bullseyequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtinquote:
Mn ex was ook zo'n aso allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bullseye
gajes van de onderste plank
Ik ben een lieve allochtoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn ex was ook zo'n aso allochtoon
trots op het feit dat ie iemand blind had getrapt enzo
Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je ook zo iets maken zo oud is Ramtin![]()
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef crazy987 het volgende:
issie nog nie vol ?
valt me mee
maar ik ga roken
hier ook moest research doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja sorry... ben vandaag wat drukker dan normaal...
Naiis ^^quote:
vast niet groter dan ik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
wie heb je onderzocht?quote:
BACK from business..quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
zoals je weet heeft mevrouw Debbieeen nieuwe baan bij een auto dealer in Apeldoorn, wij willen weten welke maar dat verteld ze niet, Sergeant zou jij dit willen uitzoeken, want we hebben geen hoop meer
plz
wat een waardeloze menukaart dan...quote:
Oh ja, die zijn er genoegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja ik ken ook wel NL-er die er iets te trots op zijn dat ze blank zijn..
zo weinig maar...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
want er zijn in en rondom Apeldoorn +-200 auto (verhuur) bedrijven.
jammergenoeg wel ja...quote:
heb jij 4 handen? en nog blauw ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
vandaar dat ik altijd na de beste mensen gaan for the jobquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
heb ik al eens naar gekeken (debbie vinden is mijn ultime uitdaging namelijk).. het is mogelijk om het uit te zoeken maar echt veel werk.
5 van zulke handen red ik nog niet hoor..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben al zo oud
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] +[ afbeelding ]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
Naiis ^^
thank youdan kan iedereen zien dat ik een grote jongen ben
het is gewoon een merk dealerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
BACK from business..
registratiedatum hebben we niks aan LLquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik nou de datum uit je profiel halen?
weet jij meer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is gewoon een merk dealer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |