En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Haal mij eens weg bij de misschieners, ik kom niet
Ik heb nooit gezegd dat ik zeker kan, als ik kon dan zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En eerst sta je jezelf 3 delen te promoten als een raamhoer dat al 3 weken met de nek aangekeken is.
Ow meer dan me lief isquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Duur![]()
![]()
Heeft iemand nog meer pics van de stairway? ( om ontopic te blijven)
*slaat op in geheugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
Iedereen krijgt van mij een biertje op de meet( zo tof ben ik dan ook weer wel
)
Als je geld over hebt mag het ook naar mijn rekening he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Jij ook toch?quote:
Dan moet ik misschien toch maar komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Hmm, gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Ik heb betere foto's van kroegen gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow meer dan me lief is
Maarreh: www.stairway.nl
Daarna ga ik weer naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm, gratis bier
Misschien het overwegen wel waard
Ik mag dan wel niet klagen over mijn salaris, maar we houden het op 1 biertje de man natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm, gratis bier
Misschien het overwegen wel waard
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb betere foto's van kroegen gezien[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef outsidr het volgende:
)
Dat gata een leuke meet worden met NGquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef Muisknop het volgende:
MarkM komt ook!
Maak daar maar een biertje van en tm 18quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Alle meisjes onder de 18 krijgen van mij een mixje rooie wodka red bull
Uiteraard, zal dan ook niet langer blijven dan datquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:23 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik mag dan wel niet klagen over mijn salaris, maar we houden het op 1 biertje de man natuurlijk
quote:
Jij komt niet, kut voor je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gata een leuke meet worden met NG
Tering wat wil ik er graag bij zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Alle meisjes onder de 18 krijgen van mij een mixje rooie wodka red bull
Voor wat, hoort wat hequote:
Nu ben je verplicht om te komenquote:
Betaal jij ook alle drankjes dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
TIM IK WIL NU! JE AANDACHT
Ik zei al ongeveer een half topic terug dat ik erheen rijd en ook terug en dat ik BOB.
En K1P ophalen
Neuh, stofzuig je auto wel ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Betaal jij ook alle drankjes dan ?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Motar het volgende:
Nix mis met die tent, vaak na school biertje gedaan.
Maarreh, op een dinsdag?!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Motar het volgende:
Nix mis met die tent, vaak na school biertje gedaan.
Maarreh, op een dinsdag?!
+ benzinequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neuh, stofzuig je auto wel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |