Valt best wel mee, Rhenen ligt vet centraal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
0:15 zijn geen tijden natuurlijk. Dan begint het eindelijk. ( als er mensen nuchter naar de meet komen )
Nja... tijd zat om nog goed te kijken hoe en wat..![]()
Rhenen.. net op het randje van de bewoonde wereld
Ja qua provincie bedoel ik he... Nog net in utrecht + ZH + NH = Nederland.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt best wel mee, Rhenen ligt vet centraal.
Doe maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Met een ghettoblaster de tent binnen lopen, roepen: Dit liedje is voor AFCAjos!!!
En dan dit afspelen:![]()
Ach, het ziet er wel een beetje mongolig uit, maar als ze dat soort muziek draaien de 27e ga ik ook heus wel uit mijn dakquote:
Klopt inderdaad ja, ligt heel dicht bij Gelderland ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja qua provincie bedoel ik he... Nog net in utrecht + ZH + NH = Nederland.
Nee jij komt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef CecilBDemented het volgende:
ik kom ook wil je mij op de lijst zetten!!
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.quote:
Jij ook niet, plofkop. En nou niet zo stoer doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij ook niet, plofkop. En nou niet zo stoer doen.
Wat snappen mensen niet aan KLB meet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef CecilBDemented het volgende:
thanks!! maar ik zou graag bij de meet aanwezig zijn!!
Wat snap jij niet aan het feit dat er mensen komen die zelden in KLB komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat snappen mensen niet aan KLB meet?
Nigga fok jou voordat ik je bitchslap op de meet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nigga fok jou voordat ik je bitchslap op de meet.
Jij snapt gewoon mensen die een leven hebben niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zet me maar bij!quote:
Goeiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, je bent niet mooi genoeg.
Nice.quote:
Doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga de agenda er eens op naslaan.
Dat mongolige ben ik, dus dat hoef je niet als maatstaf te nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, het ziet er wel een beetje mongolig uit, maar als ze dat soort muziek draaien de 27e ga ik ook heus wel uit mijn dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |