Ik vind het heeérlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker lui doen is ook weleens fijn
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroekquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fotow!!![]()
heb een zwak voor meiden in ochtendkleding cq onopgemaakt![]()
Maar je avatar is leuk!
Dat zeg ik! vind dat juist altijd wat bij vrouwen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het heeérlijk
[..]
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
Dankje!
Kinky.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Nee nee! Ik heb echt een kei lelijk shirt aan, haha. Stomme slofjes en een huispakbroek
ZIE JE!! Ben niet de enige!quote:
Mompelt iets over een profielquote:
quote:
Ik mis de leeftijd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
en je lengtequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Relatie: Nee
Seksualiteit: Hetero
Kleur ogen: Bruin
Schoenmaat: 45
Studierichting: Informatica
Zoiets?
39quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de leeftijd!
Oh en T_T (her)ken ik niet
Oke! Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Wel slim, maar niet lekker.quote:
Lange mannenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
39
T_T is zoiets:, maar Fok! heeft er niet een echt goede voor.
Edit: Lengte 1,92m
Je weet niet over welke lengte hij het heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
janies kennende was dat niet de vraag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je weet niet over welke lengte hij het heeft
Hoe vaak ben je al geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net naar mijn psycholoog geweest. Komt hij uit zelf met het feit dat het misschien handig om getest te worden op autisme. Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu zelf ook inziet dat er misschien een andere aanpak nodig is. Aan de andere kent denk waarom heb je al die keren dat ik dat gevraagd heb niet geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |