Oooooh oke.. Dacht al dat als het kansloos zou zijn wat uit de beelden van onz meet naar voren komt we daar toch zouden blijven hangen..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee bij tivoli moet je kaartje van het voren kopen omdat het waarschijnlijk uitverkocht raakt. Stairways is ok om te verzamelen. Als het geen fuck aan is gaan we de stad verder in en zoeken we een kansloze kroeg op waar veel dronken wijven zijn.
Hahaha. Gaan we allemaal zo tof dansen enzo..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oooooh oke.. Dacht al dat als het kansloos zou zijn wat uit de beelden van onz meet naar voren komt we daar toch zouden blijven hangen..
Prima
hmm.. als jij het me leertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Gaan we allemaal zo tof dansen enzo..!
Nigga, we hebben nog wel een J gedeelt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met die ONZ'ers
Iedereen krijgt een rondje van me, behalve de ONZ'ers.
Hihi, defqonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef mafkees01 het volgende:
Mensen die een shirt laten maken voor een KLB meet OMG![]()
FAIL
Voor een groot feest zoals defqon ofzo kan ik mee inkomen, maar een KLB meet?
Alle 2?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef GuyFawkes het volgende:
De genodigden hebben al een PM ontvangen.
Jij gelooft zeker ook in het monster van Loch Ness ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef mafkees01 het volgende:
Mensen die een shirt laten maken voor een KLB meet OMG![]()
FAIL
Voor een groot feest zoals defqon ofzo kan ik mee inkomen, maar een KLB meet?
Jij bent okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nigga, we hebben nog wel een J gedeelt.
Klbquote:Op zondag 18 januari 2009 01:45 schreef VeX- het volgende:
Als ik al naar een meet zou gaan dan zou het ws. de KLB meet zijn. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Wanneer komen er nou foto's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn nog geen pics van.
voorkant: Fipo
achterkant: Lapo
KLB = 20quote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben benieuwd hoe deze avond gaat verlopen. de 27e
hoe oud is iedereen gemiddeld?
mentaal?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben benieuwd hoe deze avond gaat verlopen. de 27e
hoe oud is iedereen gemiddeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |