met je collega in gesprek ? wie zijn nou belangrijkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kwam met me collega in gesprek en toen vergat ik dat ik nog niet op submit had gedrukt
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
met je collega in gesprek ? wie zijn nou belangrijker
dat is voor jou een vraag voor mij een weetquote:
ja of je verneukt de lay-out evenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef crazy987 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
Hoeveel gasten die hier posten hebben daadwerkelijk een baan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
quote:
aan je kameel te zien ben je allochtoon dus jij hebt blijkbaar geen baanquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
Dat is tof van jequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou ik dat ontkennen
ik zeg het gewoon eerlijk
stagequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Elkafila het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
aan je kameel te zien ben je allochtoon dus jij hebt blijkbaar geen baan
volgens mij heeft bijna iedereen hier een baan
ben je nieuw ? welkom
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice?
Niemand is daar zo goed in als hijzelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar als die gene is ''overleden'' of geen ''tijd'' heeft, en niks aan zijn ''product'' doet mag jij het overnemen
nee zo is het puur uit me hartquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is tof van je
Als de zin nou beter geformuleerd was, dan had ik um in mijn signature gezet
Als ik um aanpas is het geen quote meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
nee zo is het puur uit me hart
en je kan hem toch zelf goed formuleren ?
ok, maar ik mis het welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niemand is daar zo goed in als hijzelf
als je nou tegen mij zegt hoe het verbeterd kan worden, dan wijzig ik mij bericht en formuleer ik het goed en kan jij hem als quote gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik um aanpas is het geen quote meer
zeg dat nou niet straks komt die weer hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:29 schreef Friday12 het volgende:
kut die neger zijn ban is zo afgelopen of niet ? ;{
hij krijg zeker weer een ban mafkeesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
zeg dat nou niet straks komt die weer hier
zolang die maar niet hier komt vind ik het best
dat hak al doan ! Ik heb echt geen zin meer.quote:
wie, die papi gast ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij krijg zeker weer een ban mafkees
ownedquote:
jah maar die eindigd vanmiddagquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wie, die papi gast ?
is die eindelijk gebannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |