Okeujquote:
Filerijden, beste tijdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
is dat flirten? geen wonder dat ik het niet herken als vrouwen met me flirten![]()
Daarom moet je ook slippers aan in een zwembad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heul geen schoenen aan
Ik word altijd verlegen van extra aandacht, aard van het beestje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ik knipoog bij deze even naar je, dus.. ik zou even niet deze kant op kijken...
hihi... je ziet er best leuk uit zo met die blos van schaamtje op je wangetjes!
Oh wacht,... ik ging op tijd slapen vandaag, das waar ook!.. Damn.. ben ik net zo lekker op de dreef met het topicflirten, moet ik alweer naar bed toe.
Waarom zie ik geen geile foto's van je in je niet bestaande FoBoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Techno het volgende:
Welterusten dan maar, kwaakvaak. En niet meer in deze topics plassen hè?![]()
ik sta 10x per week in de file maar dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?quote:
Ik probeer niet te slijmerig over te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 23:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?
Heb het ook niet dagelijks, maar wel regelmatig. Gewoon eens een keertje proberen, wat kan jou het schelen. Als ze terugkijkt, is het geinig en als ze niet kijkt, zet je gewoon de muziek een beetje harder en zing je meequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik sta 10x per week in de file maar dat heb ik nog nooit meegemaakt
fruit ja, daar was je. Welk fruit, waar en hoe?quote:
Hmm, als ik je wat beter ken, dan mag je mijn MSN misschien. Maar eh, waarom ben je zo geinteresseerd in mij, als man zijnde?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef PrincePolly het volgende:
Waarom zie ik geen geile foto's van je in je niet bestaande FoBo
Wat?! Geen kusje?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zo Q., geen smiley, geen poppetje en geen extra's bij de begroeting? Wat is dat dan?
Haha!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik probeer niet te slijmerig over te komen.Ook weer niet goed?
![]()
MSN doe ik niet aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, als ik je wat beter ken, dan mag je mijn MSN misschien. Maar eh, waarom ben je zo geinteresseerd in mij, als man zijnde?
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 23:03 schreef dawg het volgende:
Files, er zijn maar weinig dingen waar ik zo geirriteerd van raak als van files.
LOL!!! Mijn huisgenoot zegt altijd dat hij mij daar zo in herkentquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat?! Geen kusje?!
hij wordt echt flauw
Ik heb net een auto. Wel zo handig als ik een krat bier moet halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het ook niet dagelijks, maar wel regelmatig. Gewoon eens een keertje proberen, wat kan jou het schelen. Als ze terugkijkt, is het geinig en als ze niet kijkt, zet je gewoon de muziek een beetje harder en zing je mee
Dus toch maar geen auto kopen dan? Mijn baas betaald alleen OV. <_<quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ArTiC het volgende:
ik zie 's ochtends op de A2 alleen maar chagerijnige mannen in pak in hun Ford Focus station eigenlijk
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Mijn huisgenoot zegt altijd dat hij mij daar zo in herkent![]()
Maar goed, even terug ontopic (heb alleen geen goede stelling die me nu kan redden). Dawgje, heb jij iets?
quote:
Dat gaat me dan weer net iets te ver. Gelukkig sta ik ook niet zo vaak in de file.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik: verkoop je auto. Ik heb nergens meer last van..
Dank voor je back-upquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Een gebrek aan inspiratie momenteel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |