Zoek je de dromen wel eens op? Vraag ik me wel eens af, waarom ik zo'n wazige dromen heb.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er mee te maken heeft
Ik denk er sowieso niet zo heel veel aan eigenlijk, single of niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.
En dat je er dan ook minder aan gaat denken.
Ik wel eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk er sowieso niet zo heel veel aan eigenlijk, single of niet.
Ik zou dat miss moeten doen ja. Maar ik wil eigenlijk af van dat ik ze kan herinneren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoek je de dromen wel eens op? Vraag ik me wel eens af, waarom ik zo'n wazige dromen heb.
Zien we elkaar wéér niet komen weekend?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen vrijgezelle duifjes!
Mijn dagelijkse portie anti conceptie zojuist ook weer achter de kiezen, heerlijk in de rode rups door Den Haag mogen toeren van Centraal helemaal naar de Javastraat, te samen met groep 3 van de lokale basisschool. Deze heerlijke kakafonie van schreeuwende kinderen in 5 talen is ruim voldoende om mijn lange jan voor de komende dagen weer tot een pinkeltje te doen verschrompelen
Kinderen als anti-conceptiemiddel. Als dat geen paradox is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen vrijgezelle duifjes!
Mijn dagelijkse portie anti conceptie zojuist ook weer achter de kiezen, heerlijk in de rode rups door Den Haag mogen toeren van Centraal helemaal naar de Javastraat, te samen met groep 3 van de lokale basisschool. Deze heerlijke kakafonie van schreeuwende kinderen in 5 talen is ruim voldoende om mijn lange jan voor de komende dagen weer tot een pinkeltje te doen verschrompelen
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zien we elkaar wéér niet komen weekend?
Het resultaat is hetzelfde; in het rond vliegende klodders. Alleen de kleur en de plaats van herkomst is anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregen
Dank je Air, voor deze mental image op de vroege morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het resultaat is hetzelfde; in het rond vliegende klodders. Alleen de kleur en de plaats van herkomst is anders.
En dat terwijl de neiging tot visualiseren over het algemeen wordt toegekend aan het mannelijk geslacht,quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Kluts het volgende:
Dank je Air, voor deze mental image op de vroege morgen.
Oh. Als dat al veel is dan wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk.
Tja, wat is veel.
Meerdere keren op een dag iig.
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je vergist je in iemand anders vermoed ik zomaar, want vorig weekend heb ik hele weekend naakt op bed liggen wachten, maar meer als een fikse verkoudheid heb ik er niet van gekregen
Ik weet het, maar de gedachte om met JB te vrijen maakte mij dermate bronstig dat ik gewoon helemaal op ging in mijn eigen fantasie wereldje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zei toch wéér niet
Dat bedoelde ik natuurlijk ook, dan ben je die schreeuwende kinderen zo weer vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de gedachte om met JB te vrijen maakte mij dermate bronstig dat ik gewoon helemaal op ging in mijn eigen fantasie wereldje.
Ehh oke. Lekker lullig :/quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Prutsersquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Ja en neequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Hahaquote:
Heb geen zin vandaag, scheelt dat we hier een supersnel glasvezel netwerk hebben en dat ik binnen een uur een filmpje binnenhebquote:
Bedtime stories is overigens wel een aanraderquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Oo dat is wel slecht!
Film kijken op je werk
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
I wishquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Bedtime stories is toch een comedy. Lijkt me leuk als al je verhaaltjes waar worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedtime stories is overigens wel een aanrader
Aan het werk kan ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Oo vandaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Ben ik ook, dus da's geen excuus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Ok, sounds like a plan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Hmm.. dan moet ik iets anders verzinnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Meets zijn stom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
De foute 80's en 90's FOK!meet!
Binnenkort twee Fok!meets iemand interesse om te gaan.
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Arme jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |