Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef crazy987 het volgende:
en ik ga maar weer aan de paracetamol.
fucking hoofdpijn alweer 3-4 dagen lang.
en zo duizelig dat t net lijkt alsof ik zwaar dronken ben
bij een nieuwe baan zou ik idd maar niet te zeer vallen over gemiste pauzesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb officieel een uur lunchpauze..maar nog geen 1x genomen.
**kraakt zijn vingers**quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh goedemiddag Renealles goed ?
we hebben je hulp nodig sherlock renedenk je dat je het aan kan ?
dan vertel ik je opdracht
als lijkt me wijsquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dinges smst genoeg denk ikmaar ga hier niet de namen van me collega's neerzetten die ik zelf nog amper ken
Ow val iko ok niet overquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij een nieuwe baan zou ik idd maar niet te zeer vallen over gemiste pauzes
Och, gelukkig heb je ons he
Naramig slikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallen
Huil niet zo huiliequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie...heb al bijna me hele leven bijna iedere dag hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallen
Gelijk heb jequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow val iko ok niet overmaar weet ook niet wat ik een uur lang moet gaan doen
en als niemand pauze neemt tja ik ga niet in me remi zitten.
Van jouw avatar krijg ik nog eens migrainequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb gelukkig maanden al geen migraine gehad![]()
even afkloppen.
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vertel het hem gewoonquote:
Droge ogen? lensen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.
want ik heb het gewoon 80% van de maand.
Omgekeerde PMSquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik was blij dat ik net 2 weken geen hoofdpijn had.
want ik heb het gewoon 80% van de maand.
zoals je weet heeft mevrouw Debbiequote:
Oeh das wel een goede...quote:
hoofdpijn zekerz jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Huil niet zo huilie
Jij moet het ondertussen wel gewend zijn
alle oogtests al 3 keer gehad. niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |