wat is daar raar aan... het is elke woensdag fruitdag, dus krijgen we fruit van de zaak... en mn collega heeft voor mij een banaan gehaald...quote:
ik dacht dat je een appel ging eten ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
tja al er niemand is, begrijp ik moos heel goed ja
nee MD zit nu onder een bureauquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in ruil is voor die banaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in ruil is voor die banaan
sarcasme jahquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is daar raar aan... het is elke woensdag fruitdag, dus krijgen we fruit van de zaak... en mn collega heeft voor mij een banaan gehaald...
daar is toch niets raars aan...
ok ik begrijp hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je een appel ging eten ?
quote:
ben je nieuw ? welkomquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:24 schreef Deceit het volgende:
saaiheid op t werk
Ben je geil of wil je een koekiequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
nee er staat toch duidelijk een appel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
tja al er niemand is, begrijp ik moos heel goed ja
koekie, zeker voor mij...quote:
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
ik heb een leuke idee voor de OP maar dat ga ik lekker niet zeggen
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
klopt ik heb ook met debbiequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...
welkomquote:
ze zeggen het alleen tegen elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitvervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarna wil een schaap
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, lunch gehaald en nu achter het buro eten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
voor de 2x als ik geil ben wil ik een appel punt uitJa en als je het niet bent neem je een koekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |