dat verklaart alles..quote:
Daarom poste ik het ook, lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
Jij weet helemaal niks gekkie.quote:
Ziet er gezellig uit.quote:
Boh hee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Was ik maar een vrouw. Als je aandachtstekort had kan je het voor het hele jaar goedmaken.
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De reden om ONZ'ers te weren op de KLB meet..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nou als ik jouw kansloze versierpogingen zie in fobo's van vrouwen, waaronder 1 waarin je opschept dat je al voor de 4e keer gebanned bent, lijkt het mij beter dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen op die ene avond dat je het huis uitgaat. Inclusief ONZ'ers dus.
Wat wil je dat ik zeg? Toch lachen, ouwe muziek tussendoor? Of hoor je dan ineens in een hokje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Commentaar bij de beelden graag
En trollen en zuigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]iemand versieren via fok
Baggeren is denk ik het juiste woord in de monden van de modjes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
Meet beelden zijn relevant..![]()
Sponsort fok nog iets bio? Of alles op eigen kosten?
De mods moeten blij zijn dat ze dan juist niet op FOK zitten te baggeren. Een vrije avond voor hunquote:
Sssshtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:24 schreef Jajong het volgende:
En zoals gewoonlijk is het weer een hengstenbal + pussydeluxe.
BT haal jezelf eens uit het misschien lijstje je komt toch niet.
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongensquote:
Dat is de dag van de rondleiding namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here Jezus sta me bij. Lekker ritmisch jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |