quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Hij heeft zijn enkel gebroken, toch niet zijn handen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Sjesusquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo chliché om over zieke mannen te klagen, maar het is zo erg waar.
Ik heb nu dus een zieke man te verzorgen, mijn werk, mijn kinderen en het huishouden wat ik in mijn eentje moet doen, vraagt hij vanmorgen of ik de tandpasta op zijn tandenborstel wil doen![]()
Even project runway kijken hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit er klaar voor.......al zo'n 10 minuten, kom op dames leg het breiwerk even terzijde
Make it work!quote:
En toen aangezetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En toen heb je die tandenborstel rectaal bij hem ingebracht? Met tandpasta.
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!quote:
quote:
Het is erg hequote:
Die Tanorexic?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
k vind die jongen met het gele shirt leuk. (weet ff niet hoe ie heet) Holla at ya boy!
Dat ligt eraan waar je huis woont.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard doorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is erg he![]()
Ik keek hem aan alsof hij ook op zijn hoofd gevallen was, zei dat wat hij zelf kon ook zelf moest doen en heb me omgedraaid. Malloot.
quote:
Patat!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Ik ga ff een patatje bakken of is het friet
Ja die. gewoon wel een leuk tiep Maar de grootste zwak heb ik voor dat jaren 4o meisje,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tanorexic?
Dat vind ik zo'n meelmuil.
Dit seizoen vind ik tegenvallen, qua personalities.
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijnquote:
Ik ben nu een heel lief en zorgzaam, laten we het geval van vanmorgen een kwestie van aftasten noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Of heeft ie geen armen. Dan ben je wel hard door
Met joppiesausquote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
Zolang je de frituurpan na gebruik maar niet vergeet uit te zetten!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen.. Als ze maar niet zwart geblakerd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |