Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een grote mond redt je het niet mee hoor
daarom dee ik het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Fipo
omg, moos we hebben te maken met een copy cat
nee dat nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet in je blote billen of lingerie
quote:
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.quote:
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh landquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebben
moos kapte ermee, toen heb ik de traditie in ere gehouden. Dat kun je niet zomaar van tafel afwimpelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos kapte ermee, toen heb ik de traditie in ere gehouden. Dat kun je niet zomaar van tafel afwimpelen
ze gaat al zo vaak op en neerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh land
Thats the spiritquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb ook heul geen zin meer
kheb mijn cijfers toch al binnen
niet slaanquote:
volquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
-mad heeft gelijk
Hij is de trouwe opvolger dat kan niet zomaar afgepakt worden, of moet Moozz zelf ook weer meedoen?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebben
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
-mad heeft gelijk
Hij is de trouwe opvolger dat kan niet zomaar afgepakt worden, of moet Moozz zelf ook weer meedoen?
Daar zit ik toch al jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh land
Koekjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sexueel getint?
Hoe kom je daar nou bij
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koekjes
Neuken
Koffie
Neuken