Daarom is geen reden.quote:
Verzin eens een leuke!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
De stelling van vandaag:quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef dawg het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad. Stelling iemand?
Het moet inderdaad wel van twee kanten komen. Maar dat is in alles met een relatie. Het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Tot op een zeker hoogte wel ja
Ik denk dat je beide jezelf moet aanpassen, maar niet teveel. Je eigen "ik" moet niet verdwijnen
Al kan ik mijzelf niet aanpassen aan iemand die de hele dag stoned is ofzo, dan haak ik af & wil ik mij ook niet aanpassen.
Dat is ook onzinquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat singles meer aan sex denken dan stelletjes.
Wat je zelf al zegt, tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
De stelling van vandaag:
In hoeverre bij ben jij bereidt om concessies te doen in betrekking tot de leefstijl van een eventuele partner?
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
Ik denk dat je ook een relatie aangaat met de veronderstelling dat je bij elkaar "past" en dat je niet al te veel concessies hoeft te doen om het samen gezellig te hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
In welke zin leefstijl?
Ik kan daar zoooveel dingen van maken, en in een hoop dingen kan en wil ik me best ver aanpassen (zonder mezelf kwijt te raken uiteraard) maar er zijn ook dingen waarin ik dat niet kan en niet zou willen.
(zeker mbt mn gevoelsleven)
Dat zijn oneerbare eisen IMOquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leefstijl is wel erg breed inderdaad. Misschien iets specifieker. Bijvoorbeeld zou je veganist worden omdat je partner dat wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |