dat verklaart alles..quote:
Daarom poste ik het ook, lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
Jij weet helemaal niks gekkie.quote:
Ziet er gezellig uit.quote:
Boh hee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Was ik maar een vrouw. Als je aandachtstekort had kan je het voor het hele jaar goedmaken.
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.
Wat wil je dat ik zeg? Toch lachen, ouwe muziek tussendoor? Of hoor je dan ineens in een hokje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Commentaar bij de beelden graag
En trollen en zuigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]iemand versieren via fok
Baggeren is denk ik het juiste woord in de monden van de modjes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
Meet beelden zijn relevant..![]()
Sponsort fok nog iets bio? Of alles op eigen kosten?
De mods moeten blij zijn dat ze dan juist niet op FOK zitten te baggeren. Een vrije avond voor hunquote:
Sssshtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:24 schreef Jajong het volgende:
En zoals gewoonlijk is het weer een hengstenbal + pussydeluxe.
BT haal jezelf eens uit het misschien lijstje je komt toch niet.
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongensquote:
Dat is de dag van de rondleiding namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongens.
Goh, wat een toeval.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is de dag van de rondleiding namelijk.
Ahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongens.
11:11 NOEEEEESquote:Op vrijdag 16 januari 2009 [b]11:11 schreef Allure_ het volgende:[/b]
[..]
Ahahaha! Het bevestigt mijn beeld van Fok! wel weer though
.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het er op de klaagbaak meet zo aan toe gaat:
Daar zijn de meiden/vrouwen ook maar wijselijk weggebleven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahahaha! Het bevestigt mijn beeld van Fok! wel weer though
.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het er op de klaagbaak meet zo aan toe gaat:
Ik heb ook niet het idee dat de vrouwen daar erg gemist worden. Mannen onder elkaar zitten in een hele andere wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar zijn de meiden/vrouwen ook maar wijselijk weggebleven.
Que?quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zal voor afcajos speciaal mijn feyenoorshirtje aandoen.
Daar heb je dan weer gelijk in ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de vrouwen daar erg gemist worden. Mannen onder elkaar zitten in een hele andere wereld.
[..]
Que?
Met een ghettoblaster de tent binnen lopen, roepen: Dit liedje is voor AFCAjos!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe maarUit ervaring weet ik dat dat shirt niet brand maar verscheuren is ook goed mogelijk..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef kurk_droog het volgende:
Tsja.. gelukkig zitten w in utrecht. Ook daar zijn kakkerlakken veilig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef kurk_droog het volgende:
Tsja.. gelukkig zitten w in utrecht. Ook daar zijn kakkerlakken veilig
Hihi.. not funnyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Mss kunnen we dit liedje aanzetten.
Laatste ajax grap, sorry.
Het is dat jij het zegt... Geen idee wie het isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zat zo even 't lijstje door te kijken, maar wie is Muisknop überhaupt?
Ga jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt... Geen idee wie het isZal is even in het FOBO gaan snuffelen
http://fotoboek.fok.nl/Muisknop
Ksjjtttquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey stelletje bitches. Ik ben ook ONZ.
Ik ga zeer waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/185097 vind het ook niet raar dat we haar niet kennen dan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga zeer waarschijnlijk welMoet nog even kijken of ik wel echt kan
En qua slapen enzo..
En wat heeft iemand die nooit in KLB is of sowieso weinig nog op fok te zoeken op deze meet
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad.
Oh oke, ik weet nog niet of ik ga. Ook om slaapplek enzo, en ligt eraan wie er nog meer gaan.Van de misschieners dan dus.
Rhenen, niet zo ver hoor, 36 min met de trein, maar laatste trein gaat wel om 0.15 weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon gaanWaar moet jij helemaal vandaan komen?
( ik heb wel een maat die daar een studentenhuis heeft maar weet niet of die 10 fokkers kwijt wil) ( frituurfaalpet )
0:15 zijn geen tijden natuurlijk. Dan begint het eindelijk. ( als er mensen nuchter naar de meet komen )quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen, niet zo ver hoor, 36 min met de trein, maar laatste trein gaat wel om 0.15 weg.En ik ken ook wel studiegenootjes die daar op kamers zitten, maar die zijn daar op vrijdag niet meer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |