Ik vind het heeérlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker lui doen is ook weleens fijn
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroekquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fotow!!![]()
heb een zwak voor meiden in ochtendkleding cq onopgemaakt![]()
Maar je avatar is leuk!
Dat zeg ik! vind dat juist altijd wat bij vrouwen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het heeérlijk
[..]
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
Dankje!
Kinky.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
ZIE JE!! Ben niet de enige!quote:
Mompelt iets over een profielquote:
quote:
Ik mis de leeftijd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
en je lengtequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
39quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de leeftijd!
Oh en T_T (her)ken ik niet
Oke! Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Wel slim, maar niet lekker.quote:
Lange mannenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Edit: Lengte 1,92m
Je weet niet over welke lengte hij het heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
janies kennende was dat niet de vraag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je weet niet over welke lengte hij het heeft
Hoe vaak ben je al geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net naar mijn psycholoog geweest. Komt hij uit zelf met het feit dat het misschien handig om getest te worden op autisme. Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu zelf ook inziet dat er misschien een andere aanpak nodig is. Aan de andere kent denk waarom heb je al die keren dat ik dat gevraagd heb niet geluisterd.
Wel waarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
janies kennende was dat niet de vraag
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
(als ie maar niet zo klein is als mn pinkTrauma's
)
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al geweest?
Want, vooral in het begin, is het zo dat ze een eigen beeld van je willen krijgen, zonder dat jij jezelf gaat diagnosticeren
En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
lijdt of leid?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer acht keer geweest. Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de vorige over autisme begon kon ik dat niet hebben omdat ik immers uit eigen overweging daar naartoe ben gekomen. Maar autisme is moeilijk te diagnosteren zeker als die persoon een normaal leven lijdt.
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes haptquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel waar
en kennelijk ken jij mij niet zo goed, want die lengte boeit me niet echt
(als ie maar niet zo klein is als mn pinkTrauma's
)
Dan zou ik misschien beter geholpen kunnen worden als nu. Nu loop ik tegen een heleboel dingen aan in het leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan als je dat blijkt te hebben?
Leid maar ook lijdt.quote:
Ik ben weggelopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes hapt
en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit![]()
Later. Dudequote:
Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterdequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
echt wel, ik weet dat jij ALTIJD op dit soort grapjes hapt
en een pinkie, dat lijkt me echt drama.. dan kan je nog geen eens neukbewegingen maken want dan is ie er weer uit![]()
Ouch, je had net zo goed een kernbom aan zijn ego kunnen bindenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben weggelopen
arme jongen
ik probeer me nu te visualiseren welk standje t is dat (ook al is t een pinkie) de clit in de weg zit....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zit je uit alle macht te persen, kom je er niet in. Zit de clit in de weg.
Het kan soms, als 'patiënt', fijn zijn om een labeltje te hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ArTiC het volgende:
waarom zo snel ergens een labeltje op plakken? autisme, depressie, borderline etc...allemaal vage begrippen met een symptomen lijst van heb ik jou daar waar je dus altijd wel wat punten in kunt herkennen bij iemand.
Mwah..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zat, is dat een excuus?
Ik niet eigenlijk. Waarom dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker lastig te diagnosticeren, maar ik snap zijn idee wel waarom hij toen niet naar je luisterde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |