Ehh oke. Lekker lullig :/quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Prutsersquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Erger, ze was niet aanwezig. De bitch.
Ja en neequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Hahaquote:
Heb geen zin vandaag, scheelt dat we hier een supersnel glasvezel netwerk hebben en dat ik binnen een uur een filmpje binnenhebquote:
Bedtime stories is overigens wel een aanraderquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Oo dat is wel slecht!
Film kijken op je werk
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal. Het loopt niet echt storm meer geloof ik?
I wishquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Bedtime stories is toch een comedy. Lijkt me leuk als al je verhaaltjes waar worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedtime stories is overigens wel een aanrader
Aan het werk kan ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is single-af en ligt nu te neuken..
Oo vandaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Ben ik ook, dus da's geen excuus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat de meeste braaf aan het werk zijn![]()
Ok, sounds like a plan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
We zijn aan het slowchatten in de SC. Als je ook wilt komen, be my guest
Hmm.. dan moet ik iets anders verzinnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Meets zijn stom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
De foute 80's en 90's FOK!meet!
Binnenkort twee Fok!meets iemand interesse om te gaan.
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben ik ook, dus da's geen excuus.
Arme jijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
Tijd voor een nieuwe baan dan? Dat werk... moet je anderen laten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
is echt wel een excuus. sommige moeten ook daadwerkelijk iets doen op hun werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |