het heeft niet altijd met - x te maken gastquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb altijd een geweldig zicht gehad.
bij m`n oogtests iets van -0.5 ofzo. dus niet echt de moeite.
een pot natquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je dacht altijd een schaap te pakken , maar het bleek te zijn
[ afbeelding ]
naja, t is stage he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het programma moet af, ze konden mij in de stront zakken. Als ze daar geen begrip voor hebben zou ik meteen wat anders zoeken
hij moet ook niet naar de HA, maar naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen toch hij zn HA als ie er zo over klaagt
Ik snap dat echt niet...
538quote:
mijn eerste huisarts maakte de blunder om mijn verbrijzelde enkel te verbinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ach.
ik heb echt een kwakzalver
eens een brommerongeluk gehad, brommer op m`n knie
knie niet meer recht kunnen leggen, knieschijf niet meer normaal in positie.
die eikel: ja wacht maar een paar dagen, komt VAST wel goed
Collegaquote:
normaal krijg je een verwijskaart als je erom vraagtquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij moet ook niet naar de HA, maar naar het ziekenhuis.
mja ik wil ook naar een anderquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn eerste huisarts maakte de blunder om mijn verbrijzelde enkel te verbinden.
Ma met mij toch maar even langs de EHBO en die hebben het verband er direct afgehaald.
Moest geopeerd worden, anders had ik wrs nooit meer goed kunnen lopen
Lekker dan...
Meteen laatste keer geweest dat ik er ben geweest
bij mij niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal krijg je een verwijskaart als je erom vraagt
collegaquote:
okay als ie dat zei, belde ik DIRECT het ziekenhuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij niet.
zegt die eikel vrolijk: ja die zeggen WAARSCHIJNLIJK toch hetzelvde als mij.
die gast vraagt gewoon om zelf wat te breken
mag tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay als ie dat zei, belde ik DIRECT het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |