Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt is dat heul niet nodig.
Nou, tot de meet dan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij maar 14 minuten met de trein!
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, tot de meet dan!
Je mag ook wel een knokploeg meenenem hoor!![]()
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon één op één.
Of heeft NG een knokploeg nodig?
Op je moeder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
1 op 1 durft NG ook wel. Maar op wie moet de rest van de KLBSCkliek zijn agressie dan botvieren?
Mijn moeder is dood. Hufter!quote:
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.quote:
Daar heb ik geen bevestiging voor nodig. Maar waarom zou heel KLB zich op mij af moet reageren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neehoor. Het is triest dat je iemand zijn moeder erbij moet halen. Maar dat je triest was wisten we al.
Tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:27 schreef Nosh het volgende:
Ik drop misschien wel even langs voor een biertje, toch om de hoek.
De hoofdsponsor is ritalin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Synthesist het volgende:
"Klaagbaakmeet"
Als dat geen trieste happening zal zijn...
Dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
die moeite neem ik niet, ik zie je wel op de meet, en dat uitdagende wat je nu doet is ook niet erg slim. er Er zijn meerdere KLB-ers die willen mattten en ik ben er 1 van.
BALEN!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, zou graag komen om BT te regelen maar het gaat wegens logistieke redenen niet lukken om aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Silentalarm het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de misschieners?
Sorry snoesjes, fixed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |