Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een grote mond redt je het niet mee hoor
daarom dee ik het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Fipo
omg, moos we hebben te maken met een copy cat
nee dat nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet in je blote billen of lingerie
quote:
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.quote:
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh landquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebben
moos kapte ermee, toen heb ik de traditie in ere gehouden. Dat kun je niet zomaar van tafel afwimpelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is heul niet eerlijk, ik heb die met heel veel moeite van moos gejat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos kapte ermee, toen heb ik de traditie in ere gehouden. Dat kun je niet zomaar van tafel afwimpelen
ze gaat al zo vaak op en neerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh land
Thats the spiritquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb ook heul geen zin meer
kheb mijn cijfers toch al binnen
niet slaanquote:
volquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
-mad heeft gelijk
Hij is de trouwe opvolger dat kan niet zomaar afgepakt worden, of moet Moozz zelf ook weer meedoen?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh volgens ben maak jij constant sexueel getinte opmerkingen..doet een ander het, is het ineens een grote bek hebben
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
-mad heeft gelijk
Hij is de trouwe opvolger dat kan niet zomaar afgepakt worden, of moet Moozz zelf ook weer meedoen?
Daar zit ik toch al jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga toch je even op en neer naar/in het zuiden vh land
Koekjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sexueel getint?
Hoe kom je daar nou bij
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koekjes
Neuken
Koffie
Neuken
Corset foto's
Neuken
precies, en je weet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Runx het volgende:
oja als we het over pikante foto's hebben en vertrouwen, LL kijk maar naar mij, heb allemaal stuk voor stuk pikante foto's op me fobois er ooit wat meet gebeurd nee
niet doen, dan moet ze zo met 1 hand typenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koekjes
Neuken
Koffie
Neuken
Corset foto's
Neuken
een foto van een corset.. zijn die woorden sexueel getint?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koekjes
Neuken
Koffie
Neuken
Corset foto's
Neuken
nee, daar raak jij opgewonden van geile slet dat je er rond looptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een foto van een corset.. zijn die woorden sexueel getint?
voor de rest heb je gelijkkoffie is een zwaar erotisch woord
Hans(mn collega)
Hij zorgt voor koffie...
Thanx Hans
Ik niet.. vind ze wel moooooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, daar raak jij opgewonden van geile slet dat je er rond loopt![]()
ow hewwo hans, how's it going?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hans(mn collega)
Hij zorgt voor koffie...
Thanx Hans
serieus ik heb ook een collega hier zitten die ook hans heet, en die ook net koffie heeft gehaald WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hans(mn collega)
Hij zorgt voor koffie...
Thanx Hans
volgens onderzoek raakt het grootste deel van de vrouwen opgewonden als je vies tegen ze praatquote:
Volgens mij niet goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ow hewwo hans, how's it going?
OMFG, 2 mensen die Hans hetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
serieus ik heb ook een collega hier zitten die ook hans heet, en die ook net koffie heeft gehaald WTF
kerel zit naar jouw fobo te kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij niet goed
Hij staart naar zn scherm enzo
Ik ga zo op allochtonenjachtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Runx het volgende:
[..]
serieus ik heb ook een collega hier zitten die ook hans heet, en die ook net koffie heeft gehaald WTF
Onderzoek uitgevoerd door mannen zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens onderzoek raakt het grootste deel van de vrouwen opgewonden als je vies tegen ze praat
jij vond dat ook lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo op allochtonenjacht
Creapy zeg
[..]
Onderzoek uitgevoerd door mannen zeker
uhmmm werk je heel toevallig in Enschede drienerlo ? bij TUI Nederlandquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo op allochtonenjacht
Creapy zeg
[..]
Onderzoek uitgevoerd door mannen zeker
wederom iets wat ik niet kan zienquote:
thnxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ik weet zeker dat je erom moet lachen
Alleen vanacht, bij jouquote:
nou ok, eentje voor jou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |