met je collega in gesprek ? wie zijn nou belangrijkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kwam met me collega in gesprek en toen vergat ik dat ik nog niet op submit had gedrukt
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
met je collega in gesprek ? wie zijn nou belangrijker
dat is voor jou een vraag voor mij een weetquote:
ja of je verneukt de lay-out evenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef crazy987 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
Hoeveel gasten die hier posten hebben daadwerkelijk een baan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
quote:
aan je kameel te zien ben je allochtoon dus jij hebt blijkbaar geen baanquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
Dat is tof van jequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou ik dat ontkennen
ik zeg het gewoon eerlijk
stagequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
aan je kameel te zien ben je allochtoon dus jij hebt blijkbaar geen baan
volgens mij heeft bijna iedereen hier een baan
ben je nieuw ? welkom
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice?
Niemand is daar zo goed in als hijzelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar als die gene is ''overleden'' of geen ''tijd'' heeft, en niks aan zijn ''product'' doet mag jij het overnemen
nee zo is het puur uit me hartquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is tof van je
Als de zin nou beter geformuleerd was, dan had ik um in mijn signature gezet
Als ik um aanpas is het geen quote meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo is het puur uit me hart
en je kan hem toch zelf goed formuleren ?
ok, maar ik mis het welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niemand is daar zo goed in als hijzelf
als je nou tegen mij zegt hoe het verbeterd kan worden, dan wijzig ik mij bericht en formuleer ik het goed en kan jij hem als quote gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik um aanpas is het geen quote meer
zeg dat nou niet straks komt die weer hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:29 schreef Friday12 het volgende:
kut die neger zijn ban is zo afgelopen of niet ? ;{
hij krijg zeker weer een ban mafkeesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
zeg dat nou niet straks komt die weer hier
zolang die maar niet hier komt vind ik het best
dat hak al doan ! Ik heb echt geen zin meer.quote:
wie, die papi gast ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij krijg zeker weer een ban mafkees
ownedquote:
jah maar die eindigd vanmiddagquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wie, die papi gast ?
is die eindelijk gebannen
awwwquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
Je lijkt of bent dronken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef crazy987 het volgende:
en ik ga maar weer aan de paracetamol.
fucking hoofdpijn alweer 3-4 dagen lang.
en zo duizelig dat t net lijkt alsof ik zwaar dronken ben
Dan zou ik Ibuprofen nemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef crazy987 het volgende:
Dinges moet wat meer sms'nquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef debbie_19 het volgende:pauze
en iedereen is weer met klanten bezig
behalve dinges, maar die is broodje halen dus dan maar achter de pc eten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef debbie_19 het volgende:
pauze
moet ik vandaag ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef debbie_19 het volgende:pauze
Dinges smst genoeg denk ikquote:
Heb ik 2 jaar lang gedaanquote:
heheh goedemiddag Renequote:
Ik heb officieel een uur lunchpauze..maar nog geen 1x genomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar lang gedaan
Daarna vond ik een baan met een uur lunchpauze.. dat is dan echt luxe
hi reclame.. word geen Dingesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dinges smst genoeg denk ikmaar ga hier niet de namen van me collega's neerzetten die ik zelf nog amper ken
fucking watje, je hebt ook altijd watquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef crazy987 het volgende:
ik had bij me vorige stage anderhalf uur pauzequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar lang gedaan
Daarna vond ik een baan met een uur lunchpauze.. dat is dan echt luxe
ik lijk dronken als ik gewoon kijkquote:
heb ik niet bijquote:
naisquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ey rambo, joris gaat al die shit op externe hd zetten
Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef crazy987 het volgende:
bij een nieuwe baan zou ik idd maar niet te zeer vallen over gemiste pauzesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb officieel een uur lunchpauze..maar nog geen 1x genomen.
**kraakt zijn vingers**quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh goedemiddag Renealles goed ?
we hebben je hulp nodig sherlock renedenk je dat je het aan kan ?
dan vertel ik je opdracht
als lijkt me wijsquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dinges smst genoeg denk ikmaar ga hier niet de namen van me collega's neerzetten die ik zelf nog amper ken
Ow val iko ok niet overquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij een nieuwe baan zou ik idd maar niet te zeer vallen over gemiste pauzes
Och, gelukkig heb je ons he
Naramig slikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallen
Huil niet zo huiliequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallen
Gelijk heb jequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow val iko ok niet overmaar weet ook niet wat ik een uur lang moet gaan doen
en als niemand pauze neemt tja ik ga niet in me remi zitten.
Van jouw avatar krijg ik nog eens migrainequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb gelukkig maanden al geen migraine gehad![]()
even afkloppen.
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vertel het hem gewoonquote:
Droge ogen? lensen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.
want ik heb het gewoon 80% van de maand.
Omgekeerde PMSquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.
want ik heb het gewoon 80% van de maand.
zoals je weet heeft mevrouw Debbiequote:
Oeh das wel een goede...quote:
hoofdpijn zekerz jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie
Jij moet het ondertussen wel gewend zijn
alle oogtests al 3 keer gehad. niks.quote:
quote:
Neurologisch onderzoekje in het ziekenhuis lijkt me niet overbodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alle oogtests al 3 keer gehad. niks.
maar ik ga binnenkort weer langs de doc.
en nu wil ik een degelijk onderzoek in het ziekenhuis.
en als die eikel dat niet aanstaat, mag hij naar de tandarts
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Allemaal watjes hier
ik ga gewoon met keiharde koppijn naar de stad en dan leffe blond drinken
ik ben ook binnenstebuiten gekeerd...das geen pretjequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Daarom baren wij ook ipv mannenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mannen kunnen er gewoon minder goed tegen dan vrouwen. Het is toch algemeen bekent dat wij een hogere pijngrens hebben
nee ik van de jouwe niet wou je zeggen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Van jouw avatar krijg ik nog eens migraine
Natuurlijk is dat een goeiequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh das wel een goede...
Al eens langs de optiecien geweest crazy?
is wel heel verstandig dan van je om te gaan werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.
geloof me, dat is zwaar.
vooral als je de helft van de tijd maar slecht ziet wat er op t beeldscherm staat.
slecht zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.
geloof me, dat is zwaar.
vooral als je de helft van de tijd maar slecht ziet wat er op t beeldscherm staat.
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische docquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neurologisch onderzoekje in het ziekenhuis lijkt me niet overbodig
We steken elkaar aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik van de jouwe niet wou je zeggen ?
nee hoor, god wilde het bier niet van de kerel weg nemen, hij dacht, die vrouwen kunnen wel zonderquote:
Mkejquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het programma MOET deze week af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is wel heel verstandig dan van je om te gaan werken
ik sla het er wel uit
Waarom blijft iedereen toch hij zn HA als ie er zo over klaagtquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische doc
al vaker om gezeurt maar krijg t niet
agreedquote:
dat heb je in brabant, ik heb/had nystagmus (zoek maar op wikipedia) en dan de ergere vorm, ik kreeg meteen neurologisch onderzoek, voorrang op scan allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische doc
al vaker om gezeurt maar krijg t niet
ik heb altijd een geweldig zicht gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
slecht zienheb ik mij hele leven man
ja je dacht altijd een schaap te pakken , maar het bleek te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
slecht zienheb ik mij hele leven man
quote:
quote:
het programma moet af, ze konden mij in de stront zakken. Als ze daar geen begrip voor hebben zou ik meteen wat anders zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het programma MOET deze week af.
en heb nog wel wat te doen.
maar kan nu echt niet fatsoenlijk programmeren.
moet nog 1 print-fucntie inbouwen met dubbele printopties.
wat controles uitvoeren bij andere functies.
ect
dat is echt kutwerk
mja ach.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heb je in brabant, ik heb/had nystagmus (zoek maar op wikipedia) en dan de ergere vorm, ik kreeg meteen neurologisch onderzoek, voorrang op scan alles
het heeft niet altijd met - x te maken gastquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb altijd een geweldig zicht gehad.
bij m`n oogtests iets van -0.5 ofzo. dus niet echt de moeite.
een pot natquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je dacht altijd een schaap te pakken , maar het bleek te zijn
[ afbeelding ]
naja, t is stage he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het programma moet af, ze konden mij in de stront zakken. Als ze daar geen begrip voor hebben zou ik meteen wat anders zoeken
hij moet ook niet naar de HA, maar naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch hij zn HA als ie er zo over klaagt
Ik snap dat echt niet...
538quote:
mijn eerste huisarts maakte de blunder om mijn verbrijzelde enkel te verbinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ach.
ik heb echt een kwakzalver
eens een brommerongeluk gehad, brommer op m`n knie
knie niet meer recht kunnen leggen, knieschijf niet meer normaal in positie.
die eikel: ja wacht maar een paar dagen, komt VAST wel goed
Collegaquote:
normaal krijg je een verwijskaart als je erom vraagtquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij moet ook niet naar de HA, maar naar het ziekenhuis.
mja ik wil ook naar een anderquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn eerste huisarts maakte de blunder om mijn verbrijzelde enkel te verbinden.
Ma met mij toch maar even langs de EHBO en die hebben het verband er direct afgehaald.
Moest geopeerd worden, anders had ik wrs nooit meer goed kunnen lopen
Lekker dan...
Meteen laatste keer geweest dat ik er ben geweest
bij mij niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal krijg je een verwijskaart als je erom vraagt
collegaquote:
okay als ie dat zei, belde ik DIRECT het ziekenhuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij niet.
zegt die eikel vrolijk: ja die zeggen WAARSCHIJNLIJK toch hetzelvde als mij.
die gast vraagt gewoon om zelf wat te breken
mag tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay als ie dat zei, belde ik DIRECT het ziekenhuis
quote:
dat zeggen ze allemaal!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef Runx het volgende:
ik be zo geil he echt , dat ik maar een appel ga eten
Mwah...druk met werk... en stront verkouden... en overal spierpijn...quote:
Wahahahquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal!
[ afbeelding ]
wie de fuck is het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal!
[ afbeelding ]
Das nog eens een vaag plaatje...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal!
[ afbeelding ]
moooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mwah...druk met werk... en stront verkouden... en overal spierpijn...
Dus gaat goed![]()
waterpijp appelquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal!
[ afbeelding ]
ben je nieuw ? welkomquote:
ik heet ramtinquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ? welkom
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice?
Welkomquote:
ik heb net een banaan gekregen van een collegaquote:
Dus je wilt geen koekies?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef Runx het volgende:
ik be zo geil he echt , dat ik maar een appel ga eten
ga je mooz achterna?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkomkool man ik heet Martin
wat voor werk doe je ?
werkeloosquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkomkool man ik heet Martin
wat voor werk doe je ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb net een banaan gekregen van een collega
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb net een banaan gekregen van een collega
tja al er niemand is, begrijp ik moos heel goed jaquote:
wat is daar raar aan... het is elke woensdag fruitdag, dus krijgen we fruit van de zaak... en mn collega heeft voor mij een banaan gehaald...quote:
ik dacht dat je een appel ging eten ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
tja al er niemand is, begrijp ik moos heel goed ja
nee MD zit nu onder een bureauquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in ruil is voor die banaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in ruil is voor die banaan
sarcasme jahquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is daar raar aan... het is elke woensdag fruitdag, dus krijgen we fruit van de zaak... en mn collega heeft voor mij een banaan gehaald...
daar is toch niets raars aan...
ok ik begrijp hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je een appel ging eten ?
quote:
ben je nieuw ? welkomquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:24 schreef Deceit het volgende:
saaiheid op t werk
Ben je geil of wil je een koekiequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
nee er staat toch duidelijk een appel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
tja al er niemand is, begrijp ik moos heel goed ja
koekie, zeker voor mij...quote:
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
ik heb een leuke idee voor de OP maar dat ga ik lekker niet zeggen
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
klopt ik heb ook met debbiequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...
welkomquote:
ze zeggen het alleen tegen elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitvervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarna wil een schaap
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, lunch gehaald en nu achter het buro eten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitJa en als je het niet bent neem je een koekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders![]()
owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...quote:
pussy ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dan passen ze goed bij elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurtquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is niet slim... straks heb je nog meer kruimels in je toetsenbord...
Maar wat heb je vandaag uit jullie geweldige kantine gehaald?
er zijn er zelfs 2quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, baas gehaald en nu onder het buro eten
vreetkick ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
Volgens mij welquote:
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequotequote:
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
jij eet geen 2 broodjes per week?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...
als je stoned bent wel hoarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jij met je afrikaanse gewoontesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
5 kale krentenbolletjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
idd, lekker sappige pruimquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dat is meer dan ik nu op mn bord hebquote:
kom het gewoon niet latenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequote
ik pas ernaquote:
Per week hequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
nee alleen kip en biefstukquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?quote:
ze zei toch op mn 2 broodjes: dat eet ik in een week nog niet eensquote:
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?
echt wel de power rangers kunnen dat wel, want zij kunnen allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...
niemand kan op 5 krentenbollen per week leven
Ach ze maakt zich niet dikquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wat je rooktquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
nja je kunt OVERLEVEN op weinig, alleen doe je dat dus ook niet jarenlang (kijk maar naar mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
maarjij heb een ziektequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
wat eten we vandaag ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
even mn post in KSC zoekenquote:
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ? welkom
vertel ons wat voor werk je doet
quote:
dat dusquote:Het menu van Woensdag
14 januari 2009
D A G S C H O T E L
Kalfsgehaktballetjes met tapassaus 330 Kcal ¤ 3.00
Verse vissticks 500 Kcal ¤ 3.00
met kruidensaus 29 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken courgettes 79 Kcal ¤ 0.78
Pasta met basilicum 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Erwtensoep 99 Kcal ¤ 0.73
Heldere kippensoep 87 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenkroket 230 Kcal ¤ 0.62
Groentenpasteitje 311 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalensalade 120 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Uitsmijter ham 644 Kcal ¤ 1.34
Frikandel 220 Kcal ¤ 0.50
Sate wrap 230 Kcal ¤ 1.79
vol verwachting wacht ik op je linkjequote:
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.
was heel saai.. en toen in 1 maand ongeveer 1500 posts.. was ziekelijk!
Nu zit ik dus in nederland en wat doe ik? reserveringen + receptie
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ook
misschien tijd voor iets anders als je het niet leuk vind ?
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dichtquote:
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!
kutjebeffquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dicht
marketing - evenementenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?
project planner in olie en gas sectorquote:
wat verwacht je van een allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef Deceit het volgende:
En wat doen jullie allemaal??
grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?quote:
Secretaresse en barvrouwquote:
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?
dat ziet er weer voortreffelijk uit, maar wat is dat met die heldere soepen ?quote:
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
wat verwacht je van een allochtoon
nou datte dus
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
moet je poepen?quote:
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....
als je het dit keer op het potje doet, krijg je daar een stikker op !quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
ik ga pipi machen
en ik moet ook poepies latenstinkie
Waarheid kan hard zijn jaquote:
Niet van los brood en los belegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?
quote:
met 3 vrouwen vind ik het bestquote:
Het was met 3 x mezelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met 3 vrouwen vind ik het best
is de duikboot gezonken ?quote:
bullseyequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtinquote:
Mn ex was ook zo'n aso allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bullseye
gajes van de onderste plank
Ik ben een lieve allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtin![]()
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef crazy987 het volgende:
issie nog nie vol ?
valt me mee
maar ik ga roken
hier ook moest research doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...
Naiis ^^quote:
vast niet groter dan ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
wie heb je onderzocht?quote:
BACK from business..quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
zoals je weet heeft mevrouw Debbieeen nieuwe baan bij een auto dealer in Apeldoorn, wij willen weten welke maar dat verteld ze niet, Sergeant zou jij dit willen uitzoeken, want we hebben geen hoop meer
plz
wat een waardeloze menukaart dan...quote:
Oh ja, die zijn er genoegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..
zo weinig maar...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
want er zijn in en rondom Apeldoorn +-200 auto (verhuur) bedrijven.
jammergenoeg wel ja...quote:
heb jij 4 handen? en nog blauw ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
vandaar dat ik altijd na de beste mensen gaan for the jobquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
5 van zulke handen red ik nog niet hoor..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
het is gewoon een merk dealerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
registratiedatum hebben we niks aan LLquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?
weet jij meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is gewoon een merk dealer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |