En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Haal mij eens weg bij de misschieners, ik kom niet
Ik heb nooit gezegd dat ik zeker kan, als ik kon dan zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.
Ow meer dan me lief isquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Duur![]()
![]()
Heeft iemand nog meer pics van de stairway? ( om ontopic te blijven)
*slaat op in geheugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
Iedereen krijgt van mij een biertje op de meet( zo tof ben ik dan ook weer wel
)
Als je geld over hebt mag het ook naar mijn rekening he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Jij ook toch?quote:
Dan moet ik misschien toch maar komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Hmm, gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Ik heb betere foto's van kroegen gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow meer dan me lief is
Maarreh: www.stairway.nl
Daarna ga ik weer naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm, gratis bier
Misschien het overwegen wel waard
Ik mag dan wel niet klagen over mijn salaris, maar we houden het op 1 biertje de man natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm, gratis bier
Misschien het overwegen wel waard
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb betere foto's van kroegen gezien[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Dat gata een leuke meet worden met NGquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef Muisknop het volgende:
MarkM komt ook!
Maak daar maar een biertje van en tm 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Alle meisjes onder de 18 krijgen van mij een mixje rooie wodka red bull
Uiteraard, zal dan ook niet langer blijven dan datquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik mag dan wel niet klagen over mijn salaris, maar we houden het op 1 biertje de man natuurlijk
quote:
Jij komt niet, kut voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gata een leuke meet worden met NG
Tering wat wil ik er graag bij zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Alle meisjes onder de 18 krijgen van mij een mixje rooie wodka red bull
Voor wat, hoort wat hequote:
Nu ben je verplicht om te komenquote:
Betaal jij ook alle drankjes dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
TIM IK WIL NU! JE AANDACHT
Ik zei al ongeveer een half topic terug dat ik erheen rijd en ook terug en dat ik BOB.
En K1P ophalen
Neuh, stofzuig je auto wel ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Betaal jij ook alle drankjes dan ?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Motar het volgende:
Nix mis met die tent, vaak na school biertje gedaan.
Maarreh, op een dinsdag?!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Motar het volgende:
Nix mis met die tent, vaak na school biertje gedaan.
Maarreh, op een dinsdag?!
+ benzinequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neuh, stofzuig je auto wel ofzo
+ bierquote:
Ze BOBt al, is dat niet genoeg?quote:
Ja johquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze BOBt al, is dat niet genoeg?
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze BOBt al, is dat niet genoeg?
En bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben je pimp nietje doet het maar met die sigaren!
Alleen als we nu wel gaan knuffelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij komt ook he?
Echt? Achossiequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Alleen als we nu wel gaan knuffelen.
Vorige keer sloeg je me over!
Zaterdag, hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
Wanneer mag NG weer posten?
Waar is je fobo geblevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
Wanneer mag NG weer posten?
Ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt? Achossie![]()
Tuurlijk krijg jij een knuffel
die moeite neem ik niet, ik zie je wel op de meet, en dat uitdagende wat je nu doet is ook niet erg slim. er Er zijn meerdere KLB-ers die willen mattten en ik ben er 1 van.quote:
Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt is dat heul niet nodig.
Nou, tot de meet dan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, tot de meet dan!
Je mag ook wel een knokploeg meenenem hoor!![]()
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.
Of heeft NG een knokploeg nodig?
Op je moeder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?
Mijn moeder is dood. Hufter!quote:
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.quote:
Daar heb ik geen bevestiging voor nodig. Maar waarom zou heel KLB zich op mij af moet reageren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.
Tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:27 schreef Nosh het volgende:
Ik drop misschien wel even langs voor een biertje, toch om de hoek.
De hoofdsponsor is ritalin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
Dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
die moeite neem ik niet, ik zie je wel op de meet, en dat uitdagende wat je nu doet is ook niet erg slim. er Er zijn meerdere KLB-ers die willen mattten en ik ben er 1 van.
BALEN!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, zou graag komen om BT te regelen maar het gaat wegens logistieke redenen niet lukken om aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
Sorry snoesjes, fixed.quote:
Okay!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
RacerDKB en ik komen ook.
Foei, posten uit naam van gebande.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
RacerDKB en ik komen ook.
Bedankt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik wil hier reageren, maar weet niet goed wat.
Mag ik ook reageren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik wil hier reageren, maar weet niet goed wat.
!!!!1!1!!EINS!1!!1!!1!ZWEI!!1!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef postmortum het volgende:
waarom sta ik niet tussen de komersoh ja ik kom niet
quote:
quote:Geslacht Vrouw
Geboortedatum 06-04-1992
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik neem jou wel onder mijn hoede dan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
joske is een schapenneukertquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik toch maar niet kom.
Ik ook niet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik vind de mensen die tot nu toe komen niet zo heul leuk.
HET IS FOK WAT VERW8 JUH?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan word ik waarschijnlijk afgetuigd
Oh, niet meegekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Door die oldskool ruzies in de SC
Jij komt ook.quote:
Ik ben superleuk in het echt hoor, vraag maar aan je zusjequote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Misschien.quote:
Bij mij ging iets anders sneller kloppenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef Maurari het volgende:
Wtf doet mijn foto in het topic.. kreeg bijna een hartaanval
Sorry, heb een paar biertjes op en sta al een tijdje droogquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben zenuwachtig om Jos te ontmoeten
Hoe ga je dat uitleggen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben zenuwachtig om Jos te ontmoeten
Schokkende beeldenquote:
dat verklaart alles..quote:
Daarom poste ik het ook, lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
Jij weet helemaal niks gekkie.quote:
Ziet er gezellig uit.quote:
Boh hee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Was ik maar een vrouw. Als je aandachtstekort had kan je het voor het hele jaar goedmaken.
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.
Wat wil je dat ik zeg? Toch lachen, ouwe muziek tussendoor? Of hoor je dan ineens in een hokje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Commentaar bij de beelden graag
En trollen en zuigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]iemand versieren via fok
Baggeren is denk ik het juiste woord in de monden van de modjes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
Meet beelden zijn relevant..![]()
Sponsort fok nog iets bio? Of alles op eigen kosten?
De mods moeten blij zijn dat ze dan juist niet op FOK zitten te baggeren. Een vrije avond voor hunquote:
Sssshtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:24 schreef Jajong het volgende:
En zoals gewoonlijk is het weer een hengstenbal + pussydeluxe.
BT haal jezelf eens uit het misschien lijstje je komt toch niet.
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongensquote:
Dat is de dag van de rondleiding namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongens.
Goh, wat een toeval.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is de dag van de rondleiding namelijk.
Ahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongens.
11:11 NOEEEEESquote:Op vrijdag 16 januari 2009 [b]11:11 schreef Allure_ het volgende:[/b]
[..]
Ahahaha! Het bevestigt mijn beeld van Fok! wel weer though
.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het er op de klaagbaak meet zo aan toe gaat:
Daar zijn de meiden/vrouwen ook maar wijselijk weggebleven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahahaha! Het bevestigt mijn beeld van Fok! wel weer though
.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het er op de klaagbaak meet zo aan toe gaat:
Ik heb ook niet het idee dat de vrouwen daar erg gemist worden. Mannen onder elkaar zitten in een hele andere wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar zijn de meiden/vrouwen ook maar wijselijk weggebleven.
Que?quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zal voor afcajos speciaal mijn feyenoorshirtje aandoen.
Daar heb je dan weer gelijk in ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de vrouwen daar erg gemist worden. Mannen onder elkaar zitten in een hele andere wereld.
[..]
Que?
Met een ghettoblaster de tent binnen lopen, roepen: Dit liedje is voor AFCAjos!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe maarUit ervaring weet ik dat dat shirt niet brand maar verscheuren is ook goed mogelijk..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef kurk_droog het volgende:
Tsja.. gelukkig zitten w in utrecht. Ook daar zijn kakkerlakken veilig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef kurk_droog het volgende:
Tsja.. gelukkig zitten w in utrecht. Ook daar zijn kakkerlakken veilig
Hihi.. not funnyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Mss kunnen we dit liedje aanzetten.
Laatste ajax grap, sorry.
Het is dat jij het zegt... Geen idee wie het isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zat zo even 't lijstje door te kijken, maar wie is Muisknop überhaupt?
Ga jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt... Geen idee wie het isZal is even in het FOBO gaan snuffelen
http://fotoboek.fok.nl/Muisknop
Ksjjtttquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey stelletje bitches. Ik ben ook ONZ.
Ik ga zeer waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/185097 vind het ook niet raar dat we haar niet kennen dan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga zeer waarschijnlijk welMoet nog even kijken of ik wel echt kan
En qua slapen enzo..
En wat heeft iemand die nooit in KLB is of sowieso weinig nog op fok te zoeken op deze meet
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad.
Oh oke, ik weet nog niet of ik ga. Ook om slaapplek enzo, en ligt eraan wie er nog meer gaan.Van de misschieners dan dus.
Rhenen, niet zo ver hoor, 36 min met de trein, maar laatste trein gaat wel om 0.15 weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon gaanWaar moet jij helemaal vandaan komen?
( ik heb wel een maat die daar een studentenhuis heeft maar weet niet of die 10 fokkers kwijt wil) ( frituurfaalpet )
0:15 zijn geen tijden natuurlijk. Dan begint het eindelijk. ( als er mensen nuchter naar de meet komen )quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen, niet zo ver hoor, 36 min met de trein, maar laatste trein gaat wel om 0.15 weg.En ik ken ook wel studiegenootjes die daar op kamers zitten, maar die zijn daar op vrijdag niet meer denk ik.
Valt best wel mee, Rhenen ligt vet centraal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
0:15 zijn geen tijden natuurlijk. Dan begint het eindelijk. ( als er mensen nuchter naar de meet komen )
Nja... tijd zat om nog goed te kijken hoe en wat..![]()
Rhenen.. net op het randje van de bewoonde wereld
Ja qua provincie bedoel ik he... Nog net in utrecht + ZH + NH = Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt best wel mee, Rhenen ligt vet centraal.
Doe maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met een ghettoblaster de tent binnen lopen, roepen: Dit liedje is voor AFCAjos!!!
En dan dit afspelen:![]()
Ach, het ziet er wel een beetje mongolig uit, maar als ze dat soort muziek draaien de 27e ga ik ook heus wel uit mijn dakquote:
Klopt inderdaad ja, ligt heel dicht bij Gelderland ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja qua provincie bedoel ik he... Nog net in utrecht + ZH + NH = Nederland.
Nee jij komt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef CecilBDemented het volgende:
ik kom ook wil je mij op de lijst zetten!!
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.quote:
Jij ook niet, plofkop. En nou niet zo stoer doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij ook niet, plofkop. En nou niet zo stoer doen.
Wat snappen mensen niet aan KLB meet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef CecilBDemented het volgende:
thanks!! maar ik zou graag bij de meet aanwezig zijn!!
Wat snap jij niet aan het feit dat er mensen komen die zelden in KLB komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat snappen mensen niet aan KLB meet?
Nigga fok jou voordat ik je bitchslap op de meet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nigga fok jou voordat ik je bitchslap op de meet.
Jij snapt gewoon mensen die een leven hebben niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zet me maar bij!quote:
Goeiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.
Nice.quote:
Doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga de agenda er eens op naslaan.
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, het ziet er wel een beetje mongolig uit, maar als ze dat soort muziek draaien de 27e ga ik ook heus wel uit mijn dak
Kom je weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemen.
Och, wie weet, als Amsterdammer vind ik de Stairway sowieso wel leuk om af en toe te bezoekenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, wie weet, als Amsterdammer vind ik de Stairway sowieso wel leuk om af en toe te bezoeken.
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemen.
Q-dance is leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:34 schreef mafkees01 het volgende:
Stairway, met al die gitaren enzo aan de muur
Paupertent en slechte muziek. Nee, daar ga ik me niet aan wagen
Ik had ook eens een shirt ontworpen die ik ging dragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi, ik sta al in de OP. Wat een bazenmeet gaat dit worden zeg.
Ik heb al een shirt ontworpen die ik ga dragen
Pics?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi, ik sta al in de OP. Wat een bazenmeet gaat dit worden zeg.
Ik heb al een shirt ontworpen die ik ga dragen
Kom jij ook? Dan kom ik ook. Kunnen we lekker vrijen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had ook eens een shirt ontworpen die ik ging dragen.
Wie zegt dat dat mag?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn nog geen pics van.
voorkant: Fipo
achterkant: Lapo
Wat heb je met onz manquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EEN ONZ'ER OP EEN KLBMEET AHWHAHAHAH
nee
Sorry, ik dacht dat je een onz'er was, blijkt het pub te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heb je met onz man
Ik zit nooit daar.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een onz'er was, blijkt het pub te zijn![]()
True. Die hoi_piepeloi, komt hier een beetje binnenstormen als ONZ'er om ons een beetje te commanderen en beslissingen te nemen. Flikker toch op man, ga naar je eigen ONZ meets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Juicyhil is tenminste wel een persoon die we kennen, das niet bij alle mensen die komen 't geval ofzo.
Inderdaad. En dat vriendje van haar stoer doen dat je geen onderscheid mag maken tussen subfora.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Die hoi_piepeloi, komt hier een beetje binnenstormen als ONZ'er om ons een beetje te commanderen en beslissingen te nemen. Flikker toch op man, ga naar je eigen ONZ meets.
Care, muisknop lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat vriendje van haar stoer doen dat je geen onderscheid mag maken tussen subfora.![]()
Al moet ik zeggen dat ook niemand die Muisknop kent volgens mij. Maargoed dat kan ook bijna niet als je maar zo weinig posts hebt.
De mensen die mij tof lijken komen volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, muisknop lijkt me wel tof
ik?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De mensen die mij tof lijken komen volgens mij niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, duh. Waar bemoeit ze zich meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik voel meer KLB'ers klagen over hoi_piepeloi... Misschien toch een andere bestemming?
Behalve jij en NG natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik voel meer KLB'ers klagen over hoi_piepeloi... Misschien toch een andere bestemming?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, duh. Waar bemoeit ze zich mee
Thanks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aangezien ik geen PM heb ontvangen, zegt dat wel genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
Er komt een geheime meet van KLB'ers. De genodigden hebben al een PM ontvangen. Geen PM? Helaas, je bent niet belangrijk genoeg.
Faalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
Er komt een geheime meet van KLB'ers. De genodigden hebben al een PM ontvangen. Geen PM? Helaas, je bent niet belangrijk genoeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Agiath het volgende:
Jullie zouden toch naar tivoli gaan
Gaat ONZ ook meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziek
Zullen we hierbij beslissen om nog even te onderzoeken wat er qua tenten niet allemaal mogelijk is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gaat ONZ ook mee
Maar kommop zeg stairway is zo standaard voor meets (niet dat ik ooit op een meet geweest ben)
Ik stem voor. En alle ONZ'ers mogen niet meebeslissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zullen we hierbij beslissen om nog even te onderzoeken wat er qua tenten niet allemaal mogelijk is?
Precies.quote:
mijn overbuur meisje!! en ze is echt leukquote:
Ik heb haar een keer geslagen. Zo pok op der kop.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mijn overbuur meisje!! en ze is echt leuk
Nee bij tivoli moet je kaartje van het voren kopen omdat het waarschijnlijk uitverkocht raakt. Stairways is ok om te verzamelen. Als het geen fuck aan is gaan we de stad verder in en zoeken we een kansloze kroeg op waar veel dronken wijven zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziek
Oooooh oke.. Dacht al dat als het kansloos zou zijn wat uit de beelden van onz meet naar voren komt we daar toch zouden blijven hangen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee bij tivoli moet je kaartje van het voren kopen omdat het waarschijnlijk uitverkocht raakt. Stairways is ok om te verzamelen. Als het geen fuck aan is gaan we de stad verder in en zoeken we een kansloze kroeg op waar veel dronken wijven zijn.
Hahaha. Gaan we allemaal zo tof dansen enzo..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oooooh oke.. Dacht al dat als het kansloos zou zijn wat uit de beelden van onz meet naar voren komt we daar toch zouden blijven hangen..
Prima
hmm.. als jij het me leertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Gaan we allemaal zo tof dansen enzo..!
Nigga, we hebben nog wel een J gedeelt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met die ONZ'ers
Iedereen krijgt een rondje van me, behalve de ONZ'ers.
Hihi, defqonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef mafkees01 het volgende:
Mensen die een shirt laten maken voor een KLB meet OMG![]()
FAIL
Voor een groot feest zoals defqon ofzo kan ik mee inkomen, maar een KLB meet?
Alle 2?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
De genodigden hebben al een PM ontvangen.
Jij gelooft zeker ook in het monster van Loch Ness ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef mafkees01 het volgende:
Mensen die een shirt laten maken voor een KLB meet OMG![]()
FAIL
Voor een groot feest zoals defqon ofzo kan ik mee inkomen, maar een KLB meet?
Jij bent okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nigga, we hebben nog wel een J gedeelt.
Klbquote:Op zondag 18 januari 2009 01:45 schreef VeX- het volgende:
Als ik al naar een meet zou gaan dan zou het ws. de KLB meet zijn. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Wanneer komen er nou foto's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn nog geen pics van.
voorkant: Fipo
achterkant: Lapo
KLB = 20quote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben benieuwd hoe deze avond gaat verlopen. de 27e
hoe oud is iedereen gemiddeld?
mentaal?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben benieuwd hoe deze avond gaat verlopen. de 27e
hoe oud is iedereen gemiddeld?
Je drinkt ook als een 11 jarigequote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 21 maar voel me 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |