Ze BOBt al, is dat niet genoeg?quote:
Ja johquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze BOBt al, is dat niet genoeg?
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze BOBt al, is dat niet genoeg?
En bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben je pimp nietje doet het maar met die sigaren!
Alleen als we nu wel gaan knuffelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij komt ook he?
Echt? Achossiequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Alleen als we nu wel gaan knuffelen.
Vorige keer sloeg je me over!
Zaterdag, hoezo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
Wanneer mag NG weer posten?
Waar is je fobo geblevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
Wanneer mag NG weer posten?
Ja!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt? Achossie![]()
Tuurlijk krijg jij een knuffel
die moeite neem ik niet, ik zie je wel op de meet, en dat uitdagende wat je nu doet is ook niet erg slim. er Er zijn meerdere KLB-ers die willen mattten en ik ben er 1 van.quote:
Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt is dat heul niet nodig.
Nou, tot de meet dan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, tot de meet dan!
Je mag ook wel een knokploeg meenenem hoor!![]()
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.
Of heeft NG een knokploeg nodig?
Op je moeder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?
Mijn moeder is dood. Hufter!quote:
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.quote:
Daar heb ik geen bevestiging voor nodig. Maar waarom zou heel KLB zich op mij af moet reageren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.
Tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:27 schreef Nosh het volgende:
Ik drop misschien wel even langs voor een biertje, toch om de hoek.
De hoofdsponsor is ritalin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
Dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
die moeite neem ik niet, ik zie je wel op de meet, en dat uitdagende wat je nu doet is ook niet erg slim. er Er zijn meerdere KLB-ers die willen mattten en ik ben er 1 van.
BALEN!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, zou graag komen om BT te regelen maar het gaat wegens logistieke redenen niet lukken om aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
Sorry snoesjes, fixed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |