quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De mensen die mij tof lijken komen volgens mij niet.
Ja, duh. Waar bemoeit ze zich meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik voel meer KLB'ers klagen over hoi_piepeloi... Misschien toch een andere bestemming?
Behalve jij en NG natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
Ik voel meer KLB'ers klagen over hoi_piepeloi... Misschien toch een andere bestemming?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, duh. Waar bemoeit ze zich mee
Thanks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aangezien ik geen PM heb ontvangen, zegt dat wel genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
Er komt een geheime meet van KLB'ers. De genodigden hebben al een PM ontvangen. Geen PM? Helaas, je bent niet belangrijk genoeg.
Faalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
Er komt een geheime meet van KLB'ers. De genodigden hebben al een PM ontvangen. Geen PM? Helaas, je bent niet belangrijk genoeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef Agiath het volgende:
Jullie zouden toch naar tivoli gaan
Gaat ONZ ook meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziek
Zullen we hierbij beslissen om nog even te onderzoeken wat er qua tenten niet allemaal mogelijk is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gaat ONZ ook mee
Maar kommop zeg stairway is zo standaard voor meets (niet dat ik ooit op een meet geweest ben)
Ik stem voor. En alle ONZ'ers mogen niet meebeslissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zullen we hierbij beslissen om nog even te onderzoeken wat er qua tenten niet allemaal mogelijk is?
Precies.quote:
mijn overbuur meisje!! en ze is echt leukquote:
Ik heb haar een keer geslagen. Zo pok op der kop.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mijn overbuur meisje!! en ze is echt leuk
Nee bij tivoli moet je kaartje van het voren kopen omdat het waarschijnlijk uitverkocht raakt. Stairways is ok om te verzamelen. Als het geen fuck aan is gaan we de stad verder in en zoeken we een kansloze kroeg op waar veel dronken wijven zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ONZ wil daar niet naar toe omdat ze daar niet rustig in een hoekje met een hapje en een drankje kunnen zitten genieten van de gitaarmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |