Voetjes worden snel heetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Maar ... hebben we die toevallige passant echt weggejaagd?
Gewoon je werk doen, en je best. En blijven azen op de plek waar je het naar je zin had. Daar vertekt zeker wel weer iemandquote:Op maandag 12 januari 2009 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Hallelujah schiet mij af!!!
Zo pauze voorbij en weer aan het werk
Ik zie nog niks in MED staan, dus voorlopig is het op eigen kracht.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Je bent kaalquote:
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
Ik zie nog niks in MED staan, dus voorlopig is het op eigen kracht.
Klopt ik check dat elke dag.. Ook voor mezelfquote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.
Mooooiiiiiiiiiiiiquote:
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorige kreeg ook geen vermelding in MED. Al die moeite, geen eer.
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!quote:
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Niet oh ja dat ie foetsie wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Maar wél een vermelding per PM en in de SC.
Zomaar? Gewoon?quote:
Ik maak had ff dikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En morgen nog even werken, en dan ben ik gewoon alweer 2 dagen vrij!![]()
Ohw Cc, lekker dat je vandaag vrij had!
quote:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft er toen iemand een TR gemaakt, of zo?
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Vandaag?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
Nah gewoon, misschien een mooie kruiwagen naar een huisje!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomaar? Gewoon?
Of is er iets enorm tofs gebeurd?
Of heb je al een fles wijn in je mik?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
En dat is laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Morgen mag ik een half uurtje langer uitslapen, want ik vind dat ik pas om negen uur bij de garage terecht kan voor de APK.
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
had gekund ...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?
Ah, eindelijk aan de pammetjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
En dat is laterDonderdag is mijn rustdag.. (Wat een BS die arbo) Maar volgende week ga ik zwaar de avonddienst in HIEEEEHAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
Ohhhhhhhhquote:
Hahahaha die 10 minuten. Ik probeer in de dagdienst om negen uur aanwezig te zijn maar tis altijd 10 of kwart over.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar opquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Zo hehe, ik zit, mij krijgen ze voorlopig niet van mijn plek
Zo spannend is het allemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijdequote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal niet![]()
Wel ruzie met Donald vanmorgen, omdat hij dacht dat hij in de volledige verzorging zou gaan nu hij de poot heeft gebroken. Maar nu is hij weer mak en nog steeds mank
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Oh ja, natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Donald als in levenspartner van Katrien
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Hij heeft zijn enkel gebroken, toch niet zijn handen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Sjesusquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Even project runway kijken hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Make it work!quote:
En toen aangezetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En toen heb je die tandenborstel rectaal bij hem ingebracht? Met tandpasta.
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!quote:
quote:
Het is erg hequote:
Die Tanorexic?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!
Dat ligt eraan waar je huis woont.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard doorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is erg he![]()
Ik keek hem aan alsof hij ook op zijn hoofd gevallen was, zei dat wat hij zelf kon ook zelf moest doen en heb me omgedraaid. Malloot.
quote:
Patat!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Ja die. gewoon wel een leuk tiep Maar de grootste zwak heb ik voor dat jaren 4o meisje,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tanorexic?
Dat vind ik zo'n meelmuil.
Dit seizoen vind ik tegenvallen, qua personalities.
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijnquote:
Ik ben nu een heel lief en zorgzaam, laten we het geval van vanmorgen een kwestie van aftasten noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard door
Met joppiesausquote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
Zolang je de frituurpan na gebruik maar niet vergeet uit te zetten!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |