En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Haal mij eens weg bij de misschieners, ik kom niet
Ik heb nooit gezegd dat ik zeker kan, als ik kon dan zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.
Ow meer dan me lief isquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Duur![]()
![]()
Heeft iemand nog meer pics van de stairway? ( om ontopic te blijven)
*slaat op in geheugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
Iedereen krijgt van mij een biertje op de meet( zo tof ben ik dan ook weer wel
)
Als je geld over hebt mag het ook naar mijn rekening he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Jij ook toch?quote:
Dan moet ik misschien toch maar komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Hmm, gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Ik heb betere foto's van kroegen gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow meer dan me lief is
Maarreh: www.stairway.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |