Nah gewoon, misschien een mooie kruiwagen naar een huisje!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomaar? Gewoon?
Of is er iets enorm tofs gebeurd?
Of heb je al een fles wijn in je mik?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie, kan ik niet meer zien. Maar ik had begin van de middag al lopen NSB'en naar een mod hier.[ afbeelding ]
En dat is laterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Morgen mag ik een half uurtje langer uitslapen, want ik vind dat ik pas om negen uur bij de garage terecht kan voor de APK.
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
had gekund ...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat had je al lurkend ook wel op kunnen vallen toch?
Ah, eindelijk aan de pammetjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Was een beetje weggezakt, tis niet zo makkelijk om je aandacht hierbij te houden
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
En dat is laterDonderdag is mijn rustdag.. (Wat een BS die arbo) Maar volgende week ga ik zwaar de avonddienst in HIEEEEHAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
Ohhhhhhhhquote:
Hahahaha die 10 minuten. Ik probeer in de dagdienst om negen uur aanwezig te zijn maar tis altijd 10 of kwart over.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Normaal begin ik om half negen ben ik om tien over half negen aanwezig.
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar opquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Zo hehe, ik zit, mij krijgen ze voorlopig niet van mijn plek
Zo spannend is het allemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijdequote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi roddels, vette verhalen, scheidingen, binnenbrandjes, ruzie, ontslag, tieten en bier kom maar op
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal niet![]()
Wel ruzie met Donald vanmorgen, omdat hij dacht dat hij in de volledige verzorging zou gaan nu hij de poot heeft gebroken. Maar nu is hij weer mak en nog steeds mank
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Oh ja, natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Donald als in levenspartner van Katrien
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi die mannen zijn vet zielig als er wat is ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |