Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!
Fann hoest de gang (dat rijmt he?)quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
negiligé spel je vast niet zo hé........![]()
maar zo spreek je het wel uit..... dussss maakt 't uit........
zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?
Dat klinkt al een stuk beter dan "kijk mij eens twee chicks om m'n vinger winden", verpakt in een zieliig lulverhaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid
Ik lig op bed met chocokoekjes en de tv aan, dat komt wel enigzins overeenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit duidelijk in de zone! Beste wat je kunt doen is gewoon jezelf ingraven op de bank, met een doos bonbons en 40 afleveringen dr phil kijken!
Mijn opa zei altijd: "knul, elke kut stinkt!"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.
Nee normaal ben ik juist moeilijk daarmeequote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.
Post je hier voor het eerst?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?
Ja! Ontmaskerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid
Volgens mij is het een kloon van versabom dingquote:
Hoi ik ben nieuw hier!quote:
Hoi, wij zijn vreemde vrouwenquote:
Ik ben normaalquote:
quote:
Ja! En een Oilily jurk.quote:
nog steed zwart /wit gebloktquote:
Fannquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steed zwart /wit geblokt![]()
maar mijn hutspot was niet te vreten en ligt alweer in de vuilnisbak![]()
alles ging fout.......
eerst naar de buurman voor die melk.........
toen has ik alles om te beginnen...... dus ik denk effe aanrecht leegmaken heb ik de ruimte....
had ik zo'n zakkie met die hutspotmix (wat ik dus nooit meer hoef) in een kopje gedaan
en ik denk o kopje is ook schoon kan de kast weer in..... kopjes gaan omgekeerd in de la
dat zwarte ding is zo'n antislipmat dan donderd niet alles tegenelkaar als je die la dichtgooid....
maar in dat kopje zat dus die mix![]()
toen kon ik dus de hele la leeghalen en de mix weer oplepelen
en het was dus niet eens lekker ookdus nu moet ik die hele klerezooi weer afwassen
en ga ik een broodje nutella eten.........
![]()
kutzooi
Geen reetgewei toch hè.quote:
Nee joh! Gekkie!quote:
ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manierquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
FannTis zo makkelijk om het zelf te maken
Duurt ff maar zo lekker.
Heb je die klei door de wc moeten spoelen omdat het niet door je gootsteen gingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manier![]()
ik ga afwassen....... met sleepvoet........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |