Als je googeld op rel en feest bier en tieten kom je hier terechtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vertel hoe..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.quote:
quote:
Deed het pijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's itquote:
Uhuh.quote:
Dat weet je net een uurtjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's it
Dat komt later denk ik.quote:
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
Oh dacht alquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
You bet, Ingridquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh.
Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine.
Play it once, Sam. For old times' sake!
Cor van der Laakquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Welke karakters speelden van Kooten en de Bie ook alweer waar de zin in voorkwam: Hou je erbuiten Cock.
Ik ben me van geen kwaad bewust, peter6000!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.
quote:
Start een omroepquote:
Je hebt al 1 lidquote:
Jaaaa, dat wilde ik dus tegen bommie zeggen.quote:
Ik vrees dat het bij goed bedoelde maar helaas vruchteloze pogingen blijft.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust, peter6000!
Dan ga ik voor ons Theo.quote:
Ik ga gezallie naast je zittenquote:
Schuif ff op dikzak.quote:
Ja, en jij gaat samen met de experts van CSI uitzoeken wie het heeft gedaan.quote:
Speurhondquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en jij gaat samen met de experts van CSI uitzoeken wie het heeft gedaan.
Heeee Aaagje .. laat je niet wegpesten hoor. Tis maar een forumquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Aagjekat het volgende:
kom ook maar even binnen wippen..zie groene blaadjes staan..
shit BQ, wat klote,,schoorsteenbrand,,en dan schoonmaken die zooi, ..
Is Bommie aan rellen,
Rex!quote:
Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.quote:
Krijg grijze haren van jequote:
Ze springen spontaan door de verf heenquote:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze springen spontaan door de verf heen
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jij![]()
Het viel achteraf mee hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Aagjekat het volgende:
shit BQ, wat klote,,schoorsteenbrand,,en dan schoonmaken die zooi, ..
En ze mogen iedereen bespringen die ze willenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.
Ook dat! En ze kunnen zichzelf zonder moeite likken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En ze mogen iedereen bespringen die ze willen
Das wat lastig voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.
Nou nog 23 uur en 52 minuten te gaan, ff volhouden hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
Het duurt 24 uur hè? Wie weet wordt het nog wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het viel achteraf mee hoor.
Hoe staan de zaken in Spanje?
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
en wie doet dan de zoutjes..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgen
Is geregeld ... Hengels gaan meequote:
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
Ik vind je een dom kutwijfquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hou het wel op die met dat homo gebeuren, doe ik m'n mooie sjaaltje ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Ik ben toch homo.
Je bent te lief voor me.
Ik vind je niet geil genoeg.
Bijvoorbeeld.
heb ik niet gezegd,,,zei, ze hebben het bod aanvaard, dus ik dacht het zit snorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?
Die is erg..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Bijvoorbeeld.
Het ligt aan mijquote:
Goedzo, hoef ik me niet aan te passenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maarquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het niet want het is best leuk opzich
Boefquote:
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeequote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar
Verdomme Cc ik was aan info vissenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zeggen waar het op staat, lijkt misschien lullig, maar altijd beter dan zo'n domme dooddoener.
quote:
oeps ik dacht dat je boer zei !quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar
Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!quote:
Was de mijnequote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!
Karma gaat keihard terugkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoor
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp
dus dat schele van mij is niet gelogenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!
quote:
Wat jij wil.quote:
Ja en vervolgens snijden ze je leutert eraf, malen die in babyvoedsel en verkopen dat aan ouders van jongensbaby's!!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.
Neemt niet weg dat ik het lullig vindquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.
Als ie maar gelukkig isquote:
Jij hebt een aantal rare vrouwen ontmoet in je leven.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef versabommie het volgende:
Ja en vervolgens snijden ze je leutert eraf, malen die in babyvoedsel en verkopen dat aan ouders van jongensbaby's!!
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Neemt niet weg dat ik het lullig vind
en ziehier.. de reden van mijn scheidingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt een aantal rare vrouwen ontmoet in je leven.
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!quote:
Die is verschrompeld als een piemel in de nieuwjaarsduik ..quote:
Ik vind dat zo kutquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.
Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom net van de buurman....... ik ben hutspot aan het maken en toen kwam ik achter dat
ik geen melk in huis had![]()
![]()
![]()
godver ........ maar ik ben weer gered......kreeg een half pak mee........
zo effe kijken of ik de aardappelen al af kan gieten.....
hutspot........
![]()
latersssssssss
Ik heb écht alléén maar een beetje melk geleendquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ze weer aan. Trut, ga je buurman neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
Jij leest mijn woorden heel raar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!quote:
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreidquote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!
Ja, wat wil je dan? Je zult toch door die zure appel heen moeten bijten.quote:
nee jij denkt als een vrouw, ik als man!quote:
Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ziehier.. de reden van mijn scheiding
Scheiden ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!
Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!
Ja ze hebben allebei wel watquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Je zult toch door die zure appel heen moeten bijten.
Are you a man or are you a mouse?
je zit duidelijk in de zone! Beste wat je kunt doen is gewoon jezelf ingraven op de bank, met een doos bonbons en 40 afleveringen dr phil kijken!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid
Yeah rightquote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.quote:
Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!
Fann hoest de gang (dat rijmt he?)quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
negiligé spel je vast niet zo hé........![]()
maar zo spreek je het wel uit..... dussss maakt 't uit........
zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?
Dat klinkt al een stuk beter dan "kijk mij eens twee chicks om m'n vinger winden", verpakt in een zieliig lulverhaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid
Ik lig op bed met chocokoekjes en de tv aan, dat komt wel enigzins overeenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit duidelijk in de zone! Beste wat je kunt doen is gewoon jezelf ingraven op de bank, met een doos bonbons en 40 afleveringen dr phil kijken!
Mijn opa zei altijd: "knul, elke kut stinkt!"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.
Nee normaal ben ik juist moeilijk daarmeequote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.
Post je hier voor het eerst?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?
Ja! Ontmaskerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kloon van versabom dingquote:
Hoi ik ben nieuw hier!quote:
Hoi, wij zijn vreemde vrouwenquote:
Ik ben normaalquote:
quote:
Ja! En een Oilily jurk.quote:
nog steed zwart /wit gebloktquote:
Fannquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steed zwart /wit geblokt![]()
maar mijn hutspot was niet te vreten en ligt alweer in de vuilnisbak![]()
alles ging fout.......
eerst naar de buurman voor die melk.........
toen has ik alles om te beginnen...... dus ik denk effe aanrecht leegmaken heb ik de ruimte....
had ik zo'n zakkie met die hutspotmix (wat ik dus nooit meer hoef) in een kopje gedaan
en ik denk o kopje is ook schoon kan de kast weer in..... kopjes gaan omgekeerd in de la
dat zwarte ding is zo'n antislipmat dan donderd niet alles tegenelkaar als je die la dichtgooid....
maar in dat kopje zat dus die mix![]()
toen kon ik dus de hele la leeghalen en de mix weer oplepelen
en het was dus niet eens lekker ookdus nu moet ik die hele klerezooi weer afwassen
en ga ik een broodje nutella eten.........
![]()
kutzooi
Geen reetgewei toch hè.quote:
Nee joh! Gekkie!quote:
ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manierquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
FannTis zo makkelijk om het zelf te maken
Duurt ff maar zo lekker.
Heb je die klei door de wc moeten spoelen omdat het niet door je gootsteen gingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manier![]()
ik ga afwassen....... met sleepvoet........
En hoe blij ben ik daarmeequote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Gekkie!
Dat is een andere generatie.
Voetjes worden snel heetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hebben we die toevallige passant echt weggejaagd?
Gewoon je werk doen, en je best. En blijven azen op de plek waar je het naar je zin had. Daar vertekt zeker wel weer iemandquote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Hallelujah schiet mij af!!!
Zo pauze voorbij en weer aan het werk
Ik zie nog niks in MED staan, dus voorlopig is het op eigen kracht.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Je bent kaalquote:
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Ik zie nog niks in MED staan, dus voorlopig is het op eigen kracht.
Klopt ik check dat elke dag.. Ook voor mezelfquote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.
Mooooiiiiiiiiiiiiquote:
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!quote:
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Niet oh ja dat ie foetsie wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Zomaar? Gewoon?quote:
Ik maak had ff dikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!![]()
Ohw Cc, lekker dat je vandaag vrij had!
quote:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Vandaag?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
Nah gewoon, misschien een mooie kruiwagen naar een huisje!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomaar? Gewoon?
Of is er iets enorm tofs gebeurd?
Of heb je al een fles wijn in je mik?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
En dat is laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Morgen mag ik een half uurtje langer uitslapen, want ik vind dat ik pas om negen uur bij de garage terecht kan voor de APK.
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
had gekund ...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?
Ah, eindelijk aan de pammetjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
En dat is laterDonderdag is mijn rustdag.. (Wat een BS die arbo) Maar volgende week ga ik zwaar de avonddienst in HIEEEEHAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
Ohhhhhhhhquote:
Hahahaha die 10 minuten. Ik probeer in de dagdienst om negen uur aanwezig te zijn maar tis altijd 10 of kwart over.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar opquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Zo hehe, ik zit, mij krijgen ze voorlopig niet van mijn plek
Zo spannend is het allemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijdequote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal niet![]()
Wel ruzie met Donald vanmorgen, omdat hij dacht dat hij in de volledige verzorging zou gaan nu hij de poot heeft gebroken. Maar nu is hij weer mak en nog steeds mank
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Oh ja, natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Donald als in levenspartner van Katrien
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Hij heeft zijn enkel gebroken, toch niet zijn handen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Sjesusquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Even project runway kijken hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Make it work!quote:
En toen aangezetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En toen heb je die tandenborstel rectaal bij hem ingebracht? Met tandpasta.
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!quote:
quote:
Het is erg hequote:
Die Tanorexic?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!
Dat ligt eraan waar je huis woont.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard doorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is erg he![]()
Ik keek hem aan alsof hij ook op zijn hoofd gevallen was, zei dat wat hij zelf kon ook zelf moest doen en heb me omgedraaid. Malloot.
quote:
Patat!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Ja die. gewoon wel een leuk tiep Maar de grootste zwak heb ik voor dat jaren 4o meisje,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tanorexic?
Dat vind ik zo'n meelmuil.
Dit seizoen vind ik tegenvallen, qua personalities.
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijnquote:
Ik ben nu een heel lief en zorgzaam, laten we het geval van vanmorgen een kwestie van aftasten noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard door
Met joppiesausquote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
Zolang je de frituurpan na gebruik maar niet vergeet uit te zetten!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kenley heeft idd wel een mooie stijl, alleen de attitude is wat minder.quote:
Sensilube?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
En ik heb rara mayo .... Ja ik probeer wel es wat DL mayo .. Maar de Seanse tube heb ik ook nog
Deisyy tochquote:
Kan mij het fuckenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kenley heeft idd wel een mooie stijl, alleen de attitude is wat minder.
(Ik heb het hele seizoen al gezien)
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je de frituurpan na gebruik maar niet vergeet uit te zetten!
Tis patatquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het wel patat zijn, en friet als je ze een uur in de pan laat, want dan zijn ze wel zwart geblakerd.
frit-uur... voor diegene die dit magistrale woordgrapje niet begrijpt.
Welke site zit je nou weer ?quote:
Ga je ook een halve minuut op een bureaustoel draaien?quote:
nog effe......... bijna klaar........quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is erg he![]()
Ik keek hem aan alsof hij ook op zijn hoofd gevallen was, zei dat wat hij zelf kon ook zelf moest doen en heb me omgedraaid. Malloot.
Hoe doen ze dat eigenlijk als ze opgepakt word. Handboeien lijkt me geen optiequote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet hem effe dit artikel onder zijn neus douwen..... dat watje .......
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_arm__.html?p=14,2
voor dat meisje
Wat een stoere griet zegquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
voor dat meisje
This is teevee, woman!quote:
in ieder geval niet meer de zee in......quote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoere griet zeg![]()
Dat ze nog de zee in durft, ik zou na een aanval van een haai amper nog in bad durven
Cool wijf is dat. Weleens een docu over gezien (waarschijnlijk op MTVquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stoere griet zeg![]()
Dat ze nog de zee in durft, ik zou na een aanval van een haai amper nog in bad durven
Zo byzonder is dat toch niet.. Surfen doe je met je benen ??? Zou het knap vinden als ze zonder benen surfde. BTW ik heb wel es een filmpje gezien van een vrouw zonder armen die haar baby aan het verzorgen was met haar voeten. Das knapquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
voor dat meisje
Waarmee?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, nog heel ff omdat ik het nieuws checkte: Ik denk dat je gelijk hebt Dieene
Ploinkquote:
Omdat surfen behoorlijk wat van je evenwicht eistquote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo byzonder is dat toch niet.. Surfen doe je met je benen ??? Zou het knap vinden als ze zonder benen surfde. BTW ik heb wel es een filmpje gezien van een vrouw zonder armen die haar baby aan het verzorgen was met haar voeten. Das knap
Lekker belangrijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat surfen behoorlijk wat van je evenwicht eist![]()
Ik hoef toch niet terug te lezen he?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jullie willen ook allemaal bloed zien
Weet ik veelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet terug te lezen he?
Heeft Huub je al ter verantwoording geroepen over je IQ comment?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef dieenebart het volgende:
Jullie willen ook allemaal bloed zien
Geen sappige roddel dus, je had ook gwoon iets kunnen verzinnenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Weet ik veelik wacht nog steeds op bevestiging danwel ontkenning door de buurvrouw
hehehehehe die was leukquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Huub je al ter verantwoording geroepen over je IQ comment?
Dat is onzin daarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
lees net een reactie op huub zijn blog over brian en tamara. Zou daar bloed gevloeid hebben en dat dan zonder camera is wel heel lullig hooer.
Wat daar staat is voor 99% onzin en jij verzint er nog meer bij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
lees net een reactie op huub zijn blog over brian en tamara. Zou daar bloed gevloeid hebben en dat dan zonder camera is wel heel lullig hoor.
quote:@ Darifa Aabouz. Tijdens hun vakantie in Egypte zou het tussen Tamara en Brian zijn geëscaleerd.Wat er precies tijdens hun vakantie heeft plaatsgevonden, is niet verteld (verteld een bron) Ze hebben 1 maand geleden dan ook besloten om elkaar de ruimte te geven en zelfs apart wonnen...
Ik heb hem wel gesproken, jaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Huub je al ter verantwoording geroepen over je IQ comment?
En en en???quote:
Nee, hij was wel geamuseerd. Maar dat had meer met Amanda te makenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En en en???
Is ie boos? Of - oh horror - teleurgesteld?
had je het ook gelezen net.quote:
Oh. Geen drama dusquote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef dieenebart het volgende:
Nee, hij was wel geamuseerd. Maar dat had meer met Amanda te maken
LINK LINK LINK!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Geen drama dus.
Heb je de pics van Amanda's laatste optreden al gezien?
Ik schrijf toch ook ''Zou er" in de vragende vorm. Omdat het daarvoor over het stukje van de telegraaf ging dat wij bloed wilde zien vloeien.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat daar staat is voor 99% onzin en jij verzint er nog meer bij.
[..]
Nee ik lees daar niet meer omdat een ziek figuur dat forum verknalt .... En ik ben eerlijk daarom las ik het . En het ging maar door en doorquote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
had je het ook gelezen net.
Geloof het ook niet echt maar ja met brian en amanda kwam het ook via hyves en huub zijn weblog naar buiten.
Vreselijke cellulitusquote:
Nee dat zijn rimpelsquote:
Zij is de nieuwe BB, maar dan geen Brigitte Bardot, maar Blubber Bilquote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Geen drama dus.
Heb je de pics van Amanda's laatste optreden al gezien?
Of d'r oma, daar zijn we nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag wel bij het teruglezen iemand in een paal hangen.....
Was dat Amanda?!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Elske6 het volgende:
de reden dat Bart Amanda zo afvalt in het stuk, is alleen maar omdat Amanda HEM goed op zijn nummer heeft gezet in de Kooi......Alsof hij rosbeaf verdient op zijn brood als presentator op evenementen enz.
Ik moest maar even een tvp in dat topic zetten, was het een beetje uit het oog verloren.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of d'r oma, daar zijn we nog niet helemaal uit.
Verlept bedoel je .. Vergeven en genomenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:14 schreef versabommie het volgende:
Groene blaajde doet melden!
High stakes poker seizoen 4 is super!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
Jij bent niet meer groen, want gescheiden en on the verge of getting married again.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:17 schreef Copycat het volgende:
Jij bent niet meer groen, want gescheiden en on the verge of getting married again.
Ja als we een kerel kunnen bespringen doen we dat. Net zo makkelijkquote:
Boxspringquote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als we een kerel kunnen bespringen doen we dat. Net zo makkelijk
Whahahaa!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
Enjoy the ride!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |