owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...quote:
pussy ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dan passen ze goed bij elkaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt debbie wel... die zegt ook niks...
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurtquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is niet slim... straks heb je nog meer kruimels in je toetsenbord...
Maar wat heb je vandaag uit jullie geweldige kantine gehaald?
er zijn er zelfs 2quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
owja ik herinner me een bepaalde foto van jou en debbie...
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, baas gehaald en nu onder het buro eten
vreetkick ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
Volgens mij welquote:
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequotequote:
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 broodjes, 1 frikandel en 1 bakje tonijnsalade (die ik dus op die broodjes doe), cola en als toetje musli in yoghurt
jij eet geen 2 broodjes per week?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jezus hey... Dat eet ik nog geeneens in een week...
als je stoned bent wel hoarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jij met je afrikaanse gewoontesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
5 kale krentenbolletjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
idd, lekker sappige pruimquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja en als je het niet bent neem je een koekie
Als ik geil ben wil ik geen appel maar iets anders
Dat is meer dan ik nu op mn bord hebquote:
kom het gewoon niet latenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het wel weten, anders had je me gewoon gequote
ik pas ernaquote:
Per week hequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
nee alleen kip en biefstukquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij eet geen 2 broodjes per week?
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?quote:
ze zei toch op mn 2 broodjes: dat eet ik in een week nog niet eensquote:
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo eet je eigenljik zo weinig... geldbesparing ofzo?
echt wel de power rangers kunnen dat wel, want zij kunnen allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ze het alleen over dr lunch heeft...
niemand kan op 5 krentenbollen per week leven
Ach ze maakt zich niet dikquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wat je rooktquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
nja je kunt OVERLEVEN op weinig, alleen doe je dat dus ook niet jarenlang (kijk maar naar mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik ben altijd een grote eter geweest.... dus ik heb geen idee wat het minimum is waar je op kan leven... scheelt ook wel wat je erbij drinkt...
maarjij heb een ziektequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
wat eten we vandaag ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik nu op mn bord heb
even mn post in KSC zoekenquote:
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je nieuw ? welkom
vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice?
quote:
dat dusquote:Het menu van Woensdag
14 januari 2009
D A G S C H O T E L
Kalfsgehaktballetjes met tapassaus 330 Kcal ¤ 3.00
Verse vissticks 500 Kcal ¤ 3.00
met kruidensaus 29 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken courgettes 79 Kcal ¤ 0.78
Pasta met basilicum 168 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Erwtensoep 99 Kcal ¤ 0.73
Heldere kippensoep 87 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenkroket 230 Kcal ¤ 0.62
Groentenpasteitje 311 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Garnalensalade 120 Kcal ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2.12
S N A C K S
Uitsmijter ham 644 Kcal ¤ 1.34
Frikandel 220 Kcal ¤ 0.50
Sate wrap 230 Kcal ¤ 1.79
vol verwachting wacht ik op je linkjequote:
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
mwah ik was hier 1.5 jaar geleden ennn zat toen op stage in wenen en deed toen reserveringen.
was heel saai.. en toen in 1 maand ongeveer 1500 posts.. was ziekelijk!
Nu zit ik dus in nederland en wat doe ik? reserveringen + receptie
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , valt wel mee hoar 1500 in een maand, zo iets had ik ook
misschien tijd voor iets anders als je het niet leuk vind ?
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dichtquote:
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben aan het researchen voor opleiding! hoop na het weekend een keuze te hebben gemaakt!
kutjebeffquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ben je te laat, restaurant is al kwartier dicht
marketing - evenementenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , en welke richting ben je aan het zoeken ?
project planner in olie en gas sectorquote:
wat verwacht je van een allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef Deceit het volgende:
En wat doen jullie allemaal??
grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?quote:
Secretaresse en barvrouwquote:
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?
dat ziet er weer voortreffelijk uit, maar wat is dat met die heldere soepen ?quote:
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
wat verwacht je van een allochtoon
nou datte dus
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
moet je poepen?quote:
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....
als je het dit keer op het potje doet, krijg je daar een stikker op !quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
ik ga pipi machen
en ik moet ook poepies latenstinkie
Waarheid kan hard zijn jaquote:
Niet van los brood en los belegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?
quote:
met 3 vrouwen vind ik het bestquote:
Het was met 3 x mezelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met 3 vrouwen vind ik het best
is de duikboot gezonken ?quote:
bullseyequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtinquote:
Mn ex was ook zo'n aso allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bullseye
gajes van de onderste plank
Ik ben een lieve allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtin![]()
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef crazy987 het volgende:
issie nog nie vol ?
valt me mee
maar ik ga roken
hier ook moest research doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...
Naiis ^^quote:
vast niet groter dan ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
wie heb je onderzocht?quote:
BACK from business..quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
zoals je weet heeft mevrouw Debbieeen nieuwe baan bij een auto dealer in Apeldoorn, wij willen weten welke maar dat verteld ze niet, Sergeant zou jij dit willen uitzoeken, want we hebben geen hoop meer
plz
wat een waardeloze menukaart dan...quote:
Oh ja, die zijn er genoegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..
zo weinig maar...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
want er zijn in en rondom Apeldoorn +-200 auto (verhuur) bedrijven.
jammergenoeg wel ja...quote:
heb jij 4 handen? en nog blauw ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
vandaar dat ik altijd na de beste mensen gaan for the jobquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
5 van zulke handen red ik nog niet hoor..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
het is gewoon een merk dealerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
registratiedatum hebben we niks aan LLquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?
weet jij meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is gewoon een merk dealer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |