Ik heb net een auto. Wel zo handig als ik een krat bier moet halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het ook niet dagelijks, maar wel regelmatig. Gewoon eens een keertje proberen, wat kan jou het schelen. Als ze terugkijkt, is het geinig en als ze niet kijkt, zet je gewoon de muziek een beetje harder en zing je mee
Dus toch maar geen auto kopen dan? Mijn baas betaald alleen OV. <_<quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijk
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Mijn huisgenoot zegt altijd dat hij mij daar zo in herkent![]()
Maar goed, even terug ontopic (heb alleen geen goede stelling die me nu kan redden). Dawgje, heb jij iets?
quote:
Dat gaat me dan weer net iets te ver. Gelukkig sta ik ook niet zo vaak in de file.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
Dank voor je back-upquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.
quote:In sommige streken wordt een vrijgezel van 30 "os" genoemd. Buren of vrienden verspreiden dan een foto met "Voornaam is Os", een poging om uitgenodigd te worden op een tractatie.
Ow, dat is een leukequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
Om maar ontopic te blijven...
Stelling: Singles denken meer aan sex dan stelletjes.
Pfff... vermoeidend (no offence)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef ArTiC het volgende:
zonder relatie kan ik beter zonder sex dan met iig...als ik een relatie heb wil ik wel 24/7 sex
Als single heb je minder de kans om het te doen, dus er lijkt mij wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef MNR het volgende:
Ow, dat is een leuke
Hoe denk je er zelf over?
Dat hou je echt niet vol, gevalletje grootspraak. Bovendien is doen niet denken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
niet dat ik er 24/7 om zeur...8 uur per dag is al lang zat![]()
maar ik zeg iig geen nee
grootspraak?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hou je echt niet vol, gevalletje grootspraak. Bovendien is doen niet denken.
Dat lijkt me logisch. Mensen willen zo graag een relatie dat ze er wel éen creeren ookal is het alleen maar om niet alleen te zijn.quote:belooft de datingsite Lexa binnen twaalf maanden de ware te vinden. Lukt dat niet dan krijg je je geld terug, want deze bijzondere dienst kost wel tot euro 25 per maand
Hehehe. Dat wist ik helemaal niet dat dat gebeurd wasquote:Lexa heeft aangekondigd marktleider te willen worden in Nederland, maar het lukt nog niet echt, zegt Tjeerd Korenstra, directeur van Relatieplanet, met hoorbaar genoegen. 'Ze hebben ons dichter op de hielen gezeten.' Korenstra wijst fijntjes op de pijnlijke steken die Lexa liet vallen op de site toen het overgenomen werd door Meetic. Mannen vielen opeens op mannen. Gebruikers die zich hadden uitgeschreven en ondertussen een relatie hadden, stonden plotseling weer online met een profiel en ontvingen berichten van belangstellenden
Speciaal voor gothics ja? En psy patienten?quote:Ook is er ruimte voor nichespelers die geen tienduizenden bezoekers nodig hebben en dure reclame om quitte te draaien, zegt Klaassen. Voor gothics (gothicdating.nl), hoger opgeleiden (match4me.nl), psychiatrische patiënten (vriendstap.nl) is duizend leden misschien al genoeg. Verder wordt op online-ontmoetingsplekken als chatboxen en op Hyves natuurlijk ook heel wat afgeflirt.
Idd, geld, geld, geldquote:Maar er is ook geld te verdienen met singlefeesten, met singlereizen of met een fotodienst of een coach (datingcoach.nl) om de succeskansen op de datingsite te vergroten.
quote:One2Gether Travel biedt zelfs een omboekverzekering voor singles die voor ze op vakantie gaan toch nog iemand ontmoeten. De singlereis kan dan kosteloos worden omgeboekt in een reis voor twee.
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.quote:
Ik type een mooi artikel uit, jullie praten over nymphs. Ga vooral rustig verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.
Zat dat artikel even te lezen. Maar verder geen ervaring met datingsites, dus kan er weinig zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef MNR het volgende:
Ik type een mooi artikel uit, jullie praten over nymphs. Ga vooral rustig verder
ik had het over 8 uur zeuren eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat ik je verklappen dat ik ooit een relatie nympho heb gehad. En dat vrouwen veel meer meer uithoudingsvermogen hebben op dat gebied. Dag in dag uit 8 uur sex hebben red je na een week al niet meer, dan denk je alleen maar: oh mijn god, laat me even met rust. Dus ja, grootspraak.
Ik heb een account gehad in de tijd dat Lexa nog gratis was, verder ook geen ervaring. Maar hey, je kunt altijd ergens een mening over hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef Techno het volgende:
Zat dat artikel even te lezen. Maar verder geen ervaring met datingsites, dus kan er weinig zinnigs over zeggen.
Oh, dat veranderd de zaak.quote:
Welterusten MNR. Slaap zacht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef MNR het volgende:
Ik heb een account gehad in de tijd dat Lexa nog gratis was, verder ook geen ervaring. Maar hey, je kunt altijd ergens een mening over hebben.
Voor nu ga ik je een goedennacht wensen. Trustu Techno, sleep tight
Die zijn echt erg jahquote:
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef MNR het volgende:
Singles denken meer aan sex dan stelletjes
Ik denk dat ze er misschien allebei evenveel aan denken, maar dat iemand in een relatie het makkelijker heeft omdat hij/zij niet meer hoeft te jagen, alleen maar te verleiden.
Ik weet niet wie jij gedate hebt de laatste tijd... maar ik heb 4 woorden voor je : Dont Do IT Again !quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zijn echt erg jah
Zeker toen de struisvogel mij ook nog wou zoenen
En een flesje water dat als je daaraan zat je zou veranderen in een weerwolf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met een vriendin over, en we kwamen tot de conclusie dat het went, als je geen sex hebt.
En dat je er dan ook minder aan gaat denken.
Denk niet dat dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:51 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik weet niet wie jij gedate hebt de laatste tijd... maar ik heb 4 woorden voor je : Dont Do IT Again !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |