Kenley heeft idd wel een mooie stijl, alleen de attitude is wat minder.quote:
Sensilube?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
En ik heb rara mayo .... Ja ik probeer wel es wat DL mayo .. Maar de Seanse tube heb ik ook nog
Deisyy tochquote:
Kan mij het fuckenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kenley heeft idd wel een mooie stijl, alleen de attitude is wat minder.
(Ik heb het hele seizoen al gezien)
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je de frituurpan na gebruik maar niet vergeet uit te zetten!
Tis patatquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het wel patat zijn, en friet als je ze een uur in de pan laat, want dan zijn ze wel zwart geblakerd.
frit-uur... voor diegene die dit magistrale woordgrapje niet begrijpt.
Welke site zit je nou weer ?quote:
Ga je ook een halve minuut op een bureaustoel draaien?quote:
nog effe......... bijna klaar........quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is erg he![]()
Ik keek hem aan alsof hij ook op zijn hoofd gevallen was, zei dat wat hij zelf kon ook zelf moest doen en heb me omgedraaid. Malloot.
Hoe doen ze dat eigenlijk als ze opgepakt word. Handboeien lijkt me geen optiequote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet hem effe dit artikel onder zijn neus douwen..... dat watje .......
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_arm__.html?p=14,2
voor dat meisje
Wat een stoere griet zegquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
voor dat meisje
This is teevee, woman!quote:
in ieder geval niet meer de zee in......quote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoere griet zeg![]()
Dat ze nog de zee in durft, ik zou na een aanval van een haai amper nog in bad durven
Cool wijf is dat. Weleens een docu over gezien (waarschijnlijk op MTVquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stoere griet zeg![]()
Dat ze nog de zee in durft, ik zou na een aanval van een haai amper nog in bad durven
Zo byzonder is dat toch niet.. Surfen doe je met je benen ??? Zou het knap vinden als ze zonder benen surfde. BTW ik heb wel es een filmpje gezien van een vrouw zonder armen die haar baby aan het verzorgen was met haar voeten. Das knapquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
voor dat meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |