En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Neemt niet weg dat ik het lullig vind
en ziehier.. de reden van mijn scheidingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt een aantal rare vrouwen ontmoet in je leven.
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!quote:
Die is verschrompeld als een piemel in de nieuwjaarsduik ..quote:
Ik vind dat zo kutquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.
Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom net van de buurman....... ik ben hutspot aan het maken en toen kwam ik achter dat
ik geen melk in huis had![]()
![]()
![]()
godver ........ maar ik ben weer gered......kreeg een half pak mee........
zo effe kijken of ik de aardappelen al af kan gieten.....
hutspot........
![]()
latersssssssss
Ik heb écht alléén maar een beetje melk geleendquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ze weer aan. Trut, ga je buurman neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
Jij leest mijn woorden heel raar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!quote:
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreidquote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!
Ja, wat wil je dan? Je zult toch door die zure appel heen moeten bijten.quote:
nee jij denkt als een vrouw, ik als man!quote:
Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ziehier.. de reden van mijn scheiding
Scheiden ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!
Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |