Neurologisch onderzoekje in het ziekenhuis lijkt me niet overbodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alle oogtests al 3 keer gehad. niks.
maar ik ga binnenkort weer langs de doc.
en nu wil ik een degelijk onderzoek in het ziekenhuis.
en als die eikel dat niet aanstaat, mag hij naar de tandarts
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Allemaal watjes hier
ik ga gewoon met keiharde koppijn naar de stad en dan leffe blond drinken
ik ben ook binnenstebuiten gekeerd...das geen pretjequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Daarom baren wij ook ipv mannenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mannen kunnen er gewoon minder goed tegen dan vrouwen. Het is toch algemeen bekent dat wij een hogere pijngrens hebben
nee ik van de jouwe niet wou je zeggen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Van jouw avatar krijg ik nog eens migraine
Natuurlijk is dat een goeiequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh das wel een goede...
Al eens langs de optiecien geweest crazy?
is wel heel verstandig dan van je om te gaan werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.
geloof me, dat is zwaar.
vooral als je de helft van de tijd maar slecht ziet wat er op t beeldscherm staat.
slecht zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit nu ook met duizeligheid en koppijn op t werk te programmeren.
geloof me, dat is zwaar.
vooral als je de helft van de tijd maar slecht ziet wat er op t beeldscherm staat.
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische docquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neurologisch onderzoekje in het ziekenhuis lijkt me niet overbodig
We steken elkaar aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik van de jouwe niet wou je zeggen ?
nee hoor, god wilde het bier niet van de kerel weg nemen, hij dacht, die vrouwen kunnen wel zonderquote:
Mkejquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het programma MOET deze week af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is wel heel verstandig dan van je om te gaan werken
ik sla het er wel uit
Waarom blijft iedereen toch hij zn HA als ie er zo over klaagtquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische doc
al vaker om gezeurt maar krijg t niet
agreedquote:
dat heb je in brabant, ik heb/had nystagmus (zoek maar op wikipedia) en dan de ergere vorm, ik kreeg meteen neurologisch onderzoek, voorrang op scan allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarom mijn reactie van mijn oh zo fantastische doc
al vaker om gezeurt maar krijg t niet
ik heb altijd een geweldig zicht gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
slecht zienheb ik mij hele leven man
ja je dacht altijd een schaap te pakken , maar het bleek te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Runx het volgende:
[..]
slecht zienheb ik mij hele leven man
quote:
quote:
het programma moet af, ze konden mij in de stront zakken. Als ze daar geen begrip voor hebben zou ik meteen wat anders zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het programma MOET deze week af.
en heb nog wel wat te doen.
maar kan nu echt niet fatsoenlijk programmeren.
moet nog 1 print-fucntie inbouwen met dubbele printopties.
wat controles uitvoeren bij andere functies.
ect
dat is echt kutwerk
mja ach.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat heb je in brabant, ik heb/had nystagmus (zoek maar op wikipedia) en dan de ergere vorm, ik kreeg meteen neurologisch onderzoek, voorrang op scan alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |