Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!quote:
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Niet oh ja dat ie foetsie wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Zomaar? Gewoon?quote:
Ik maak had ff dikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!![]()
Ohw Cc, lekker dat je vandaag vrij had!
quote:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hebben we die toevallige passant echt weggejaagd?
Vandaag?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
Nah gewoon, misschien een mooie kruiwagen naar een huisje!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomaar? Gewoon?
Of is er iets enorm tofs gebeurd?
Of heb je al een fles wijn in je mik?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
En dat is laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Morgen mag ik een half uurtje langer uitslapen, want ik vind dat ik pas om negen uur bij de garage terecht kan voor de APK.
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |