owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...quote:
pussy ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dan passen ze goed bij elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurtquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is niet slim... straks heb je nog meer kruimels in je toetsenbord...
Maar wat heb je vandaag uit jullie geweldige kantine gehaald?
er zijn er zelfs 2quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, baas gehaald en nu onder het buro eten
vreetkick ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
Volgens mij welquote:
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequotequote:
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
jij eet geen 2 broodjes per week?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...
als je stoned bent wel hoarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jij met je afrikaanse gewoontesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
5 kale krentenbolletjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
idd, lekker sappige pruimquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dat is meer dan ik nu op mn bord hebquote:
kom het gewoon niet latenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequote
ik pas ernaquote:
Per week hequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
nee alleen kip en biefstukquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?quote:
ze zei toch op mn 2 broodjes: dat eet ik in een week nog niet eensquote:
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?
echt wel de power rangers kunnen dat wel, want zij kunnen allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...
niemand kan op 5 krentenbollen per week leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |