg het volgende:
Maar gelovig, wat verstaan jullie daar precies onder dan?
Ik denk dat een veganist mij ook niet wilt. Alles wat zij bespaard eet ik dubbel en dwarsquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik respecteer het wel maar ik zou het niet als partner willen hebben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Techno; ik wacht hè
En ik zou noooit veganist worden, want dan sterf ik meteen
Iemand gelooft, maar gaat niet (vaak) naar de kerk, heeft een bijbel onder zijn bed liggen, en discussies over de evolutietheorie lopen altijd uit op irritatie en frustratie. Om maar even een voorbeeld te noemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ehm.. als je bepaalde zaken streng naleeft. O.a. geen seks voor het huwelijk en noem nog maar wat klassiekers op.
Ik vind het niet erg als iemand gelooft dat "iets is". Officieel ben ik ook Katholiek, maar ik doe er niets mee. Ik hoef alleen niet elke dag een preek aan te horen over God of als iets tegen zit "Tja, dat zou God dan zo willen hè"
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
als iemand wil geloven prima, als iemand zijn geloof wil uitoefenen prima
zolang het onze relatie dan niet in de weg staat
als hij elke zondag om 8:30 in de kerk wil zitten en daardoor nooit wil gaan stappen
op zondagmiddag met de kerkgroep wil gaan wandelen en daardoor nooit eens wat leuks met mij kan gaan doen
dan zou het me wel kunnen gaan storen ookal hoef ik van hem niet te geloven
bekeren is zowiezo niet aan mij besteeds, wat ik geloof staat vast als een rots
ik denk niet dat dit de plek is om daar te diep op in te gaan, maar in t heel kort: in reïncarnatie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar geloof je dan in als ik vragen mag?
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Misstique het volgende:
Singles ouwe stijl..
Metstellingen
.
Klopt. Leuk om te zien dat het in ere hersteld is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef dawg het volgende:
Ja, toen jij net op Fok kwam postte je ook in singles, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |