Kom je weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemen.
Och, wie weet, als Amsterdammer vind ik de Stairway sowieso wel leuk om af en toe te bezoekenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, wie weet, als Amsterdammer vind ik de Stairway sowieso wel leuk om af en toe te bezoeken.
Whehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemen.
Q-dance is leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:34 schreef mafkees01 het volgende:
Stairway, met al die gitaren enzo aan de muur
Paupertent en slechte muziek. Nee, daar ga ik me niet aan wagen
Ik had ook eens een shirt ontworpen die ik ging dragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi, ik sta al in de OP. Wat een bazenmeet gaat dit worden zeg.
Ik heb al een shirt ontworpen die ik ga dragen
Pics?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi, ik sta al in de OP. Wat een bazenmeet gaat dit worden zeg.
Ik heb al een shirt ontworpen die ik ga dragen
Kom jij ook? Dan kom ik ook. Kunnen we lekker vrijen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had ook eens een shirt ontworpen die ik ging dragen.
Wie zegt dat dat mag?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn nog geen pics van.
voorkant: Fipo
achterkant: Lapo
Wat heb je met onz manquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH EEN ONZ'ER OP EEN KLBMEET AHWHAHAHAH
nee
Sorry, ik dacht dat je een onz'er was, blijkt het pub te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heb je met onz man
Ik zit nooit daar.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een onz'er was, blijkt het pub te zijn![]()
True. Die hoi_piepeloi, komt hier een beetje binnenstormen als ONZ'er om ons een beetje te commanderen en beslissingen te nemen. Flikker toch op man, ga naar je eigen ONZ meets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Juicyhil is tenminste wel een persoon die we kennen, das niet bij alle mensen die komen 't geval ofzo.
Inderdaad. En dat vriendje van haar stoer doen dat je geen onderscheid mag maken tussen subfora.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Die hoi_piepeloi, komt hier een beetje binnenstormen als ONZ'er om ons een beetje te commanderen en beslissingen te nemen. Flikker toch op man, ga naar je eigen ONZ meets.
Care, muisknop lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat vriendje van haar stoer doen dat je geen onderscheid mag maken tussen subfora.![]()
Al moet ik zeggen dat ook niemand die Muisknop kent volgens mij. Maargoed dat kan ook bijna niet als je maar zo weinig posts hebt.
De mensen die mij tof lijken komen volgens mij niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, muisknop lijkt me wel tof
ik?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De mensen die mij tof lijken komen volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |