Ach ze maakt zich niet dikquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...
niemand kan op 5 krentenbollen per week leven
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...
niemand kan op 5 krentenbollen per week leven
en wat je rooktquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
nja je kunt OVERLEVEN op weinig, alleen doe je dat dus ook niet jarenlang (kijk maar naar mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
maarjij heb een ziektequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...
wat eten we vandaag ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
even mn post in KSC zoekenquote:
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ? welkom
vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice?
quote:
dat dusquote:Het menu van Woensdag
14 januari 2009
D A G S C H O T E L
Kalfsgehaktballetjes met tapassaus 330 Kcal ¤ 3.00
Verse vissticks 500 Kcal ¤ 3.00
met kruidensaus 29 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken courgettes 79 Kcal ¤ 0.78
Pasta met basilicum 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Erwtensoep 99 Kcal ¤ 0.73
Heldere kippensoep 87 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenkroket 230 Kcal ¤ 0.62
Groentenpasteitje 311 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalensalade 120 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Uitsmijter ham 644 Kcal ¤ 1.34
Frikandel 220 Kcal ¤ 0.50
Sate wrap 230 Kcal ¤ 1.79
vol verwachting wacht ik op je linkjequote:
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.
was heel saai.. en toen in 1 maand ongeveer 1500 posts.. was ziekelijk!
Nu zit ik dus in nederland en wat doe ik? reserveringen + receptie
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ook
misschien tijd voor iets anders als je het niet leuk vind ?
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dichtquote:
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!
kutjebeffquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dicht
marketing - evenementenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?
project planner in olie en gas sectorquote:
wat verwacht je van een allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef Deceit het volgende:
En wat doen jullie allemaal??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |