grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?quote:
Secretaresse en barvrouwquote:
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig dan kan je het aantal calorien van wat je eet uitrekenen... hoeveel heb jij er nu op LL?
dat ziet er weer voortreffelijk uit, maar wat is dat met die heldere soepen ?quote:
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
wat verwacht je van een allochtoon
nou datte dus
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
en voor de mede-allochtonen als jij, krijgen wij, de werkende allochtonen een slechte naam!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten niet op fok!, maar stelen en vernielen buiten alles
moet je poepen?quote:
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij me vertelt hoe veel er in een wit broodje zitten....
als je het dit keer op het potje doet, krijg je daar een stikker op !quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
ik ga pipi machen
en ik moet ook poepies latenstinkie
Waarheid kan hard zijn jaquote:
Niet van los brood en los belegquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij kan dat toch allemaal zien op jouw menukaart?
quote:
met 3 vrouwen vind ik het bestquote:
Het was met 3 x mezelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met 3 vrouwen vind ik het best
is de duikboot gezonken ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |